Gå til innhold

Dama snakker om x'er


Gjest husky

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at jenter har som vane å snakke om x'er med typen sin? Synes ikke det er så morsomt å høre om tidligere x'er og historier om sex. Hun snakker ikke om dem fordi hun synes dem er flotte, og hun understreker hele tiden (ved å si fine ting) at hun er glad i meg og at jeg bare er hennes. De gangene hun snakker om x'ene er som regel når det har skjedd noe morsomt som hun tror jeg vil synes er morsomt å høre.

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg lurer på om jeg skal ta det opp med henne, samtidig vil jeg ikke overreagere.

Det er ikke så ofte hun snakker om det, så jeg er litt usikker på om jeg bare skal la det ligge eller ikke. Dessuten er det jo bare godt ment fra hennes side, og noen gutter ville sikkert synest det var morsomt å høre, men jeg liker ikke å tenke unødvendig ofte på at hun har hatt sex med andre.

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min syntes det er helt ok å høre om mine ekser, og er for nysjerrig til å klare å holde seg vekke fra historiene. Jeg derimot vil ikke høre om hans ekser og han respekterer dette. Jeg vet litt sånn som når han hadde sex første gang og litt slikt generellt om hans seksuelle forhistorie men jeg ønsker ikke å vite hvem eller noen detaljer på noen måter. Jeg takler ikke det rett og slett. Ikke så unaturlig det tenker jeg.

Det er jo ikke å overreagere det så sannt du sier det på en ok måte. "Jeg syntes ikke det er så kjekkt å høre om sex du har hatt med andre, for da får jeg bilder i hodet av deg med andre. Jeg liker bare å ha bilde i hodet av deg og meg jeg". Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...