Gå til innhold

Jeg kan ikke fatte at det finnes mennesker som faktisk IKKE ser på


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Støtter forslaget om skrivekurs for deg, for ironien var ikke-eksisterende i forhold til det du skrev. Mente du det ironisk, så kjekt for deg. Men når du skriver en vanlig tekst med fordømmelse og så mener man skal kunne intiutiv vite at du mente det ironisk, ja da gir jeg opp.

Slå av tven og les en bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes det er underholdende til en viss grad med slike overdramatiserende og patetiske mennesker som melder seg på reality programmer som PH, men jeg kjenner hjernen min skriker av smerte og IQ og EQ'en min synker drastisk i løpet av et halv minutt med titting av PH. Så nei, jeg ser ikke på PH, kommer nok aldri til å gjøre det og er fornøyd med valget mitt.

Forstå det den som kan!!

Nå kan det sies mye om de som velger å se på PH, men nå er det heldigvis ingen i min omgangskrets som gjør det (ikke åpentbart i hvertfall, med stor forståelse) så jeg slipper det slitet med PH snakket til daglig og å måtte forholde meg til slike mennesker. Så vi får heller la PH titterne tale for seg selv her på kg.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Paradise Hotell.

Det må være noe galt med dem. :gjeiper:

''

Paradise Hotell, hva er det? Hvor er det? Det er nok noe alvorlig galt med meg som ikke har peiling ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradise Hotel er moro å se på. Det er som et eneste stort prosjekt i sosiologi.

Selv om det er tydelig at denne tråden er skapt med et snev av (selv)ironi, så synes jeg det er litt merkverdig at folk automatisk tenker at man er dum eller mindre smart for å synes at dette er moro. De fleste eier ikke kun tre preferanser eller færre! Det går veldig fint å kombinere for eksempel paradise hotel med medisinstudiet eller lesing av tung russisk skjønnlitteratur for å nevne noen eksempler.

Å dømme noen for å følge med på ett tv-program er ganske godt gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_pasta_*
Paradise Hotell.

Det må være noe galt med dem. :gjeiper:

Jeg kan ikke fatte at det finnes mennesker som faktisk ser på Paradise Hotel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg lider feks av "har ikke TV3"-ischemi. Den ligger rett i samme gate som "jobber på kveldstid"-skleose, som ville vært hovedårsak dersom jeg ble frisk av den første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...