Gå til innhold

Først spør han å få komme i meg...


Gjest Gjest_forvirret_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forvirret_*

Altså...hvor er logikken i menn her?!

Han spør om å få komme i meg og jeg sier nei hver gang. Men et par ganger sa jeg ja, og etterpå da lurte han på hvor i syklusen jeg var og nevnte at vi kan bruke kondomer.

Hvor er logikken og rekkefølgen i rasjonale her?

Noen som forstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Papirkurven

Høres ut som en fyr med lite sans for logisk rekkefølge her.

Neste gang han spør om å få komme i deg, hva med å si: "Ja, det er greit, men bare hvis du tar på kondom". Kanskje han får en åpenbaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..det er ofte bare et hode som virker i gangen i gitte stunder.. Det er bare slik! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mannen_Tore_*

Bare en liten kommentar fra en manns synsvinkel..... Jeg tror typen din rett og slett spør om å få lov, fordi: hvis det skulle skje at du blir gravid, så er det på en måte du som godkjente at han kunne komme inni deg, og han kan da på en måte fraskrive seg sitt ansvar oppi det hele. Mulig jeg tar feil, men enkelte menn er ganske enkle sånn..... Og det at han nevner kondom etterpå, er for å prøve å fremstå som den ansvarlige av dere to.....

Mitt råd er hvis du ikke har ønske om graviditet, å bruke kondom, eller at du begynner på egen prevensjon. Og hvis/når han spørr neste gang, så at det er greit at han kommer inni deg, hvis han er klar for å ta ansvar for et barn, og at han kommer inni deg på eget ansvar! Tenker han grubler litt da ja..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere egentlig? Du kan bli gravid og da bør du faen meg ikke ta abort "fordi". Sorry altså men dere høres ut som småbarn.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere egentlig? Du kan bli gravid og da bør du faen meg ikke ta abort "fordi". Sorry altså men dere høres ut som småbarn.,

Som om alder har mye å si...vi er i 30 og 40-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_hart_*
Som om alder har mye å si...vi er i 30 og 40-årene.

det er jo nokså spesielt at voksne folk ikke har snakket ut om dette på forhånd.

vil du ha barn, ja da bruker du ikke prevensjon.

vil du ikke ha barn, da tar du ingen sjangser.

snipp, snapp, snute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg regner med at han var kåt da han spurte om å få komme i deg? Og ikke så kåt da han nevnte at dere kunne bruke kondomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at gjesten/trådstarter har lyst på en unge?

Definitivt!

Men tok en angrepille etter den denne ubeskyttede hendelsen.

Ser ikke ut til å treffe Mannen som vil ha familie. Så ender man opp som en gammel tante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...