Gå til innhold

Å leke med ilden


Gjest Lovegeckos

Anbefalte innlegg

Gjest Lovegeckos

Jeg har fått ny kollega.

Han liker jeg godt. Når jeg kommer hjem fra jobb dagdrømmer jeg om han, når jeg er på jobb blir jeg litt fjollete rundt han etc...

Hvordan kutter jeg ut disse upassende tankene om han? Går det an å bestemme seg for å ikke tenke på han? Forsøke å holde meg borte fra han på jobb? Det er til en viss grad mulig.....

Noen som har forsøkt å ikke like noe man liker før som vil dele erfaringene sine og gi meg råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uff og uff

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg.... Bortsett fra at min kollega har prøvd seg på en flørt med meg sist vi var ute på jobbfest. Jeg ga null respons, men var heller ikke direkte avvisende....

I tillegg er han gift. Har som prinsipp å ikke rote meg borti kolleger, og slett ikke gifte kolleger....

Det hjalp med påskeferie. Fikk han litt på avstand.

Nå driver jeg med desperat nettdating for å få tankene over på noen andre, hehe.

Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovegeckos
Jeg er i akkurat samme situasjon som deg.... Bortsett fra at min kollega har prøvd seg på en flørt med meg sist vi var ute på jobbfest. Jeg ga null respons, men var heller ikke direkte avvisende....

I tillegg er han gift. Har som prinsipp å ikke rote meg borti kolleger, og slett ikke gifte kolleger....

Det hjalp med påskeferie. Fikk han litt på avstand.

Nå driver jeg med desperat nettdating for å få tankene over på noen andre, hehe.

Håper det ordner seg.

Denne kollegaen er for ny til at vi har vært på fest, men vi skal om to uker.... Jeg tror jeg har fått noen lange blikk i min rettning da....

Problemet er at jeg er i samme situasjon som din kollega. Jeg er gift, og har ingen planer om verken å være utro eller skille meg. Jeg vil bare slutte å tenke, og drømme om denne mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel lesbe

Har du vurdert å holde deg borte fra festen, ev være helt edru?

Lukter litt trøbbel... for deg, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar du på den festen tror jeg du vil brenne deg utifra hva du har fortalt så langt. Holder med inlegget over. La være å gå på festen. Hva er en fest mot det å ev. miste ett ekteskap?

Sannsynligvis vil dagdrømmene forsvinne om denne mannen med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...