Gå til innhold

Aurelias Drøm

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir spent på hvordan dette utvikler seg!

Krysser fingrene for deg! Sender deg litt babystøv - jeg har litt å dele med deg siden jeg ikke skal begynne prøvingen før i oktober.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et par nye symptomer idag

svake mensmurringer

vondt i munnen, tennene, tannkjøttet... føler meg genrelt helt "stiv" i kjeven, kjertlene, og bak mot halsen..føles kjemperart! Begynner å lure på om det noe betennelse eller noe..

Er ikke akkurat overbevist om at jeg gravid enda... :filer: kan være halsbetennelsen som ikke er helt under kontroll..

Hilsen daffy som skulker trening idag...

Edit: Bestilt meg graviditetstester nå.. ;) alltid beredt!

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen fin.. kjenner meg helt frisk endelig. Mye PMS på gang, men enda en uke til IKM. Føler meg merker endel aktivitet og murring nede i magen, jeg går og innbiller meg litt at jeg er gravid.. hehe. Uten at det er noen veldig tydelige tegn på det ;)

Snart helg er det også.. ut i dag...og da blir det liksom, skal jeg la være å drikke? Tenkte kanskje jeg skulle ta et glass hvitvin.. eller jeg kan jo faktisk bestille pepsi også da, så slipper jeg å sitte tomhendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende!

Siden det faktisk er en liten sjanse for at du er gravid - ville jeg iallfall holdt meg til noe uten alkohol...

Håper du har en koslig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkoholfri, grei kveld i går.. var bare litt trøtt. Trøtt nå også, men det er veldig vanlig på en fredags kveld.

Jeg er litt sånn passe obsessed med tanken på å være gravid.. jeg vil det så veldig gjerne ;) hehe. Jeg stoler derfor ikke på eventuelle symtpomer jeg kjenner.

symptomene er typisk PMS tegn:

lett irritabel

murringer

vondt i korsryggen

luft i magen

føler magen er litt rar... føler meg helt "stinn"... enda nesten en uke til IKM. (og av og til kjennes det helt motsatt: hult og murrende) Gruuuuuuuuuuu :filer:

Ellers er det heeeeelg :popcorn:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige helg :goodbye:

Dagens symptomer (det dukker stadig opp nye :gjeiper: )

• Luft
  • spenn i mellomgulvet (luft?)
  • større pupper
  • litt ømm på siden/inni særlig en pupp
  • IKKE ømme brystvorter (mot normalt pms)
  • kveldstrøtt
  • litt
  • blod/spotting ved samleie (hatt dette siden etter EL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye energi idag.. formen er fin, men kjenner absolutt PMS-verk i rygg og mage. IKM er på onsdag tenker jeg, er jo leeeenge til. Orker ikke tanken på testing, eller noe.. det er bare FOR skummelt.

(selv om det er såååå kjedelig å ikke vite.. og jeg klarer jo IKKE å bare late som ingenting heller, og ikke gruble for mye..) hehe. Men har det bra lell :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Oj.. så lenge holdt den ja!

Testet.. negativt.... :kjefte: grævla irriterende. Ikke at det ble negativt igrunn, men at det er så inni hampen usikkert, og tanken på at jeg faktisk KAN være gravid, men kanskje ikke får testet positivt før om en 3-4 uker om jeg er riktig så uheldig....

MEN... tanta dukker vel mest sannsynlig opp neste uke, slik at jeg ikke trenger å stresse med tester osv på en mnd tid :filer:

prøvetida er på grensen til det gale vannvidd :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grr.. Anonym over er liksom meg da.. Heltinnen Aurelia (kom borti anonym knapp)

Nytt symptom som jeg må nevne:

varm! (litt sånn svimmel varm, og må hive av meg genseren rett som det er)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen denne uken? Kjipt med negativ test, men som du sier så kan det ha vært for tidlig og ingenting er sikkert så lenge TR ikke har kommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TR kom igår... :kjefte: Dumme tanta.. Magen min var bare så hoven og vond igår, :tristbla: , jeg lå og klynka meg i søvn med skikkelig vonde kramper/stikk... Auuuuuuuuuuuua aua uaua. Bedre nå kjenner jeg, er helst første dagen som er fæl av og til.

Godt å klage litt, sambo skjønner seg ikke på mensensmerter...

Tirsdag.. klokka 8 og jeg sitter inne og spiser frokost. Trente en litt lat morgen. Fleksitid er digg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tantedag 2: de verste krampene er over, men føler meg ikke akkurat superfjong. Faktisk ganske redusert. Har i tillegg blitt forkjøla, så jeg har vært ganske sutrete idag.. stakkars sambo. Han kalte meg patetisk.. *furt* dumme sambo!!

Er bittelitt sur for at han ikke kan smelle meg på tjukka snart... :gjeiper:

Går fremdeles litt rundt og kjenner på symtpomene forresten.. tett i nesen, kvalm, hoven magen.... hall0 :jepp: ???!!!

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjipt at tanta kom.. og det er jo ikke bare én nedtur heller med at den kommer det er jo også alle disse vondtene og jeg føler såååå med deg! Har selv skikkelig skikkelig vondt første dagen med kramper og alt, og det er jo forferdelig å ikke kunne ta ibux når man er prøver :kjefte:

Håper det har roet seg litt nå i det minste også får du ha riktig god bedring!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ibux, jeg... inntill jeg blir gravid. Er det feil av meg? Er jo egentlig ikke prøver engang, jeg håper mer på et uhell. Litt dårlige odds her i gården (selv om jeg vet det er mulig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt.. så føler jeg meg uvel og kvalm idag!! Muligens bare mensen, men jeg klarer ikke la være å tenke på en evnt. graviditet. Føler meg litt dum, ja... hypo aurelia :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...