Gå til innhold

Gossip fra det idylliske livet på landet :-D


Rosia

Anbefalte innlegg

Ja jeg har jo prøvd å føre dagbok før jeg, men har liksom bare blitt tull! :) Men nå VIL VIL VIL VIL jeg være flink for det er utrolig deilig og gøy å skrive om smått og stort!

Har prøvd meg på bloggen også men vet ikke helt om jeg skjønner meg på den.. :sjenert: Nu vel.. dagbok er tingen føler jeg :-D

Kortversjonen om meg : Er 29 år, blir 30 i mai. Har vært kjæreste i ca 5 måneder og samboer i 2 måneder - her gikk det unna - kommer nok tilbake til dette senere. VI bor i hans idylliske hus "på landet" i ei lita bygd mens jeg leier ut min leilighet i "byen" (ikke særlig stor by gitt).. Vi bor i herlige NOrd-NOrge, hvor mine foreldre kommer fra - men jeg er oppvokst på Østlandet og har derfor "feil" dialekt selv om jeg er nordlending i blodet! :gjeiper:

Har en veldig morsom og krevende jobb - men ikke noe lederstilling altså. Jobber med markedsføring og har en kundeportefølje jeg forsøker å holde styr på :fnise:

Tja, det får kanskje holde som første innlegg, kommer plutselig mere og kommenter gjerne i vei - det liker jeg !!! Hej då! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter i sofaen med pledd og laptopen på fanget, vært en herlig og effektiv dag.

På jobben hadde jeg en morsom fotoshoot med en bedrift - gøy at de tør å stille opp og "drite seg ut" litt ifbm markedsføring!

Kom hjem fra jobb, laget middag og kjørte deretter med mat,litt frukt og nøtter til min kjære som jobber natt både ikveld og imorra. Drømmekjæreste jeg eller?? Vel,kremt,jeg passerte arbeidsplassen hans da jeg skulle kjøre og ta sol... :fnise:

Da jeg kom hjem, heiv jeg meg rundt i huset her og fikk ryddet boden, pakket ned alt av vinterklær,samt rydda og ordna litt på to av soverommene som har vært helt bomba lenge. Det er bare et par måneder siden at jeg flyttet inn i huset til min kjære, og det tar tid å få alt på plass - spesielt siden vi har hatt mangel på skap og sånt! Hvite plastbokser fra Europris gjør foreløpig god nytte for seg :) Jeg føler det er på tide å komme tilbake til normale rutiner istede for å ha det hengende over seg at man bør få alt på plass...Gleder meg til alt er ferdig og alle ting har et hjem :sjenert: Tror jeg skal klare å komme langt i løpet av helga som er avsatt til huslige sysler!

Min kjære og jeg har hatt en litt tøff periode siden rett før påske, første nedtur i forholdet og mye prat om hva som skjer videre og hva vi ønsker av hverandre.. Har nok kommet ut av den første "bobla" av nyforelskelse,og det er nok positivt at vi kan prate om ting underveis og komme frem til hva som skal tl for at begge har det så bra som mulig.. Nå føler jeg det er på tur til å ta seg opp igjen - og godt er det..

Jeg har nemlig en tendens til å bli veeeeldig utenfor når noe ikke er som det skal, så jeg har hatt mange dager i det siste med klump i magen,dårlig nattesøvn og tårer... Vært redd for at mitt beste forhold noensinne (hittil hvertfall) skal ta slutt - Nå tror jeg på at vi får det enda bedre sammen og at det går den riktige veien :hjerter:

Jaja det var vel nok for denne gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...