*Lollipop* Skrevet 25. mars 2010 #361 Del Skrevet 25. mars 2010 Det er nok ikke noe farlig Men når vi begynner å ha prøvd en stund nå så prøver jeg snart alt som fins.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #362 Del Skrevet 29. mars 2010 Får ikke helt ut av hodet at jeg ikke er gravid... dvs. jeg føler meg liksom litt gravid enda. Til tross for ganske normal mens. Irriterer meg grønn over at faktisk noen FÅR mensen de første månedene som gravid, noen blør fast hele svangerskap osv.. Vi lærte da visst på skolen at når man blir gravid så mister man mensen????? Og så nå, kan man liksom begynne å tvile og få håp??? Herregud, for en ordning! :gjeiper: Har ikke så mange symptomer heller... så jeg vet ikke helt hvorfor jeg føler det slik nå. Føler noe er på gang? Tror jeg skal ta en test før jeg starter "påskefylla" (les litt vin til maten)... ellers føler jeg meg egentlig litt "lettlurt" og dum fremdeles. En dag til påskeferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. mars 2010 #363 Del Skrevet 30. mars 2010 Ha en riktig god påske Aurelia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. april 2010 #364 Del Skrevet 7. april 2010 Håper du har hatt en fin påske, Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. april 2010 Forfatter #365 Del Skrevet 12. april 2010 Alt vel her... Sambo og jeg har det fint om dagen, men er mye mer opptatt av trening osv, enn å tenke på babylaging.. hehe. Og DET er like greit, det er så kjedelig å bli altfor opptatt av det. Man blir jo helt hjernevaska til slutt, tenker kun syklus og mage og baby. Så får vi nå se hvordan det blir når IKM nærmer seg igjen.. men først er det EL :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. april 2010 #366 Del Skrevet 15. april 2010 Det er godt at dere slapper av og tenker på andre ting. Det kan bli altfor mye prøvegalskap innimellom Og det er jo helt topp å tenke på treningen istedet! Sunt og bra på alle måter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #367 Del Skrevet 25. mai 2010 åhhhhhh gru!!! Fikk mensen idag, og jeg holder på å gå fra nervene. snakk om personlighetsforstyrrelse! fikk ikke gjort noe på jobb idag, bare følte meg HELT bomull, matt, helt dust og lite verdt, helt "forvirra", lei meg uten grunn, alt mistet mot og mening og retning... og jeg bare kava rundt. Hva skjer a liksom???? Jeg har en dåååårlig dag.... selv om sola skinner. grusomt å kjøre bil osv, jeg holder på å krasje og blir heeeelt stressa, varm, sint, lei meg... hormonene har offisielt tatt over Aurelia og gjort meg farlig for meg selv og de rundt meg! Grusomt....!!! (ja takk tar gjerne i mot litt medfølelse)... Av og til jeg får jeg lyst å si på jobben: sorry ass, men jeg har mensen, derfor er jeg sånn idag. Men er ikke det tabu??? kunne aldri falt meg inn. men jeg blir jo helt borte, så det er litt vanskelig det der..... Hva synes dere?? innlegget ble like rotete som jeg føler meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. mai 2010 #368 Del Skrevet 27. mai 2010 Huff det høres ikke noe særlig ut Jeg pleier også å ha en dårlig dag den første dagen av mensen, mest pga det gjør vondt men... det er jo normalt for noen å få det sånn så sånn sett burde det å ha mensen vært en god nok grunn til å klage litt, men man får likevel høre at man ikke skal det Litt kjedelig for av og til må frustrasjonen ut!! Håper iallfall at du har fått det bedre nå i disse neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #369 Del Skrevet 28. juni 2010 Nå måå jeg bare skrive her, for jeg har det litt spennende om dagen og ønsker å dele: Er på syklysdag 35, med forventet lengde 32 dager. Dag 34 tok jeg test, negativ. Kjenner veeeldig på symptonene, som er som følger: *veldig følsom, griner lett (forsåvidt ikke noe nytt) *mindre murring enn vanlig *ikke spotting i uka før IKM, men noe brun spotting fra IKM og hver dag til nå *Var veldig svimmel flere dager, en tid etter EL *Pluss mystisk "slimpropp" av uvant karakter i samme tid *våknet av at jeg måtte tisse i natt, og fikk IKKE sove. *Romstering/strekk i magen *Går og venter veldig på tanta, men føler ikke jeg har helt typiske pms-smerter heller. Så nå tenker jeg nesten bare på syklus, tanter og babyer.. dette er så spennnende, og så lenge mensen holder seg borte så aner jeg en liiiiten sjansje og nyter den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #370 Del Skrevet 28. juni 2010 uugghh.... full av hormoner nå. varm, ukomfortabel, lett irritabel, føler for å grine, kjenner murringene bygger seg opp. Tanta har ikke kommet enda, 3 dager "på overtid", men det kjennes ut som det er rett rundt hjørnet nå. Åhh grusomme ventetid.. (heller absolutt mest mot tanta).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #371 Del Skrevet 29. juni 2010 Tantebesøk.... au au au ... *kvalm og uvel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. juni 2010 #372 Del Skrevet 29. juni 2010 Innom og legger igjen spor - leser mer her senere, men nå får jeg deg iallfall på listen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #373 Del Skrevet 30. juni 2010 Vond dag idag.. måtte gå hjem fra jobb fordi jeg hadde så sterke smerter at jeg hadde problemer med å bevege meg rundt, og følte mest for å kaste opp. jeg mistenker faktisk en tidlig spontanabort.. grunnet sterkere smerter, kraftigere blødning (med klumper) og en dårlig allmennform (veldig trøtt, vondt i hode, ryggen, magen, nedover i beina, også er jeg kvalm uten matlyst). *sutre* Har det greit ellers, er bare veldig blæææhh følelse i kroppen. Og da jeg ikke vet om jeg var gravid osv, er det heller ikke noe å sørge for. Blir mer nysgjerrig. Gleder meg til sambo kommer hjem så jeg kan få litt kos og trøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #374 Del Skrevet 1. juli 2010 Puh... mye bedre form idag Strålende sol og innmari mye liv i byen. ute på litt shopping, og deretter indisk restaurant og iskrem på bryggekanten med mannen. Koselig!! Sommer er så herlig. Og snart helg nå...Åhh håper jeg får med mannen på prøving neste EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. juli 2010 #375 Del Skrevet 12. juli 2010 Hei Aurelia! Håper alt står bra til med deg, og at dere kommer skikkelig igang med prøvinga nå Nyt sommeren, så krysser jeg fingrene for begynnende mage hos deg utover høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #376 Del Skrevet 12. juli 2010 Hei Honning! Håper alt er bra med deg Begynnende mage hadde vært noe... jeg sa jo hele tida til sambo at jeg ville prøve til sommeren, og nå er vi her... Ingen hektisk aktivitet for å si det slikt.. Men det kommer vel snart. Drømte akkurat for et par netter siden at jeg var gravid, og plutselig: oj, ja; jeg KAN jo faktisk se magen nå, den vokser og blir stor.. og jeg var såååå stolt og flott gravid husker jeg. Trist å våkne opp til flat mage med sånne drømmer.. heheh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #377 Del Skrevet 12. juli 2010 For å sprute litt liv i denne dagboken.. og i drømmen: Aurelia vil så gjerne, gjerne ha en voksende mage. Et gryende liv, litt mitt og litt ditt. Du og jeg. baby! Fra et par til en familie. Mye varme, kjærlighet og glede, mange utfordringer, mye lærdom. Min familie Jeg sier det igjen: jeg håper og ønsker og vil veldig gjerne bli gravid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 13. juli 2010 #378 Del Skrevet 13. juli 2010 Aurelia vil så gjerne, gjerne ha en voksende mage. Et gryende liv, litt mitt og litt ditt. Du og jeg. baby! Fra et par til en familie. Mye varme, kjærlighet og glede, mange utfordringer, mye lærdom. Min familie Jeg sier det igjen: jeg håper og ønsker og vil veldig gjerne bli gravid!!! Hei, jeg er ny i nabolaget og bare titter innom litt. Forøvrig meget godt sagt, kjenner jeg får litt tåretrang her. Lykke til videre i prøvingen, håper du er heldig og får klaff snart og blir en Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. august 2010 Forfatter #379 Del Skrevet 20. august 2010 and here we go again... Er på dag 22 i syklus, og som vanlig synes jeg det er såå spennende frem mot IKM. :gjeiper: Er så heldig at jeg går fra topp, EL og bra , til pms føles det som.. Kjenner endel symptomer: rosa spotting fra rett etter EL..vedvart et par dagerveldig ømme brystvorter kort tid etter ELmurring luft i magenverker i korsryggenlitt tett i nesa Så da er det jo bare å veeeeente og se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 31. august 2010 Forfatter #380 Del Skrevet 31. august 2010 Flere enn meg som får mareritt av slike artikler om infertilitet? jeg er 30, og mamma kom i tidlig overgangsalder rundt 40. og hvis det stemmer at man blir infertil 10 år før, så er jo det NÅÅÅÅ... Angst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nesten sånn at jeg har lyst å gå til legen og få erklæring på at det haster å smelle denne jenta på tjukka, :gjeiper: og smelle lappen i ansiktet på sambo. Han tar ikke slike artikler osv seriøst, og sier slaaaaaaapppp avv.... det går så bra så! Hvem tror dere det er som sender ut denne skremselspropagandaen? Myndighetene som ønsker flere fremtidige skattebetalere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå