Gå til innhold

Til alle kvinner!

Fremhevede innlegg

Gjest Cupcakes
Skrevet

nei nå lo jeg godt! :ler: løpte for å vise samboer, dette måtte han se ;) kjenner meg så absolutt igjen av noe av det..og mye av det var utrolig morsom lesing! :skratte:

:popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns også det var morsomt :ler: Kjente meg igjen litt ja, særlig i den om at man drømmer at samboeren har vært utro så blir jeg sur på han resten av dagen :fnise:

Men ikke sånn fra hjertet da, men drømmer har faktisk ofte en innvirkning på dagshumøret. For meg i allefall..

Gjest *trådstarter/thrice*
Skrevet

Nå håper vi på diskusjon.no at dere damer skal ta opp utfordringen og starte *Post eksempler på mannfolk-logikk* også!

Og ærlig talt I tillegg er layout/design/farger så uinspirerende og kalde at jeg ikke ser noen grunn til å delta der. Hvor kjip går det an å være? Du gidder ikke en morsom diskusjon fordi du synes fargene er fargene uinspirerende.

Gjest Sameboe
Skrevet
Nå håper vi på diskusjon.no at dere damer skal ta opp utfordringen og starte *Post eksempler på mannfolk-logikk* også!

Og ærlig talt I tillegg er layout/design/farger så uinspirerende og kalde at jeg ikke ser noen grunn til å delta der. Hvor kjip går det an å være? Du gidder ikke en morsom diskusjon fordi du synes fargene er fargene uinspirerende.

De liker vel bedre spamme(all reklamen på hver side her) og gjeste helvete her inne.. Jeg overlever uten på Diskusjon, samt at Daisypath er inn her inne :roll:

Skrevet

Hehe.. fikk nå meg til å lese gjennom nesten hele tråden. :ler: Moro!

Skrevet

Det ligger en slik tråd her inne, inspirert av tråden på diskusjon, hvor den ligger får du finne ut selv :tongue:

Skrevet

Hva var det med at det var de samme 4-5 mennene som skrev hele tida? Fikk følelsen av at dette var en gjeng bitre mannfolk som fyller dagene sine med klaging. Ikke noe sjarmerende

Skrevet

Jeg syntes det var morosmt jeg! :fnise:

Men det får meg ikke til å bytte ut KG. Til det er jeg alt for godt integrert her nå :popcorn:

Gjest Christabelle
Skrevet
Hva var det med at det var de samme 4-5 mennene som skrev hele tida? Fikk følelsen av at dette var en gjeng bitre mannfolk som fyller dagene sine med klaging. Ikke noe sjarmerende

Jeg la merke til det jeg også :fnise:

Hevngjerrig much?

Skrevet

Jeg lærte at det er bekymringsverdig mange mennesker med dårlig humor og dårlige forhold i dette landet.

Skrevet
Jeg lærte at det er bekymringsverdig mange mennesker med dårlig humor og dårlige forhold i dette landet.

Hvorfor er dette dårlig humor? Fordi det er kvinnestøtende?

Og "bekymringsverdig mange" er vel et litt feilbrukt begrep når dette dreier seg om 6-7 postere på et forum ;)

Gjest Christabelle
Skrevet

Tihi :)

Det er jo egentlig kjisjèer alt sammen. Jeg synes det er moro å lese, for jeg kjenner meg også igjen i mye av det :)

Dårlig humor finnes ikke, det er øyet som ser.

Men skal være enig i at det virker som noen av de gutta ikke er helt fornøyde med eksdamene sine :fnise:

Jeg tror man er nærtagende hvis en ser det som støtende. Jeg fniste meg gjennom hele tråden :popcorn:

Skrevet
Tihi :)

Det er jo egentlig kjisjèer alt sammen. Jeg synes det er moro å lese, for jeg kjenner meg også igjen i mye av det :)

Dårlig humor finnes ikke, det er øyet som ser.

Men skal være enig i at det virker som noen av de gutta ikke er helt fornøyde med eksdamene sine :fnise:

Jeg tror man er nærtagende hvis en ser det som støtende. Jeg fniste meg gjennom hele tråden :popcorn:

Jeg også..! Selv om jeg ikke kunne føre alt som sto der over på meg selv, så må jeg innrømme at dette virket noe likt adferden til bekjente. Og jeg er selv en person som av og til vil at kjæresten selv skal vite at han har gjort noe dumt uten at jeg må fortelle hva som er galt. :fnise: Men jeg føler meg dum etterpå, så da er det kanskje greit!

Gjest thrice
Skrevet

Jeg er iallefall ikke bitter, og har mange kvinnelige venniner. Men man legger fort merke til enkelte "fakter" som går igjen hos både sin bedre halvdel, og sine venniner. Det er ment humoristisk, og hvis man har såpass mangel på selvironi synes jeg litt synd på de det gjelder.

Gjest Christabelle
Skrevet
Jeg er iallefall ikke bitter, og har mange kvinnelige venniner. Men man legger fort merke til enkelte "fakter" som går igjen hos både sin bedre halvdel, og sine venniner. Det er ment humoristisk, og hvis man har såpass mangel på selvironi synes jeg litt synd på de det gjelder.

Skrev du mange poster i tråden?

Skrevet (endret)
Skrev du mange poster i tråden?

Jeg syntes kvinnelogikk er søt.

Det de gutta ikke skjønner er at kvinner ikke er drevet med logikk men med emosjoner.

Ikke noe galt i det, bare en annen tankegang. Og Takk gud for at kvinner og gutter er forkjellige, eller ville det ikke vært exciting å møte hverandre.

Kan se for meg de gutta på forumet i virkeligen, tviler på at de er noe særlig freshe.

Endret av TVA_Oslo
Gjest Christabelle
Skrevet

Det de gutta ikke skjønner er at kvinner ikke er drevet med logikk men med emosjoner.

Ikke noe galt i det, bare en annen tankegang. Og Takk gud for at kvinner og gutter er forkjellige, eller ville det ikke vært exciting å møte hverandre.

Kan se for meg de gutta på forumet i virkeligen, tviler på at de er noe særlig freshe.

Hihi, de har i hvert fall fått gjennomgått! :fnise:

Skrevet

???? :spy:

Skrevet

Takk gud for at menn er forskjellige, og at ikke alle tror kvinner er en gruppe som alltid sier, tenker og føler det samme i enhver situasjon ;)

Skrevet

Her kom beskyldningen om mangel på selvironi ja, har ventet på den :gjeiper: Det er en klassiker som blir brukt om og om igjen, når damer ikke synes at mennenes generaliseringer er morsom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...