Gå til innhold

Antalya, Tyrkia. Hvordan er temperaturen der no i mai?


Hjertestein

Anbefalte innlegg

Jeg og typen drar til syden no i Mai. Men vi stusser litt på om vi skal dra 7 mai eller 14 mai. Jeg sier 14 mai, for det er nærmere juni, og tenker at det er varmere da, mens typen sier det ikke har noe å si. Han sier jeg ikke kommer til å bli skuffet vis vi drar 7 mai, og at det vil være fint og varm der da.. Jeg vil jo dra 7 mai, men er redd jeg vil bli skuffet... Noen som har peil? Har googlet litt og fant ikke så mye ut av dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og typen drar til syden no i Mai. Men vi stusser litt på om vi skal dra 7 mai eller 14 mai. Jeg sier 14 mai, for det er nærmere juni, og tenker at det er varmere da, mens typen sier det ikke har noe å si. Han sier jeg ikke kommer til å bli skuffet vis vi drar 7 mai, og at det vil være fint og varm der da.. Jeg vil jo dra 7 mai, men er redd jeg vil bli skuffet... Noen som har peil? Har googlet litt og fant ikke så mye ut av dette..

heihei. jeg ville dratt den 14 mai.

vi drar selv til tyrkia i mai, men jeg har googlet mye på dette og har hørt flere har sagt at jo lenger ut i mai dessto bedre. fordi denne måneden stiger temperaturen ganske fort oppover. nå er det helt vanlig temperatur der nede nå, men fortsatt ikke varmt nok for meg til at jeg vil bade og kose meg ute på kveldstid. pluss at min venninne er reiseguid i tyrkia og anbefalte meg å reise i slutten av mai.

for husk at man ikke skal fryse ihjel på kvelden heller da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...