Gå til innhold

Vi som støtter Paradise-Lene


Gjest Lene for president

Anbefalte innlegg

Gjest Lene for president

Dette er en tråd for oss som liker Line :) Søringene har sin egen hetsetråd, så ingen drittslenging her :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_liz_*

ha ha.. hvis du virkelig tror du skal få et forum på dette, så tro om igjen... lene er jo bare FÆL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha.. hvis du virkelig tror du skal få et forum på dette, så tro om igjen... lene er jo bare FÆL!

Ingen drittslenging her er du snill!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke du bestemme. Du eier ikke tråden.

Lene burde skamme seg. Makan til oppførsel.

Godt mulig at hun er et snilt og greit menneske "på utsiden", men den versjonen vi ser på skjermen er alt annet enn akseptabel. Hun kan skylde på klipping så mye hun vil, men det hun sier kan hun ikke komme bort i fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi som ikke bor i sør, vi nordingan burde støtte Lene fordi hun er nordlending?

Stemmer nok heller Bastesen for president før Ph-lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er nordlending, og skammer meg virkelig over å være fra samme sted som lene!

ekkelt kvinnemenneske!

enig me de over... denne linker klarer seg aldri med positive kommentarer om lene...

ha ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du skriver at dette er tråd som støtter LINE så skjønner jeg ikke helt hva du mener, hvem er det?

Bortkastet tid å starte denne tråden foresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tror du virkelig at Lene får støtte fra "nordinger" bare fordi de er fra samme kant av landet? Tror du bør tenke om igjen gitt.

Nice try Lene/Nattens rydder/Årets bitch har mange navn her inne, noen støtte får du ikke av den grunn.

Støtte må man gjøre seg fortjent til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns folk er utrolig barnslige når de snakker dritt om Lene. dere veit ikke åssen deres situasjon var, og dere kan ikke stole på åssen tv3 fremstiller det! jeg syns Lene har gjot en fantastisk flott figur i programmet ellers! denne episoden som ble vist var drøy, men menneskelig! så nå får dere faenmeg gi dere! stå på Lene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho Lene e ei fantastisk pia ! at det kom ut i fylla di tingene som kom ut og at ting e klippt å limt alt etter som man vil ha ho til å fremstå, e vel mye di som lage programet sin feil. æ kjenne Lene godt og kan sei at sånn som ho e fremstilt e heilt feil. ho andre tøtta har nok gjort sæ fortjent til en kommentar fra Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns folk er utrolig barnslige når de snakker dritt om Lene. dere veit ikke åssen deres situasjon var, og dere kan ikke stole på åssen tv3 fremstiller det! jeg syns Lene har gjot en fantastisk flott figur i programmet ellers! denne episoden som ble vist var drøy, men menneskelig! så nå får dere faenmeg gi dere! stå på Lene!!

Var det ikke Lene som også klarte å manipulere ut tøtta fra Ålesund, da? Hvis ikke hun hadde blitt kastet ut så raskt etter at Lene begynte å mislike henne så hadde vi nok sett andre sider av Lene tidligere og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe tror du virkelig at Lene får støtte fra "nordinger" bare fordi de er fra samme kant av landet? Tror du bør tenke om igjen gitt.

Nice try Lene/Nattens rydder/Årets bitch har mange navn her inne, noen støtte får du ikke av den grunn.

Støtte må man gjøre seg fortjent til.

Ja, faktisk så støtter man Lene, kalles patriotisme, og du tar jo faktisk ikke høyde for at ting klippes for å virke mere ekstremt enn det faktisk er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Lene oppførte sæ helt fint, hvis man mene nåkka om noen, skal man ikkje da ha muligheten til å si det til den person i stedet for å samle tre andre å snakke dritt om dem? Det e nu bare mi mening at man bør kunne si det til en person for å få det ut i stedet for å la det irritere nåkka særlig lengre!

Og til dokker kjøttskailla som snakke negativt om Psykologistudian til Lene: kem i satan e dokker til å kommentere om ho ville blitt en god psykolog eller ikkje? Hadde æ vært emo, suicidal eller hadd kordan som helst anna psykisk lidelse så hadde nu faktisk æ satt pris på å bli satt på plass i stedet for at psykologen bare sitt å nikke og spør "hva mener du om dette?" og generelt oppfører seg helt passivt i stedet for å bare gå rett i de å si det som det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc

Sikkelig logisk å støtte en person som behandler folk som dritt bare fordi hun er fra samme sted..

Jeg støtter ikke Nanna selv om vi bor samme sted liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns Lene oppførte sæ helt fint, hvis man mene nåkka om noen, skal man ikkje da ha muligheten til å si det til den person i stedet for å samle tre andre å snakke dritt om dem? Det e nu bare mi mening at man bør kunne si det til en person for å få det ut i stedet for å la det irritere nåkka særlig lengre!

Og til dokker kjøttskailla som snakke negativt om Psykologistudian til Lene: kem i satan e dokker til å kommentere om ho ville blitt en god psykolog eller ikkje? Hadde æ vært emo, suicidal eller hadd kordan som helst anna psykisk lidelse så hadde nu faktisk æ satt pris på å bli satt på plass i stedet for at psykologen bare sitt å nikke og spør "hva mener du om dette?" og generelt oppfører seg helt passivt i stedet for å bare gå rett i de å si det som det er :)

Jojo, men hadde psykologen min kritisert min personlighet pga min evne til å matche klær og kalt meg (eller noen andre) pedohore hadde jeg ikke gått til henne lenger. Det kom jo lite konstruktivt ut av Lene, og det er vel det folk reagerer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kathrine_*

Lene er jo OND! Så mye slemt hun sier! Håper hun får seg et riktig bilde av hvor usympatisk hun er, når hun ser seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo også en mulighet for at Margrethe kasta litt bensin på bålet før Lene tok av.. Det er det jo ingen som vet.. Syns ikke vi skal dømme Lene ut i fra de få minuttene vi så på tv..

Det har jo vist seg at Margrethe ikke er den engelen hun håpet å være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...