Gå til innhold

Frysepopp

freezepop

Anbefalte innlegg

Hellu.

Noen her kjenner meg sikkert igjen. 21 år gutt, bor i Porgsrunn, dater (heh) Grafica (vi er samboere og forlovet sånn seriøst), studerer grafisk design, driver også med skriving (blogging ogsånn), fotografi, musikk, internetting og andre ting. For tiden arbeidsledig (roten til alt vondt, og ikke hjelper det meg og ta oppvasken oftere heller) men skal sansynligvis begynne på et omfattende butikkmedarbeiderkurs gjennom NAV, sånn at sosialkontoret skal slippe å brødfø meg (noe jeg mistenker er en prinsippsak, mest for dem, men sånn at jeg skal føle meg flink og selvhjulpen). Ikke forde, jeg gleder meg, blir bra med en CV med mer ting enn telefon-ditt-og-datt: Så kids, enda chilling i parken med øl og fotoapparat er digg, så er sommerjobber en god idé!

Jeg har også en tendens til å bruke for mange komma og for lite punktum, men jeg jobber med å forbedre meg.

Dette kommer ikke til å bli noen dyp dagbok, (jeg prøvde en gang på livejournal, men ble deprimert av å lese den) men mer en daily ramblings om "åh, idag har jeg kjøpt en dritkul frukt" eller hvor mye jeg har trent (vi er flinke og trener, jeg trives godt som skinny og androgyn, men litt muskler hadde egentlig hjulpet på selvtilliten, pluss at det blir enklere med daglige gjøremål som bruskorker (jeg er unnskyldt der, har leddgikt (jeg vet, kjipt i en alder av 21 (ang. det med komma; jeg er også en flittig bruker av paranteser))))

Så, eheh, det var introduksjonen :)

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Woho! Gøy, gøy, gøy!

Jeg gleder meg veldig til å lese om kul frukt.

Kommaer, punktumer, og parenteser, bryr jeg meg lite om, men jeg setter stor pris på om du følger opp denne gode greia med å ha mellomrom mellom ordene.

Hva skal man med muskler? Sa ikke dronningen "La dem spise kaker!"...? Man får ikke muskler av kaker. Man bør alltid høre på dronninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Gøy, gøy, gøy!

Jeg gleder meg veldig til å lese om kul frukt.

Kommaer, punktumer, og parenteser, bryr jeg meg lite om, men jeg setter stor pris på om du følger opp denne gode greia med å ha mellomrom mellom ordene.

Hva skal man med muskler? Sa ikke dronningen "La dem spise kaker!"...? Man får ikke muskler av kaker. Man bør alltid høre på dronninger.

Joda, men jeg må masse muskler sånn at jeg kan bære alle kakene rundt skjønner du vel. Det er egentlig bare forbredelser til voksenlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk til loffen =)

Jeg har fått en lei tendens til å bruke alt for mye tid på Staries, flashspill gjennom mindjolt games som jeg har på facebook (evt. fjesern, høhø). Jeg er litt redd for at det blir min WOW, og at dere er advart på at hvis det dukker opp en tråd om "hjelp, samboeren min spiller for mye staries" er det nok grafica som har startet den.

(hun er ganske hekta hun og, så det kommer nok ikke til å skje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooo, min favorittbloggleser, nå også i dagbokleserformat =)

Takk ^^

Jeg har foresten greid å ta en pause i Staries og rotet på KG, vært litt undrende over at det har vært så stille, og så mint megselv på at klokka er halv tre. Bloc Party nå, før te, nattarøyk og seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

:vinke: Innom og hilser på - siden vi nesten bor i samme by, og siden jeg har skrevet litt i Grafica sin bok.

Kul skrivestil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, varm velkommst :)

*hilse pent på Nótt, Wolfmoon, TheButterfly, Enigma, Catwoman (!) og caskr*

Ikke så mye å rapportere enda. Sov litt vel lenge, tok første røyken ti på tolv, og bestemte meg for å løpe opp til postkassa for å sjekke posten. Jeg følte meg ærlig talt litt dum når jeg sto i en rød morgenkåpe, rosa sokker og brune joggesko med en sigg i munnen og nesa ned i postkassa når jeg kikket rundt meg og så at postbilen var på vei rett mot meg, og svingte inn til et av nabohusa. Jeg skal få satt på litt kaffe, og... kledd på meg - så prøver vi igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første ordentlige gladpost: Jeg tok på meg klær (gladpost bare der), og gikk opp til postkassa igjen og fant brev fra NAV. Har helt seriøst aldri åpna et brev så fort, og jeg fikk plass på Arbeidsmarkedskurs!!! Jer er skikkelig happy for det fordi for det første har jeg noe smart å gjøre i nesten fire måneder, inntekt (noe vi ikke har hatt så mye av i det siste) selv om det ikke er så mye og ikke minst tror jeg arbeidssøking kommer til å bli MYE lettere med et så omfattende kurs på CVen, i forhold til mine som nevnte to telefonjobber.

Pluss at det er mongofint vær ute og jeg har en god følelse for denne dagen!

Etterhvert i denne dagboka gleder jeg meg til å utvikle en dypere forståelse ovenfor smilyene her - te og røyk kaller og jeg har ikke tid til å gå gjennom hele lista for å finne en feirende smiley. så: HURRA :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...