Gå til innhold

En flott, skjønn og selvbevisst dame


Draven

Anbefalte innlegg

Jeg er singel, 29 år med to barn fra et tidligere ekteskap, og jeg lurer på om det finnes noen der ute for meg, eller om jeg er fryktelig kresen:)

Jeg ønsker ei som bor i nærheten av meg (Kristiansand), hun må enten være like gammel som meg -2 år, eller kan godt være eldre. Jeg blir ikke skremt om hun har barn. Hun må være trygg og selvsikker. Humørfylt, leken, ærlig og trofast. Jeg liker ei jeg kan ha meningsfylte samtaler med. Ei som er like glad i å kose seg i tosomhet som å ta en tur på byen. Ei som er seg selv, og som man vil trives med. Hun må være ferdig med tidligere forhold og kunne binde seg til en. Av og til lurer jeg på om jeg stiller for høye krav, eller om jeg er på et annet sted enn mine jevnaldrende som først nå begynner å tenke på å roe seg ned. Har masse venner og et kjempesosialt liv, men savner den ene spesielle personen i livet. Jaja, alt kommer til den som venter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt sikkert nok av damer som passer for deg, Draven. KG har et eget Treff-forum tror jeg, men tror ikke det er så mye aktivitet der.

Syns ellers du beskriver det du vil ha veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert nok av damer som passer for deg, Draven. KG har et eget Treff-forum tror jeg, men tror ikke det er så mye aktivitet der.

Syns ellers du beskriver det du vil ha veldig bra.

Det tror nok jeg og, ja har skrevet på treff forumet, så dette var i grunnen bare generell tankespinn. Er ikke handicappet på hverken sjekke eller bli sjekket opp på byen fronten, men jeg gidder ikke å ta med eller bli med den første og beste. Liker å prate og bli kjent først, så typisk byen en lørdagskveld er ikke nødvendigvis noen sjekkearena for meg:) Kanskje prøve supermarkedsjekking;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg trodde dette var for en kontaktannonse å regne jeg. :fnise: Vi er flere single her som ikke syns vi har nevneverdige feil og mangler, sånn utenom dem vi selvsagt ikke deler med andre, men vi er like forbanna single hele hurven. Så om vi har noen gode tips å komme med er nok heller tvilsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, om noen brukere skulle lese dette og bli nysgjerrige, er det jo ikke forbudt å sende en PM da, men joa, generelt tankespinn:) Mange perfekte single som går rundt ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, vi er superduperperfekte, og det er alle de som ikke vil ha oss som er dumme. Dette bør være et mantra alle singl mumler for seg selv.

Spøk til Halvor, jeg syns det er fint at man har et forum hvor man kan snakke og diskutere og tenke og fundere å få tips og kanskje skjønne hverandre bedre, vi single...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sammen er vi sterke:) Det mantraet tror jeg kan være lurt å gjenta noen ganger ja:) Affirmasjoner og selvtillit sammen med en sunn porsjon selvinnsikt og ironi, tror jeg er et must for ikke å virke helt tussete:) Det er jo mye deiligere å se seg i speilet og kunne si til seg selv: Ja, du ser i grunnen bra ut idag, enn å tenke at alt er bare kjipt. Det er sånn å være far og. Det at ungene sier de elsker deg og viser at de er fornøyde er bra, men man skal tro på det selv og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Takk. Det er skremmende, farlig, spennende, nervepirrende, men mest fint.

Jeg er misunnelig.

Det finnes mange perfekte single ja. Synd det skal være så vanskelig å få noe til å klaffe egentlig. Ofte har man så store forventninger til det å være i forhold at det blir nesten umulig å vekke de riktige følelsene. Jeg føler også at det blir vanskeligere å møte noen jo lenger jeg har vært singel. Det er svært sjelden jeg møter noen som jeg i utgangspunktet blir tiltrukket av og som blir det samme av meg. Som regel blir det bare et par dater så er det en av oss som ikke gidder mer. Håper jeg en dag møter en som kan bli forelsket i meg og som jeg elsker tilbake, men inntill da blir det nok med fantasien. Jeg føler jeg har god selvtillit og er fornøyd med meg selv, bare synd ikke gutter ser disse kvalitetene like godt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag treffer du bare den rette stjernedryss:) En som klarer å sjarmere deg i senk. En som forteller deg at du er den vakreste personen i hans liv, en som føler seg inspirert til å skrive sanger om deg, en som tar hensyn til dine følelser og inkluderer deg i livet, men likevel lar deg være et selvstendig individ:) Og en dag treffer jeg og henne som jeg har bestilt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
En dag treffer du bare den rette stjernedryss:) En som klarer å sjarmere deg i senk. En som forteller deg at du er den vakreste personen i hans liv, en som føler seg inspirert til å skrive sanger om deg, en som tar hensyn til dine følelser og inkluderer deg i livet, men likevel lar deg være et selvstendig individ:) Og en dag treffer jeg og henne som jeg har bestilt:)

Ja, jeg håper vi treffer disse snart.. noen ganger føler jeg at alle bare ikke er ment å møte noen. Det er ikke noe galt med oss, det er liksom bare ikke meningen at vi skal møte den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du ikke blir skremt om hun har barn da Draven, siden du har unger selv mener jeg :fnise:

Haha, ja litt smør på flesk det der:) Uffda:)Jaja, blir ikke hun skremt av mine, blir jeg ikke skremt av hennes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aldrimer
Haha, ja litt smør på flesk det der:) Uffda:)Jaja, blir ikke hun skremt av mine, blir jeg ikke skremt av hennes:)

Gjensidighet er bra:) Vet forresten at det ikke alltid er så lett å skrive en person beskrivelse...Har du prøvd internett dating da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjensidighet er bra:) Vet forresten at det ikke alltid er så lett å skrive en person beskrivelse...Har du prøvd internett dating da?

Nei, jeg har ikke det. Jeg har facebook og sånn, men har liksom ikke helt tenkt på det steget, så jeg har slengt ut en liten greie her, så får heller folk som eventuelt måtte finne meg interessant sende meg en melding her:) Jeg har mer tro på å møte folk. Jeg vil ha dater hvor jeg kan dra med jenta ut på picnic, ta med gitaren. Prate til sola går ned, og sitte og spille med sjøen som bakgrunn i lyset fra et par fakler. Kall meg gjerne en håpløs romantiker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke det. Jeg har facebook og sånn, men har liksom ikke helt tenkt på det steget, så jeg har slengt ut en liten greie her, så får heller folk som eventuelt måtte finne meg interessant sende meg en melding her:) Jeg har mer tro på å møte folk. Jeg vil ha dater hvor jeg kan dra med jenta ut på picnic, ta med gitaren. Prate til sola går ned, og sitte og spille med sjøen som bakgrunn i lyset fra et par fakler. Kall meg gjerne en håpløs romantiker:)

Facebook blir ikke det samme, men jeg skjønner hva du mener. Har selv erfart at det er best å møte personen i levende live. Gjennom nettet er det så mye av personen som uteblir. Kanskje ikke så rart når ordene alene står for kun 7% av kommunikasjonen...Ellers er jeg sikker på at det er mange jenter/damer som ønsker seg en fyr som deg, de vet bare ikke hvor de skal finne han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ord gjest:) Jeg er helt enig. Tror nok nettet kan være et ok sted å bli obs på personer, men det beste er kommunikasjon ansikt til ansikt. Prøve kjemi og kommunikasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker også at det er fint å vite hva en vil ha, for da vet en bedre når det er rett, men av erfaring vet jeg at det ikke lønner seg (hvertfall for meg) å henge seg for mye opp i de kravene en stiller, grunnlegnde verdier og holdninger er fint om deles, men mer generelle ting som alder, yrke, enkelte fritidsinteresser osv. bør en ikke la styre for mye...selv lot jeg drømmemannen pasere, og det bare pga. fordommer jeg hadde som skulle vise seg å ikke ha noen som helst rot i virkligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...