Gjest Gjest_jente_* Skrevet 30. april 2009 #41 Skrevet 30. april 2009 dette var dødsgøy å lese!! kan ikke si jeg kjenner meg igjen i ekstremene, men dette her derimot: "Hun: Ta det med ro, jeg kan fint gå med disse skoene! To kvartaler senere Hun: Vi MÅ snu, jeg må bytte sko! " jeg er mer denne varianten: "han: du trenger ikke alle de klærne. det er varmt ute." jeg: men jeg fryser jo! jeg mååå bare ha på meg alle disse klærne. jeg - når vi har gått i fem minutter:......vent litt, jeg må bare kle av meg litt............." og den med å komme på alt man lurer på når den andre er opptatt:=) jeg leeeeer:=)
Gjest thrice Skrevet 30. april 2009 #42 Skrevet 30. april 2009 Her kom beskyldningen om mangel på selvironi ja, har ventet på den :gjeiper: Det er en klassiker som blir brukt om og om igjen, når damer ikke synes at mennenes generaliseringer er morsom. Hehe ja. Men nå ville jeg jo gjerne at dere lager en tråd om generalisering av menn. Absolutt alle kan kjenne seg litt i det, og le av det, mener nå jeg. Jeg har uten tvil en del fakter som er overrepresentert hos mitt kjønn også. Det kan til og med hende jeg ikke er klar over enkelte av de selv
Gjest thrice Skrevet 30. april 2009 #43 Skrevet 30. april 2009 Skrev du mange poster i tråden? Jeg har flest :o
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #44 Skrevet 30. april 2009 Jeg syntes kvinnelogikk er søt. Det de gutta ikke skjønner er at kvinner ikke er drevet med logikk men med emosjoner. Ikke noe galt i det, bare en annen tankegang. Og Takk gud for at kvinner og gutter er forkjellige, eller ville det ikke vært exciting å møte hverandre. Hvor er så logikken i utsagnet ditt?
Gjest thrice Skrevet 30. april 2009 #45 Skrevet 30. april 2009 Jeg syntes kvinnelogikk er søt. Det de gutta ikke skjønner er at kvinner ikke er drevet med logikk men med emosjoner. Ikke noe galt i det, bare en annen tankegang. Og Takk gud for at kvinner og gutter er forkjellige, eller ville det ikke vært exciting å møte hverandre. Kan se for meg de gutta på forumet i virkeligen, tviler på at de er noe særlig freshe. Jeg skjønner dette med følelser vs logikk utmerket. Men man få lov til å le litt av det også. Akkurat som jeg er sikker på at dere damer ler litt av "våre" fakter også. Og du skal vite at jeg er særdeles fresh.
TVA_Oslo Skrevet 30. april 2009 #47 Skrevet 30. april 2009 (endret) Jeg skjønner dette med følelser vs logikk utmerket. Men man få lov til å le litt av det også. Akkurat som jeg er sikker på at dere damer ler litt av "våre" fakter også. Og du skal vite at jeg er særdeles fresh. Jeg er gutt;) Du er særdeles fresh når jeg disset disse wankerne av wannabe pua...det betyr du er en Gpua... Tror meg... jeg kan pick up miljøet bedre en de fleste, fordi jeg er en mASF mastermind woohoo Nei altså, jeg har holdt på en stund med pick up... og disse er wankers sorry. Jenter er de som gir hos gutter lykke, vi (gutter)er de som gir jentene lykke, sammen = lykke Eller one night stand tankegang: "she is my toy, i am her her, let's play with each other" Tanken er at den logikken dere disser er logikken dere gutta faller for, og som jeg også innrømmer osm sjarmerende Endret 30. april 2009 av TVA_Oslo
Gjest thrice Skrevet 30. april 2009 #48 Skrevet 30. april 2009 Jeg er gutt;) Du er særdeles fresh når jeg disset disse wankerne av wannabe pua...det betyr du er en Gpua... Tror meg... jeg kan pick up miljøet bedre en de fleste, fordi jeg er en mASF mastermind woohoo Nei altså, jeg har holdt på en stund med pick up... og disse er wankers sorry. Jenter er de som gir hos gutter lykke, vi (gutter)er de som gir jentene lykke, sammen = lykke Eller one night stand tankegang: "she is my toy, i am her her, let's play with each other" Tanken er at den logikken dere disser er logikken dere gutta faller for, og som jeg også innrømmer osm sjarmerende Hva i alle dager mener du med dette?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #49 Skrevet 30. april 2009 Hva i alle dager mener du med dette? Asså, hallo!! Ser du ikke de fantastiske logiske resonnementene han kommer med?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #50 Skrevet 30. april 2009 Hvorfor er dette dårlig humor? Fordi det er kvinnestøtende? Og "bekymringsverdig mange" er vel et litt feilbrukt begrep når dette dreier seg om 6-7 postere på et forum Samme gjest igjen her:) He, he, med "bekymringsverdig mange" regnet jeg vel også med de som svarer her og synes det er morsomt. Tja, kvinnestøtende... Noen av posterne har vel et litt forkvaklet kvinnesyn, men litt får man jo tåle når det er humoristisk ment. Synes sarkasme og selvironi kan være morsomt jeg, men det meste av dette synes jeg var umorsomt. Er ikke så glad i vitser som bare spiller på stereotypier, det blir for platt. Men, hver sin smak, bare kjør på
Gjest Du er lol Skrevet 30. april 2009 #51 Skrevet 30. april 2009 Jeg er gutt;) Du er særdeles fresh når jeg disset disse wankerne av wannabe pua...det betyr du er en Gpua... Tror meg... jeg kan pick up miljøet bedre en de fleste, fordi jeg er en mASF mastermind woohoo Nei altså, jeg har holdt på en stund med pick up... og disse er wankers sorry. Jenter er de som gir hos gutter lykke, vi (gutter)er de som gir jentene lykke, sammen = lykke Eller one night stand tankegang: "she is my toy, i am her her, let's play with each other" Tanken er at den logikken dere disser er logikken dere gutta faller for, og som jeg også innrømmer osm sjarmerende Har noen av gutta der inne nevnt PUA? Nei! Så hold kjeft, dette er folk med erfaringer som snakker... Vis du leser på postene til Lars, så kommer det frem til at alle hendelsene hans er med samme manipulerende dama... Kommer her og erklærer deg som best.... Den tråden er for å vise hvordan damer TIL TIDER tenker, og det er ikke bestandig sånn. Dessverre var Lars uheldig med eksen sin! Takk for meg!
Gjest From The Others #2 Skrevet 1. mai 2009 #52 Skrevet 1. mai 2009 Jeg er gutt;) Sikker? Logikken din er til tider svært feminin, kanskje du er farget av fellesskapet her inne.. Du er særdeles fresh når jeg disset disse wankerne av wannabe pua...det betyr du er en Gpua... Tror meg... jeg kan pick up miljøet bedre en de fleste, fordi jeg er en mASF mastermind woohoo Nei altså, jeg har holdt på en stund med pick up... og disse er wankers sorry. Der forsvant all logikk. Er du emosjonell nå? Forøvrig merkelig at den som utgir seg for å være mann på forumet, er det som tar seg mest nær av en humortråd.. Jenter er de som gir hos gutter lykke, vi (gutter)er de som gir jentene lykke, sammen = lykke Det er vel en forenkling. Sikkert mange homofile som raser over en slik generalisering ... Eller one night stand tankegang: "she is my toy, i am her her, let's play with each other" Hmm? Det har vel forsvinnende lite med ONS å gjøre? La oss si jeg spør dama om hun ikke fikk vondt i bena av de skoene sist hun hadde dem på, rett før vi tar en runde i sentrum. Hun svarer "Nei, dessuten er de så fin til dette skjørtet". Vi har gått i 40 minutt, så sier hun "Ah, de er litt vonde likevel disse skoene". På hvilken måte har dette noe med ONS å gjøre? Tanken er at den logikken dere disser er logikken dere gutta faller for, og som jeg også innrømmer osm sjarmerende Derfor kan vi også le av den. På samme måte som vi klarer å le av munkholm-reklamen hvor de "kurerer" stiff-nisse på oss nordmenn. Vi kjenner igjen en og annen situasjon vi har opplevd, eller sett/hørt andre oppleve og vi humrer litt av det. Jeg klarer også å le av meg og mine medbrødre (antagelig går ikke du inn i den definisjonen) når venninner klager på at typen lar tomme doruller henge igjen på holderen, samtidig som den nye rullen står på gulvet. Eller hvorfor vi på død og liv skal se fotball når vi holder med laget som alltid taper, slik resten av dagen blir ødelagt.
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 1. mai 2009 #53 Skrevet 1. mai 2009 Jeg synes dere gutta har laget en morsom tråd, og mye av det kjenner jeg meg godt igjen i (selv om det er satt på spissen...) - når dere i tillegg klarer å le av dere selv også, og synes det er morsomt at det lages en tilsvarende tråd her på KG, da kan jeg ikke skjønne at noen skal kunne bli fornærmet av det!
Teriyaki Skrevet 2. mai 2009 #54 Skrevet 2. mai 2009 Var jo litt artig tråd synes jeg da. Kjente meg igjen i noen av eksemplene, men ikke de ekstreme og skikkelig irrasjonelle. Synes synd på mange av dem i den tråden.
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 3. mai 2009 #55 Skrevet 3. mai 2009 Jeg er jente og må si at skremmende mye stemmer! Synes denne linken var gøy! Selvom gutter, dere er litt rare dere og
Colargol Skrevet 5. mai 2009 #57 Skrevet 5. mai 2009 Jeg kjenner meg også igjen på noe her, selv om jeg helst ikke vil innrømme det for meg selv! Det skal sies at jeg ikke er den som er mest opptatt av shopping og gardiner men denne er jeg med på *tenker ofte for meg selv, men glemmer å si ting høyt* gutt: jeg skal til butikken, skal du ha noe? dame: nei *drar på butikken og kommer tilbake* dame: kjøpte du med X? Hihi,morsom tråd!
Rotehøna_21 Skrevet 5. mai 2009 #58 Skrevet 5. mai 2009 Syns denne var litt artig... Og jeg må si at jeg kjenner meg igjen i noen av de.. Noen er kanskje litt på katen, men men...
FantasDick Skrevet 5. mai 2009 #59 Skrevet 5. mai 2009 Synes egentlig ikke det var så festlig lesing, jeg. Kjente meg ikke noe særlig igjen i utsagnene, men noe stemte vel kanskje litt. Er glad jeg ikke er typisk "jente-jente" - de er masete og slitsomme.
FoxyFish Skrevet 12. mai 2009 #60 Skrevet 12. mai 2009 Eller hvorfor vi på død og liv skal se fotball når vi holder med laget som alltid taper, slik resten av dagen blir ødelagt. Haha! Her kjenner jeg igjen både meg selv og samboeren min. Og det morsomme er jo at vi ikke holder med det samme laget, så når et lag karrer til seg ett poeng, så kan man banne på at det andre har tapt Det blir mange triste stunder, men vi ville ikke vært det foruten likevel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå