Gjest Alabama Skrevet 12. mai 2009 #61 Skrevet 12. mai 2009 Siden så mange syntes det som stod i linken var så morsomt, så måtte jeg bare lese en gang til... Synes fortsatt ikke det var spesielt gøy, og jeg kan ikke si at jeg "kjenner meg igjen" i dette, da jeg som regel er rettferdig, snill og ærlig mot kjærsten min. Men ja, jeg skjønner hva de mener... Sikkert noen jenter som er sånn..
pantertante Skrevet 12. mai 2009 #62 Skrevet 12. mai 2009 Var ikke mye gjenkjennelig for mitt vedkommende. Derimot passer en del av dette på mannen min.
Gjest Random [M] Diskusjon.no bruker Skrevet 28. oktober 2009 #63 Skrevet 28. oktober 2009 Det virker som det er mange som ikke har littegranne selvironi og selvinsikt her ^_^ Mange av de er overdrevne jepp helt riktig men jeg har noen år på bakken med kvinnfolk nu og mange av dere er utrolig utrolig utrolig slitsomme og har en utrolig rar måte og formidle følsere etc på et bra eksemple er den som ofte kom Meg: Hvordan har du det? Hun: bra *ser lei seg ut* Meg: Sikker? Hun: Ja =) Meg: Ok glad ideg ^^ Minuter senere Hun: Sur Meg: Noe galt? Hun: NEIDA ALT ER BRA... Og ja der var hu sur, hvorfor? ingen ide, -.-
Gjest Kleptoman Nattrangler Skrevet 28. oktober 2009 #64 Skrevet 28. oktober 2009 Var ikke mye gjenkjennelig for mitt vedkommende. Derimot passer en del av dette på mannen min. Passer på typen min også Det er jo noe i det folk sier for tida, at det er menn som begynner å bli mer som kvinner og kvinner begynner bli mer som menn. Kanskje like greit at sannheten kommer for en dag og vi finner ut av hvem som EGENTLIG er de mest slitsomme folka på jord, nemlig mannfolk
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #65 Skrevet 28. oktober 2009 Det virker som det er mange som ikke har littegranne selvironi og selvinsikt her ^_^ Mange av de er overdrevne jepp helt riktig men jeg har noen år på bakken med kvinnfolk nu og mange av dere er utrolig utrolig utrolig slitsomme og har en utrolig rar måte og formidle følsere etc på et bra eksemple er den som ofte kom Meg: Hvordan har du det? Hun: bra *ser lei seg ut* Meg: Sikker? Hun: Ja =) Meg: Ok glad ideg ^^ Minuter senere Hun: Sur Meg: Noe galt? Hun: NEIDA ALT ER BRA... Og ja der var hu sur, hvorfor? ingen ide, -.- Jah, og hvis hun forteller hvorfor hun er sur, så plager hun den stakkars mannen sin ihjæl med masse følelsespreik. Nei - jeg forstår nok ikke mannelogikk... Men godt å høre at det finnes menn som er genuint interesserte da.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #66 Skrevet 16. november 2012 ellsker tråden i tråden Anonym poster: 307944cbf9688b67a085ca2f417370f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå