AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #41 Skrevet 9. juli 2012 Haha du er morsom. Nei, er adoptert til Norge og har bod her siden jeg var 7 år gammel^^. Jeg kan for mange språk og Norsken og Indisk skriftlig blir dårlig. Ingen dyslektiker her. Jeg kan Engelsk, Norsk, Spansk, Portugisisk og Indisk muntlig veldig godt. (Kan bedre muntlig en skriftlig.) Men hey ,lærer bedre å skrive på KG, hvis jeg forseter å skrive. Man kan ikke være flink i alt, men man kan gjøre så godt man kan... Du er fantastisk, likte holdningen din og måten du holder avstand til slike idiotiske kommentarer. Anonym poster: 68240c73b51d64faaa5d2606e3ccefd7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå