Marianne Skrevet 19. juli 2003 #41 Skrevet 19. juli 2003 Jeg har vært feit i mange år, men har virkelig aldri drukket cola light pga kaloriene, jeg drikker det fordi jeg liker det. På samme måte som jeg drikker cola for jeg liker det
missmia Skrevet 19. juli 2003 #42 Skrevet 19. juli 2003 Ærlig talt for en snever verden du lever i...... For det første så drikker jeg kola light forde jeg liker det. Har du tenkt på att noen av disse menneskene har diabetes, eller att noen kanskje drikker light forde di ikke vill ha så mye hull i tennene.?? :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #43 Skrevet 23. juli 2003 Anonyme gjester som lider av mental fedme bør kanskje forbli anonyme, ja... *skåler med isvann tilsatt sitron, mens jeg knasker en snickers*
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #44 Skrevet 23. juli 2003 jaja anonym guist har jo klart det h*n ville, og det var å provosere, og dere alle gikk rett på kverualnten som glemte å logge seg på livet er herlig dere enten en er slik eller slik
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #45 Skrevet 23. juli 2003 Dette er like tåpelig å tro som å tro at alle som røyker sigaretter daglig er sæggere, bare fordi du har sett flere hundre som tilfeldigvis gjør disse to tingene samtidig, gjest... Dessuten er det rart at du tror at light-brus er mer fetende enn vanlig, det ER mer karbohydrater i vanlig cola. Karbohydrater øker insulinproduksjonen din, for mye insulin forminsker kroppen din sin evne til å hente fett fra fettlageret for å forbrenne det, da går det utover muskelmasse og vann i stedenfor. Det man drikker er uansett uviktig og så minimalt betydelig i forhold til hva man spiser, spesielt når mengdene er store. Vann hjelper på, ja, men når man først spiser skikkelig feit mat er det ofte vanlig at man drikker kullsyreholdig drikke, slik som brus er. Gjest: du ville nok sjokkere og provosere, men jeg lar meg ikke gjøre det, ikke av annet enn din uvitenhet og taktløshet, og for å være ærlig; ...det finnes så altfor mange av dere til at jeg gidder bry meg noe spesielt om hver enkelte som skriker høyt. Har dere bestemt dere for å være så trangsynt og barnslige, kan dere for min del være slik resten av livet. Det er kun dere selv dere skader.
Irka Skrevet 23. juli 2003 #46 Skrevet 23. juli 2003 Jeg legger ikke merke til hva andre drikker enten de er tynne eller tykke. Tørstedrikk i varmen er for meg vann. noen kopper kaffe sklir også ned i løpet av en dag. Har jeg lyst på en pils så er det greit. Har heller ikke problemer med å dunke ned en flaske vin en kveld om jeg føler for det. :blunke: Herregud da.. Man bestemmer vel selv hva man skal drikke uansett kroppstørrese. Er det virkelig noen som er så smålig at de innrømmer at de legger merke til hva en person har i glasset sitt bare fordi personen er overvektig? :o Hjelp! Tilgi dem, de vet ikke bedre..
Joplaya Skrevet 24. juli 2003 #47 Skrevet 24. juli 2003 Jeg drikker vann, til alt - ikke for å veie opp for det usunne, fordi jeg liker vann best. Samboer drikker helst pepsi max, fordi han fortjener det (et plutselig innfall av reklame :oops: ). Neida, han drikker det fordi han liker det best, og nei, han er ikke feit. Gjester med fordommer og generaliseringer er feige - min egen lille fordom.
tuva77 Skrevet 24. juli 2003 #48 Skrevet 24. juli 2003 Hvor ble det av gjest som skrev denne tråden??? Du tok kanskje meldingene om at dine meninger i denne saken ikke var særlig smarte? ( Det er ihvertfall å håpe)
Montezuma Skrevet 25. juli 2003 #49 Skrevet 25. juli 2003 Det mest tragiske er vel kanskje det at noen faktisk klarer å se mennesker på gaten og registrere BÅDE hva de drikker og spiser OG hva de veier.....! Get a life! *Nyter mitt n'te glass med pepsi max*
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #50 Skrevet 29. juli 2003 Haha ,jeg har ikke stukket av ,og jeg er heller ikke feig.... Jeg drakk Pepsi Max i går for og teste ut om det kunne være noe spesielt med smaken som appellerer til feite slasker. Og ja jeg fant ut følgende:denne brusen har en svak bismak av marsipan (er faktisk sant) Da får de feite slaskene slukket tørsten sin etter inntaket av den salte fete maten samtidig som de får en følelse av å ha spist marsipan. Fy faaan sier nå jeg.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå