Gå til innhold

Hvor flink er din kjære til å gi deg god selvtillit?


Chakoya

Anbefalte innlegg

Forloveden min er fantastisk på dette (også).

Jeg hadde bare sånn passe selvtillit når jeg traff ham, men den er blitt enormt mye bedre. Han gir komplimenter for kroppen min og utseendet mitt. Men han har også gitt meg mye større selvtillit på andre områder som jeg ikke har tenkt over at kunne gjøres noe med. Som matlaging.

Han ville aldri rakke ned på utseende mitt. Da vet han at jeg ville blitt så såret.

Han kan gi et koselig kompliment til andre, men ikke av den typen han gir til meg. :rødme:

Han kommenterer ikke andre jenter, og hvis han kikker gjør han det ikke sammen med meg.

Det er ikke rart jeg er forelsket i mannen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksen min som jeg har masse kontakt med enda, gir meg komplimanger hele tiden. Nesten til tider litt mye, men det varmer for da vet jeg at han er gla i meg og setter pris på meg, like mye som jeg gjør med han. For meg er han verdens beste <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fargedama
min pulevenn gir meg overhodet ikke god selvtillit, han kverulerer hele tiden, og jeg føler meg alltid som en dust tilslutt, dessuten kritiserer han ting jeg gjør når vi har sex.. men han er god i senga :filer:

Det høres ut som om du har overtatt min pulevenn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveden min er fantastisk på dette (også).

Jeg hadde bare sånn passe selvtillit når jeg traff ham, men den er blitt enormt mye bedre. Han gir komplimenter for kroppen min og utseendet mitt. Men han har også gitt meg mye større selvtillit på andre områder som jeg ikke har tenkt over at kunne gjøres noe med. Som matlaging.

Han ville aldri rakke ned på utseende mitt. Da vet han at jeg ville blitt så såret.

Han kan gi et koselig kompliment til andre, men ikke av den typen han gir til meg. :rødme:

Han kommenterer ikke andre jenter, og hvis han kikker gjør han det ikke sammen med meg.

Det er ikke rart jeg er forelsket i mannen....

Tro om han er den hemmelige eneggede tvillingen til min samboer? De høres i hvertfall klin like ut i oppførsel! :) :rødme:

Jeg er under middels pen, men han får meg til å føle meg som verdens vakreste sammen med han. Jeg er ganske middelmådig på de fleste områder (matlaging, dansing, kreativitet osv) men han er strålende fornøyd med meg, og det smitter over på meg som også har blitt mer fornøyd med innsatsen min.

Selvsagt er han ikke objektiv. En kjæreste skal jo ikke være det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er stort sett veldig flink, og den "overfladiske" selvtilitten min har økt drastisk siden vi ble sammen, da han alltid forteller meg hvor fin og deilig han synes jeg er :rødme: Sånn psykisk er den stort sett blitt betraktelig bedre, men det hender jeg blir litt nedbrutt i våre mindre gode perioder, selv om det selvfølgelig er pga oss begge.

Totalt sett er han altså veldig flink til å gi meg god selvtillitt, og selv om vi har mindre gode perioder til tider, er jeg så utrolig glad for å ha ham :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han prøver å gi meg kompelmanger, men siden han tidligere har sagt "nå har du lagt på deg" eller tar et tak på mageflesket jeg ikke hadde tidligere, så går det ikke inn hos meg.

Er ikke tykk, men fått en pølse på magen. Liker de ikke selv, og vet at han ikke liker den heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...