Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #1 Del Skrevet 16. juli 2003 Noen som har lagt merke til det.....? Ekstra komisk er det når denne inntas med en svær cheeseburger med ekstra dressing og bacon og ekstra stor pommes frites. Tror feite mennesker at måltidet liksom blir sunnere fordi de drikker kalorifri brus?? Det er bare så tragisk..... :cry: Eller når de skal "slanke" seg og kjøper "salat" med thousand island dressing, skinke,ost rundstykke og meierismør...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 16. juli 2003 #2 Del Skrevet 16. juli 2003 Uhm...det er faktisk folk som LIKER pepsi max .... Mao de foretrekker det framfor cola som gir deg ett belegg på tennene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 16. juli 2003 #3 Del Skrevet 16. juli 2003 ...og hadde det blitt bedre om de drakk vanlig cola til cheeseburgeren med ekstra dressing og bacon?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #4 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg tror ærlig talt ikke det ville gjort store forskjellen nei....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #5 Del Skrevet 16. juli 2003 .......jeg ser de for meg der de kommer gående med en halvtom flaske tab xtra luskende bort til gatekjøkkenet.....snakk om mangel på viljestyrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 16. juli 2003 #6 Del Skrevet 16. juli 2003 Kanskje folk drikker brusen fordi de liker den? Og jeg spiser ikke salat med skinke og ost fordi jeg slanker meg, men fordi jeg liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. juli 2003 #7 Del Skrevet 16. juli 2003 Det er bare så tragisk..... Hva er enda mer tragisk? Jo gjester som kritiserer uten å idetifisere seg selv ved et nick... Fordomsfulle mennesker som deg tør ikke skrive slik at vi vet hvem vi har med å gjøre - gjør de vell? (liker ikke den smilyen - den skriker... ) Er det bedre om en ser en tynn luske bort med en hamburger da? Det er vel kanskje vel undt at en tynn spiser en hamburger eller to hver dag? For stakkar... de er jo så tynne... Ingen har godt av junk endten de er tynn eller fet! Hva brusvalget har oppi denne diskusjonen kan vel bare guest svare på... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #8 Del Skrevet 16. juli 2003 ja men... du må jo innrømme at det er påfallende hvor mange feitinger som drikker denne brusen da..... Merkelig så sinna du ble da Mayamor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. juli 2003 #9 Del Skrevet 16. juli 2003 Gjest: ser deg for meg: FET COLA DRIKKER... Som ikke innehar "viljestyrke" til engang å kutte ut colaen når junkfooden inntas... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #10 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg er ikke fet . Jeg blir definert som slank. Haha der fikk du den...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. juli 2003 #11 Del Skrevet 16. juli 2003 Å det skal du ha oss andre til å tro på? Hvorfor sånn i forsvar gjest? Ha - der fikk du den... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 16. juli 2003 #12 Del Skrevet 16. juli 2003 ja men... du må jo innrømme at det er påfallende hvor mange feitinger som drikker denne brusen da..... Takke meg til de som har noen kg for mye under kragen, enn de som har det "over" kragen. Cita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. juli 2003 #13 Del Skrevet 16. juli 2003 Takke meg til de som har noen kg for mye under kragen, enn de som har det "over" kragen. Cita Må innrømme at jeg lar meg provosere over uvitende tullinger som skriver nedsettende: feitinger Jepp - denne gjesten har sikkert mer over kragen ja... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 16. juli 2003 #14 Del Skrevet 16. juli 2003 Jepp - denne gjesten har sikkert mer over kragen ja... Mayamor Vil nok ikke tro "Lightbrus og Nutrilett" hjelper denne gjesten nei. Cita :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva77 Skrevet 16. juli 2003 #15 Del Skrevet 16. juli 2003 jeg er slank og drikker kun pepsi max . Og det er fordi det er den beste brusen, liker nemlig ikke pels på tenna. At noen inne her blir hissig er ikke så rart, for om noen har noen kg for mye så velger de faktisk det selv. Og som tidligere nevnt, bedre med noen kilo for mye under kragen enn over. :blunke: .. Og når du først skal skrive innlegg så kan du vel registrere deg?? Jeg liker ikke folk som driter ut andre :evil: uten å vite noe annet om dem enn at de har noen ekstra kg og drikker light brus. Men jeg synes veldig synd på deg gjest, for du lever i en snever verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 16. juli 2003 #16 Del Skrevet 16. juli 2003 La folk spise hva de vil. Det er ikke noe å blande seg bort i, verken den skranglete sure og tynne med salatbladet sitt eller den tykke og fornøyde med hamburgeren sin. Nå skal jeg snart finne meg et gatekjøkken - har verken handlet inn eller orket lage mat i dag. Lettbrus drikker jeg ikke - det er fordi jeg mener sukker er sunnere enn tilsetningstoffer. Vil jeg ha sukkerfritt, velger jeg farris. Sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 16. juli 2003 #17 Del Skrevet 16. juli 2003 Gjest, du kunne nok ha formulert deg en smule bedre. Å starte et innlegg med ordet "feiting" er neppe en fulltreffer Du vet ikke hvorfor noen er som de er. Det er faktisk mange overvektige som velger å være det, selv om ikke det er så mange av dem. Viljestyrke er det ikke mange som har. Sett deg inn i de feites posisjon før du rakker ned på dem. Det er ikke så lett å gå ned noen kg når alle bare diskriminerer deg når en prøver. Jeg drikker masse lightprodukter som inneholder null kalorier...det er faktisk godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 16. juli 2003 #18 Del Skrevet 16. juli 2003 ...og hadde det blitt bedre om de drakk vanlig cola til cheeseburgeren med ekstra dressing og bacon?? Akkurat! Det er nå tross alt fint for alt hva man klarer å kutte ut. Og ja, mange liker faktisk light best !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 16. juli 2003 #19 Del Skrevet 16. juli 2003 Mayamor: TAKK!!! Gjest: Dra til ... Nei, jeg er ikke veldig slank. Nei, jeg er ikke ekstremt tykk heller. MEN jeg er drit lei av at "definert slanke" bedrevitere skal sette standard for noe som helst, aller minst for meg! Hvis du hadde sett meg med en cola (tung) i hånden ville du tenkt: "Herregud, at hun ikke ser at hun burde drikke light!" Og hadde du sett meg med en is ville du tenkt: "Jesus, at hun ikke kan styre seg!" Og hadde jeg hørt det tenke det ville jeg slått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 16. juli 2003 #20 Del Skrevet 16. juli 2003 hmm jeg kan godt kjøpe meg en diger godtepose, og light brus ved siden av. rett og slett fordi jeg ikke liker så godt vanlig brus, som gir "pels" på tenna, dessuten smaker det altfor søtt. så det så! Iset 21+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå