Gå til innhold

En flott, skjønn og selvbevisst dame

Draven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du kommet i kontakt med noen enda?:)

Hehe, Nei, jeg har nok ikke det:) Har nok ikke så allverdens forventninger til disse internettgreiene:) Innboksen min er nok tom den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er damene i Kristiansand da? vanskelig å finne noen som matcher?

Det er sikkert noe match noe sted hvis man leter aktivt, men det er og ganske mange som er rimelig ville av seg. Damer på min alder har såvidt begynt å tenke på familie og sånt, men siden jeg var tidlig ute, er jeg et stykke lenger på vei enn dem. Sånn masse tulling på byen, gidder jeg ikke. Elsker å gå ut, men ikke for å sjekke. Man kommer alltid i kontakt med noen, men har liksom ikke funnet connection med noen ennå. Liker folk som er opptatt av hva som skjer i verden og som man kan he meningsfulle samtaler med. Jeg gidder ikke vite det siste i Paradise Hotel, eller hva de har gjort med hvem, så lenge det ikke dreier seg om venninneting hvertfall:) Jeg er bare meg selv jeg, så satser på at jeg finner noen som jeg og liker. :) Jeg har hatt to lange forhold. Det ene var da jeg var gift. Altfor tidlig forøvrig, så et kort forhold til ei som var 13 år eldre, så hadde jeg et tre år langt forhold til ei 14 år eldre, det skal sies at de var unge i både sinn og skinn, men jeg hadde virkelig bedre connection der. Jeg blir stort sett tatt for å være 5-6 år eldre enn det jeg er, selv om jeg er rocka, men jeg er nok eldre i hodet enn mange på min alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok, jeg skjønner, da får du sette deg på "pause" og vente til jeg flytter nærmere Kristiansand :fnise:

Ikke noe stress. Har god tid, så da er det bare å ta kontakt når du vil;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Da kan du spille gitar, jeg synger :romeo:

Den er god, men send meg en pm heller, så skal du få mailen om du noengang skulle nærme deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da må jeg kanskje registrere meg da...har et ærend nå, så rekker ikke nå, men kan gjøre det siden:)

Enn så lenge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da må jeg kanskje registrere meg da...har et ærend nå, så rekker ikke nå, men kan gjøre det siden:)

Enn så lenge:

Den er god:) Tusen takk:) Soulmate. Flott:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker som regel ikke over at jeg er singel, men når jeg leser denne tråden kjenner jeg at jeg lengter litt. Og den sangen hjalp da virkelig ikke på. Synd man skal bo så langt unna Kristiansand, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Skikkelig singeldeppetråd. Haha. Masse kos med å være singel og så lenge man tar livet med ro:) Endret av Draven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...