Gå til innhold

Frysepopp


freezepop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Purple

Nå har jeg lest gjennom hele boka, og fant ut at det var kanskje ville være høflig av meg å hilse på (hører rykter om at vi skal spise middag sammen i morgen, så kan det jo være greit å være litt høflig liksom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom hele boka, og fant ut at det var kanskje ville være høflig av meg å hilse på (hører rykter om at vi skal spise middag sammen i morgen, så kan det jo være greit å være litt høflig liksom).

Hehe, ja, alltid greit å bygge opp litt høflighetspoeng. Ellers er jeg vant til å møte folk som ikke har lest dagboka mi, og jeg bruker å være høflig mot dem også. Men takk anyhoo.

Skalvise

Siste dagene, veldig fort *trekke pusten*

Tirsdag kveld droppet vi søvn. Vi la oss ned på sofaen, jeg sov litt og sambo sov ikke av frykt for å falle ned. Putene på IKEA-sofaen vår er ikke heeelt stabile, så når jeg våkna og begynte å bevege seg skled de litt ut og jeg datt nesten oppi. Neste gang finner vi på en smartere måte å legge oss på sofaen. Litt stressings (fordi uansett hvor god tid man har har man alltid dårlig tid rett før), men kom oss på toget, og heh... kom av toget.

Også gikk vi inn på Oslo S, ned til oppbevaringsboksene og begynte å låse inn ting, plutselig finner vi ut at ups, pose med kamera ligger på toget. Jeg spurter av gårde, dulter litt borti folk og er en av de irriterende løpemenneskene på Oslo S, men tilga megselv for det. Når jeg kom på perongen så... kjørte toget, med kameraet vårt i. Etter løping fram og tilbake mellom NSB-mann og Hafslund (som jeg elsker og hater) så fikk vi de til å ringe toget sånn at de skulle lete etter posen. Ble no'n nervøse timer før jeg stakk ned på stasjonen for å vente på toget. Jeg debatterer fortsatt med meg selv om synes kvalifiseres som lettende eller urkomisk der jeg superstressa kjemper meg mot masse mennesker med trillekofferter, og endelig får øye på tre konduktører, hvorav en er en ganske stor og sjeggete fyr som står med armene foldet og bena spredt (typisk mann-i-dress-i-begravelse-pose) med en sort og rosa stoffpose i hendene. Jeg tusler bort til dem og står forann dem med kulestore øyne og stotrer frem "hei... jeg... etterlyste en sånn en jeg" og pekte på posen. Han gav dem til meg og fikk en kjempeklem. Jeg tror han ble litt satt ut. Just for the record skjønner jeg ikke hvordan dere damer greier det, eller homofile, DET STIKKER!!!

Men ja, endte godt. Ellers var konserten über, homoselskap (altså... å bli holdt med selskap/tilbringe tid med, ikke homoteselskap, som er noe helt annet) var kjempekos. Fancyschmancy middag med foreldrene mine idag var veldig koselig. Thon Hotel ved Gardemoen er MØKKAFETT foresten, veeery contemporary :P Også har vi kansjekansje løst mange pengeproblemer, hadde vært så FANTASTISK. Jeg kom på en smart plan at hvis det er de pengene skal vi ta ut endel, gi tilbake til foreldre med beskjed om at det skal brukes på ikke-nødvendige ting, enten det er mer fancy middager eller klær eller hvanåenn. Føle seg snill :)

Også blir KG-treff i morra bra. Jeg kommer i sort stram silketrikot og maske og kommer til å sitte under bordet mesteparten av tiden, og hvis noen sier noe morsomt kan jeg hoppe opp, sperre opp øynene og hvese "ninjasmiley" før jeg trekker meg stille tilbake.

Og, helt tilfeldig kommentar helt nederst, bare for å løfte litt på stemninga, bryte isen, oppfordre til interaktivitet ogsånn... er det bare meg som blir litt frika ut av denne smilyen:

:enig:

edit: hvafaen!?!? Når jeg skal poste den er den rund og rosa og helt ærlig talt litt skummel, men når jeg poster den var den gul og ikke så spennende? SKUFFA!

edit2: Ups, Purple, vi har møtt hverandre før, jeg var med sist, og vi satt ved siden av hverandre... dang! Stemmer for navnelapper med nick? :ninja:

edit3: nei, ikke sist. Jeg gir opp, ser deg i morra og later som om jeg aldri har møtt deg før og håper at du ikke leser dette og går og legger meg. ehehe. Men det var visst på dubliner... det ble riktig?

Endret av freezepop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne å skrive kortere ^ Den så ikke like lang ut før jeg begynte å redigere :P

Hotellmorgen, ligger på senga i fine hvite laken med macen på fanget, røyk i hånda og hører på Placebo, IAMX og El Caco og virkelig nyter livet. NAM! Gladest i hele verden nå. Det viser seg endelig at det lønner seg å fighte. Vi har fighta i et år nå, og alikevel ikke kommet oss noe sted, men nå er alt finfint og weee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også blir KG-treff i morra bra. Jeg kommer i sort stram silketrikot og maske og kommer til å sitte under bordet mesteparten av tiden, og hvis noen sier noe morsomt kan jeg hoppe opp, sperre opp øynene og hvese "ninjasmiley" før jeg trekker meg stille tilbake.

Og, helt tilfeldig kommentar helt nederst, bare for å løfte litt på stemninga, bryte isen, oppfordre til interaktivitet ogsånn... er det bare meg som blir litt frika ut av denne smilyen:

:enig:

:skratte: :skratte: :skratte:

Jeg kommer til å hate meg selv for at jeg ikke kommer på kg-treffet resten av livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha det fint på treff!! Kan du legge ut bilde av deg selv i svart silketricot? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnet litt dårlig tidsbereging ble det litt for chop chop på fredag, og ikke noen trikot, beklager :( Var veldig kos da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Ble litt skuffet over mangel på tricot, men det var veldig hyggelig å ha deg med allikevel da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt skuffet over at du ikke sydde deg en trikot enda jeg tilbød deg å låne symaskinen min. :ninja:

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen så fort. Kurs nå. Bare to vanlige dager igjen, to dager "forbredelse til utplassering" og tada! Begynner å glede meg veldig. Men, må løpe egentlig. Tudelu chickas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skalvise, jeg er rastløs men har ikke tiltaksenergi til å gjøre noe konstruktivt (vet ikke hva det skulle vært heller), så god unnskyldning til å oppdatere neglisjert dagbok.

Forrige helg var superstas, mye fine mennesker, gode nyheter og all-around kjempefint. Denne uka har vært litt mer så som så, med lite energi, anspenthet og kansje litt antiklimaks. Vært mer og mer kjipt å være på kurset, ikke fordi det er kjipt i seg selv, men det er blitt veldig typisk VGS; lite inspirerende og mye venting og kjedsomhet. Jeg fikk beskjed om at jeg var "best i klassen", noe som jo var litt kos, og greit siden det er en tilbakemelding som blir sendt til NAV, og som jeg kan ta med meg med kursleder som referanse. Uvant følelse, siden jeg alltid har vært the silent kid in the back of the class (som alltid vippet på stolen, og greide å perfeksjonere kunsten, tryna bakover kun én gang iløpet av tre år på vgs, gimme cred!)

Men nå er det langhelg, tjohei. Litt småblække men sansynligvis kommer det peng på tirsdag, worstcase onsdag - så vi skal prøve å overleve på et vis.

Tirsdag er det første dag på praksisplass, wee! Jeg er så GRISEGLAD for at jeg fant et sted som passer min døgnrytme litt bedre. Stedet åpner ikke før ti, så da slipper jeg å stå opp kvart på 7, noe som kommer til å hjelpe MYE på energinivået på kveldene! Pluss at jeg får laget masse kaffe, tjohei!

:skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wolfmoon

Gjetter jeg riktig hvis jeg gjetter at du og jobb i kaffebar = perfect match? :fnise:

Håper du får en fantastisk langhelg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjetter jeg riktig hvis jeg gjetter at du og jobb i kaffebar = perfect match? :fnise:

Håper du får en fantastisk langhelg :nigo:

Ja, det er ganske match made in heaven :D Takk!

Bare liten kommentar før frokostkaffe... Jeg HATER banken min! Jeg hadde ganske akuratt nok til husleia på konto, så plutselig bestemmer banken seg for at gebyrer, dét er fint. Kan noen forklare meg hva "VISA minibank innland" er? Fordi jeg betaler tydeligvis 29 kroner hver gang jeg bruker en sånn en, så nå har jeg ikke nok til å betale husleia... great! Ringe til huseieren og forklare og høre om jeg kan betale mesteparten nå og resten onsdag ellerno... I'll figure it out after breakfast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmz, man skulle tro at så lang tid som telefonintervjuer, telefonselger og så mye kontakt med banker/sosial/osv. hadde gjort meg immun mot telefonskrekk. Litt shaky når jeg ringte opp til huseier, noe som jo egentlig bare er tett, for en fryktelig allright. Var ikke noe pes, og han spurte tilogmed om hvordan det var med naboen, om festinga hans forstyrra oss ^^ (noe den selvsagt ikke gjør, men veldig snillt å spørre)

Så da er vi på rett kjør, SOMMER ute, minimalt med klær, kaffe, snart frokost, JUSTICE ut fra høytalerene, fin dag i sikte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...