Gå til innhold

Hva ønsker du deg til huset, hagen eller hytta?


toyses

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lotte_*
Til huset:

Et ferdigoppussa vaskerom

Bokhylle med galssdører i gangen, 1 meter bred og opptil 1, 40 høy og bare 25 cm dyp..Finner ikke!!!

Ellers mangler det fortsatt (ett år etter overtakelse) diverse duker, blomsterpotter og lur løsning til skittentøyskurver på badet..

Til hagen :

Plen i tipp topp stand

Litt mer grus så leieboerne får plass til å parkere uten å stå i veien for garasjen

tja, grønne fingre?

Til hytta:

seng, nattbord og forhåpentligvis barneseng oppe på soverommet vårt på hemsen..Ellers tror jeg det lureste er å la svigermor stå for innredninga, det er jo strengt tatt deres nye hytte, ikke min :gjeiper:

Husk at du kan kjøpe hvilken som helst bokhylle og få glassmester til å lage glassdører. Dyrt - men veldig fint - jeg har gjort det på kjøkken og fått et helt unikt vitrineskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Elastica

Jeg drar opp denne tråden, jeg, siden jeg aldri blir heldbredet for havesyken.

Akkurat nå ønsker jeg meg et Vipp 14-spann i stål til badet.

Og mange fine høstplanter til krukkene mine. :)

Noen fler som er smittet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg

-hvit Vipp 15

-frostede kivi fra Iittala

-sort ph5-lampe

-Bestlite-bordlampe

-Componibili-oppbevaringsenhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* 2 stoler og bord til terassen.

* Kjøkkenmaskin

* Skohylle

* Trekk til sofa og lenestol

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spinell

Jeg ønsker meg en ny "godstol" til stua. En som er stilig, god og sitte i, passe dyr og som gjør at samboerens gamle, utslitte recliner med god samvittighet kan kastes ut.

Det ønsker jeg meg!

Gode forslag til ønsket ovenfor mottas, forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en ny "godstol" til stua. En som er stilig, god og sitte i, passe dyr og som gjør at samboerens gamle, utslitte recliner med god samvittighet kan kastes ut.

Det ønsker jeg meg!

Gode forslag til ønsket ovenfor mottas, forresten :)

Variér Peel :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell
Variér Peel :sjarmor:

Den har vi faktisk vært inne på. Det er jo en norsk designklassiker. Men er den god å sitte i? Og kan man "krølle seg sammen" i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vi faktisk vært inne på. Det er jo en norsk designklassiker. Men er den god å sitte i? Og kan man "krølle seg sammen" i den?

Den er veldig god å sitte i, og man kan absolutt krølle seg sammen :) I tillegg kan du velge mellom utrolig mange typer trekk til den, ull, mikrofiber og skinn i omtrent alle mulige farger. Jeg drømmer om en bringebærfarget Peel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor delvis på hybel og delvis i leid hus, så ønsker meg ikke mye. Men et Ikea Tårnby juteteppe og et par Iittala lyslykter i forholdsvis nøytrale farger (lurer på om jeg skal være så "original" at jeg vil ha Tris og ikke Kivi :ler: ) vil jeg veldig gjerne ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Bor delvis på hybel og delvis i leid hus, så ønsker meg ikke mye. Men et Ikea Tårnby juteteppe og et par Iittala lyslykter i forholdsvis nøytrale farger (lurer på om jeg skal være så "original" at jeg vil ha Tris og ikke Kivi :ler: ) vil jeg veldig gjerne ha...

Tris er også veldig fine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ønsker meg belegningssten på resten av gårdsplassen. Også skulle jeg gjerne hatt en snøfreser! (gjerne en gartner også forresten....)

Ønsker meg også flere sengesett i deilig, myk sateng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ny spisestuelampe, og sikler litt på Bucket takpendel i sølvgrå med slangeskinnsmønster, fra Boconcept.

Men den er jo gigantisk, så litt redd den blir litt mye..

Men lyst på den har jeg :)

Bucket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til huset: En stingray-stol, vet ikke hvor jeg skal ha den, men det skal jeg nok etterhvert...

Til hytta: To Tivoli-loungestoler, en lenestol (har ikke funnet noen fin enda) - og at dusjen blir montert snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...