Gjest Anna84 Skrevet 3. juni 2009 #21 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg har fått positiv test. Første pp med Vitex. Det må jo være et vidundermiddel. Skal jeg stoppe å bruke det nå? Er det så? Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 3. juni 2009 Grattis! Den funka for meg å! Nå må du slutte med Vitexen ja, da den bare skal taes til du får positiv test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna84 Skrevet 3. juni 2009 #23 Del Skrevet 3. juni 2009 Tusen takk, og gratulerer så mye til deg også. Da skal jeg ikke ta flere. Jeg får heller spare resten til en annen gang. Nå må jeg bare lande igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 4. juni 2009 #24 Del Skrevet 4. juni 2009 Etter å ha lest så mange vitexerfaringer med lykkelig utgang, så bare måtte jeg også bestille!! Håper det blir levert fort, og at vi i pp10 kan få to blå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna84 Skrevet 4. juni 2009 #25 Del Skrevet 4. juni 2009 LilleEkorn: Jeg fikk det i posten etter bare noen få dager. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 4. juni 2009 #26 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg tror jeg bestilte en torsdag, og fikk det lørdag. Vanvittig raskt Jeg er på første pp vitex nå. Herrelig, med alle mirakelhistoriene er det vanskelig å ikke skyte forhåpningene HØYT opp i været, altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 4. juni 2009 #27 Del Skrevet 4. juni 2009 Unnskyld kommende avsporing Jeg leste kyskhetsbelte Passet liksom ikke med og prøve og bli gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 5. juni 2009 #28 Del Skrevet 5. juni 2009 Unnskyld kommende avsporing Jeg leste kyskhetsbelte Passet liksom ikke med og prøve og bli gravid Hahahahaha!!! Hadde tatt seg ut! Sånn som i Robin Hood filmen (den komedien) hvor hun Marian (?) Har truse i støpejern! Med stor hengelås på Da blir man gravid I EN FEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 5. juni 2009 #29 Del Skrevet 5. juni 2009 Nå har jeg bestilt meg Vitex også! Gleder meg! Er det slik at det skal tas fra første syklusdag? Må vente ganske lenge jeg da. Selv om jeg håper at jeg slipper å begynne på de. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 5. juni 2009 Bare begynn med det når du får det! Brukes hele syklusen fram til du blir gravid! Håper det funker kjapt for alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna84 Skrevet 5. juni 2009 #31 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg begynte ikke før dag 9 i syklusen. Først da jeg fikk det i posten. Nå sitter jeg her og er 3+6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 11. juni 2009 #32 Del Skrevet 11. juni 2009 Spent på hvordan det går med LilleEkorn og Erle Blir det flere positive her nå så skal jeg kjapt bestille Vitex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. juni 2009 #33 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg er spent selv jeg Sunny!! har liksom fått litt troen på dette, men tør ikke ta noen gleder på forskudd.. Nå må bare pakken komme snart, den ble sendt fra danmark på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. juni 2009 #34 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Om ting går som jeg regner med, at TR kommer i løpet av mandagen eller slik, så skal jeg også begynne på min boks Vitex. Sitter på benken her og venter på meg! Kjemperask behandlingstid og levering da! kl. 11.37: varen bestilt. kl. 11.44: varen sendt! *krysse fingre for oss alle!* Endret 11. juni 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 19. juni 2009 #35 Del Skrevet 19. juni 2009 Vitex har i alle fall gjort NOE! Ikke spotter jeg. Ikke har jeg pmssymptomene jeg pleier å ha. Eneste som er litt leit er at jeg ikke skjønner no... :klø: Før visste jeg jo hvor jeg var og når mensen kom, men nå er jo kroppen i god form :klø: JEJ!! Veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 19. juni 2009 #36 Del Skrevet 19. juni 2009 Vet ikke om det er Vitex som har gjort det, men jeg tror EL kom 2 dager tidligere enn før Spent altså Så får vi se om jeg får samme erfaring som Erle84, som jeg spotter også vanligvis mye.. Krysser fingrene her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. juni 2009 #37 Del Skrevet 19. juni 2009 Nå har jeg bestilt også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 20. juni 2009 #38 Del Skrevet 20. juni 2009 I dag har jeg mottatt vitex og krysser fingrene for positiv virkning Vet noen av dere om man bør ta vitex på tom mage, eller om det ikke har noe å si? Jeg innbiller meg å ha lest noe om det her inne, men husker ikke helt hva eller hvor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. juni 2009 #39 Del Skrevet 20. juni 2009 Honning! Det skal taes om morgenen, på tom mage med vann. En halvtime/tre kvarter før frokost holder lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 20. juni 2009 #40 Del Skrevet 20. juni 2009 Hjelper visst å lese på boksen; bør tas på tom mage ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå