Gå til innhold

Frysepopp

freezepop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Grafica

: smoke :

: kaffekopp : <-den duger til alt av varm drikke

: bolledeig : <-gladsmiley, se loffen sin post øverst på sida :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha! Men da kan jeg kommunisere at om 4 minutter er det :kaffekopp: og :smoke: noe som gjør meg :bolledeig:

(det så fantastisk bra ut her. Jeg skal drikke kaffe og røyke så blir jeg bolledeig! :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med kursplass - skjønner veldig godt at du ble glad for å få plass på det kurset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen =)

Ok, dette har virkelig vært en perfekt dag. Sol og sommervarme ute, fint brev fra nav (som jeg glemte å sende svar på, dang!), fått unnagjort all oppvask (med tilhørende belønning), lagde purfect kaffe (som jeg nå kom til å tenke på, lurer på om den fortsatt er varm - men jeg tviler), opp til butikken. Eneste som var litt dumt med denne dagen var jo at på konto sto det 400 spenn som skulle vare ganske lenge, helst over helga, noe som ikke er lett når det skal dekke to stk. som røyker. Jaja, overlever nok tenkte jeg når vi gikk opp. Finne ettellerannet smart og billig til middag og bekymre meg mer om det i morra, idag var en for fin dag til å tenke på teite ting som økonomi. Bare for (eh) gøy sendte jeg en sånn nifty saldo?sms til banken, og fikk vite at jeg hadde fått utbetalt feriepengene mine som jeg hadde spurt om, enda tidligere enn de anntok! Holdt på å dø på meg og endte opp med å glise og lage snodige lyder hele veien opp til butikken, der vi (var flinke og) kjøpte billig middag, men is og tre corona og en lime, en til meg, en til madammen og var snille og kjøpte en til nabo'n - bedte ham ut på en øl og en røyk og ble sittende og snakke med ham over én øl og tre røyk (skråstrek tre øl og ni røyk hvis du tenker sånn). Var mongokoselig og denne dagen KAN bare ikke bli bedre. Nå er det fischerspooner og chillings i sofaen før vi tenker på middag.

xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har hatt en flott dag. Jeg spanderte på meg en is på vei hjem og når jeg kom hjem delte jeg den med mannen siden han også var kommet hjem. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har hatt en flott dag. Jeg spanderte på meg en is på vei hjem og når jeg kom hjem delte jeg den med mannen siden han også var kommet hjem. :nigo:

Tihi, kjempesøtt - enda i hodet mitt er "mannen" byttet ut av en golden retriever, men jeg tror det er fra en film eller noe, så er sikkert derfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, kjempesøtt - enda i hodet mitt er "mannen" byttet ut av en golden retriever, men jeg tror det er fra en film eller noe, så er sikkert derfor

:fnise: Nei han er nok ikke en søt liten hund. Han er er flott høy og mørk mann. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stilig avatar forresten!

og så herlig med feriepenger da.. det fortjente dere altså. jeg vil også sitte ute i solen med corona+lime, ikke stå inne på bedriten kjøpesenter og tørke :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nei han er nok ikke en søt liten hund. Han er er flott høy og mørk mann. :lur:

Begge to har halvlangt hår da? Teller det?

Nå sitter jeg og tygger på skjerfet mitt (uvane # 1, håper ikke grafica ser dette eller snur seg pittelitt til høyre) og fant ut at det har skjedd utrolig lite siden jeg sist skrev, og at dette ble mer facebook-status-oppdatering enn dagbokinnlegg *smekk til megselv*

Edit: Ikke så mye smekk som dask på lanken

Endret av freezepop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det fine er jo at ingen kan bestemme hva du skal skrive. du skulle bare visst hvor mye uinteressant ræl jeg lirer av meg i løpet av en dag. f.eks kan jeg nå fortelle deg at jeg står med bena i kryss og det begynner å bli særs ubehagelig.

jeg får så lyst på sånn hjemmelagd saftis, sånn man fyller saft i sånn boks og putter pinne nedi, når jeg ser dagboktittelen din :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Begge to har halvlangt hår da? Teller det?

Njaaaa, kanskje. Han liker jo å bli kost i nakken og på hodet, nesten som en hund. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det fine er jo at ingen kan bestemme hva du skal skrive. du skulle bare visst hvor mye uinteressant ræl jeg lirer av meg i løpet av en dag. f.eks kan jeg nå fortelle deg at jeg står med bena i kryss og det begynner å bli særs ubehagelig.

jeg får så lyst på sånn hjemmelagd saftis, sånn man fyller saft i sånn boks og putter pinne nedi, når jeg ser dagboktittelen din :fnise:

Takk for støtte :) Da kan jeg meddele at jeg sitter i sofaen, har et ben på gulvet og ett oppe i sofaen, og det er svært behagelig :)

Knøtt: Der ser du! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan fungerer det egentlig?

har du da krysset det ene benet og sitter på det? eller har du kneet stående rett opp?

(ja, det er kjedelig å jobbe i klesbutikk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...