Gjest LanaLane Skrevet 22. april 2009 #61 Skrevet 22. april 2009 Jeg syntes definitivt at pin-up bildene var flottest. Du har et veldig fint smil, bruk det for alt det er verdt!
Gjest df Skrevet 22. april 2009 #62 Skrevet 22. april 2009 Jeg anbefaler at du gjør noe med håret ditt. Det ser tynt, tørt og flisete ut. Det er et meget dårlig utgangspunkt for enhver stylist!
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 22. april 2009 #63 Skrevet 22. april 2009 Hun har ikke bedt om kommentarer på utseende sitt, men om andres erfaringer fra bransjen.
Gjest strykebrett Skrevet 22. april 2009 #64 Skrevet 22. april 2009 Kom på en ting til: jeg gjorde en del gratise ting for en fotoskole, det skaffet meg masse fine bilder til mappa mi! Hvis det er noen i nærheten av deg kanskje du kan ta kontakt for å få mer trening? Virker som du er interessert i å lære
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #65 Skrevet 22. april 2009 Jeg kan være enig i at jeg ikke kommer i FHM på grunn av vekten min, men jeg tror ikke det er noe i veien med størrelsen på puppene mine. Bruker 75D, C blir alt for lite for meg. Og holder på å trene og sånn til å bli tynn igjen. Var tynn før, men det er snakk om 2år siden. Men når man faktisk har gått opp i vekt, e dt utrolig vanskelig å gå ned igjen, syns eg.. Jeg snakket da ikke om dine pupper, men mine pupper. Altså, jeg har vært catwalkmodell og har A-cup og kan overhodet ikke gjøre meg noe fra i FHM, derfor kunne jeg ikke gi deg noen tips angående det. Synes ikke du skal satse på å bli tynn, men trening hjelper alle.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #66 Skrevet 22. april 2009 Er det noen som er medlem av TFMmodels? Hvordan kan man se på bilder av modellene der?
Gjest Miley Skrevet 22. april 2009 #67 Skrevet 22. april 2009 Selv om du ikke vil høre det eller ta det til deg, du bør finne en annen hjemmeside til portefolien din. Jeg slet som bare det for å få den til å virke. Du risikerer og miste gange mange som er interessert om de ikke kommer seg inn engang.
k1kk1 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #68 Skrevet 22. april 2009 Jeg anbefaler at du gjør noe med håret ditt. Det ser tynt, tørt og flisete ut. Det er et meget dårlig utgangspunkt for enhver stylist! Jeg har tynt, tørt og slitt hår. Men problemet er det når jeg behandler det fint og sånn med skikkelig shampoo og balsam, så blir det fett etter sånn 6 timer, og dt e før eg i det hele tatt kommer hjem fra skolen. Så bruker mye hårspray og andre ting som gjerne fliser til håret for at det ikke skal se fett ut så fort, og deriblandt farge det ofte.. Vet ikke ka mer eg kan gjøre, for eg kan ikke gå rundt å dusje hver sjette time heller..
Gjest dalieo Skrevet 22. april 2009 #69 Skrevet 22. april 2009 Har lest hele tråden nå og det virker som du brenner for dette, så tenkte jeg bare skulle ønske deg lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå