Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #1 Skrevet 16. juli 2003 Hvordan kommer jeg i kontakt med eldre kvinner ? Jeg mener og tror at det måt finnes noen eldre som fristes av yngre menn da. Men jeg finner da iallfall ingenting på nettet! Noen tips ??? ?? 1
Amidala Skrevet 16. juli 2003 #2 Skrevet 16. juli 2003 Hvor mye eldre vil du ha dem :o Hvorfor ikke prøve chat forum for eldre aldersgrupper? (Eros f. eks) :D
OppNed Skrevet 16. juli 2003 #3 Skrevet 16. juli 2003 Har sett endel slike annonser i Dagbladet. Av typen Gutt på 31 søker eldre kvinne mellom 45-65 for uforpliktende treff Vil jo anta at det må være et marked for slikt, i og med at de popper opp til enhver tid. Maiken
Achmed Skrevet 16. juli 2003 #4 Skrevet 16. juli 2003 Vil jo anta at det må være et marked for slikt, i og med at de popper opp til enhver tid. Men vi ser jo aldri om de får napp, da.
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2003 #5 Skrevet 16. juli 2003 eros er en bra kanal for sånt - der har jeg fått mange merkelige henvendelser. En gang spratt det inn en svensk guttunge som lurte på om jeg var fet. Da jeg ikke var det, takket han pent for seg. Har også fått endel henvendelser fra unge menn som synes voksne damer er spennende. Nå avtaler aldri jeg å treffe guttunger for sex sånn helt uten videre, men det er sikkert mulig å få napp der inne. Velg deg en av kanalene hvor alderen tilsvarer den alderen du vil ha.... lykke til forresten!
Pyckik Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 vi får ikke napp, ingen vil sende en melding tilbake
Gjest Marregutt Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 vi får ikke napp, ingen vil sende en melding tilbake dra på byen. der er dem
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Det kalles MILF, burde være kjent nå. 2
Daniel84 Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 Det kalles MILF, burde være kjent nå. Trenger vel ikke å være en MILF fordi hun er eldre vel? Da vil jeg heller kalle det cougar . 1
Gjest "gjest" Skrevet 12. oktober 2011 #10 Skrevet 12. oktober 2011 Vel gutter, hvis dere vil ha sex med heite voksne damer så gi blanke i å kalle dem milf, cougars og lignende. 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #11 Skrevet 12. oktober 2011 Vel gutter, hvis dere vil ha sex med heite voksne damer så gi blanke i å kalle dem milf, cougars og lignende. Hvorfor det? Det er mange kvinner som bruker slike begrep om seg selv. Selv om ingen ville noensinne kalt deg for en Milf, betyr det ikke noe for andre kvinner. 2
Gjest "gjest" Skrevet 12. oktober 2011 #13 Skrevet 12. oktober 2011 Hvorfor det? Det er mange kvinner som bruker slike begrep om seg selv. Selv om ingen ville noensinne kalt deg for en Milf, betyr det ikke noe for andre kvinner. Kanskje like greit ingen vil kalle meg milf, all den tid det ikke akkurat er noe kompliment. 1
Mr.Omg Skrevet 12. oktober 2011 #14 Skrevet 12. oktober 2011 Vel gutter, hvis dere vil ha sex med heite voksne damer så gi blanke i å kalle dem milf, cougars og lignende. Helt enig, faktisk. Samme med å si at de søker "eldre" dame når de mener en dame som er 10 år eldre enn seg selv. "Eldre dame" høres ut som om de søker en gammal dame på 90 3
Gjest Katten. Skrevet 13. oktober 2011 #15 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg tror de fleste som virkelig leter etter eldre kvinner, har intelligensen til å ikke kalle dem MILF/Cougar/eldre foran dem. Jeg håper ihvertfall de har det. 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. oktober 2011 #16 Skrevet 13. oktober 2011 Yngre menn, mmmmm Ja takk Hvor gammel er du da? 1
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 13. oktober 2011 #17 Skrevet 13. oktober 2011 Den lokale bingoen kan jo være et sted å starte!
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #18 Skrevet 13. oktober 2011 Helt enig, faktisk. Samme med å si at de søker "eldre" dame når de mener en dame som er 10 år eldre enn seg selv. "Eldre dame" høres ut som om de søker en gammal dame på 90 hvis man faktisk ikke er interessert i dem, men bare vil trolle dem, så er det fryktelig morsomt å kalle kvinner i 30-årene for "eldre damer". Da får man ofte en morsomr reaksjon
Cathrine88 Skrevet 13. oktober 2011 #19 Skrevet 13. oktober 2011 hvis man faktisk ikke er interessert i dem, men bare vil trolle dem, så er det fryktelig morsomt å kalle kvinner i 30-årene for "eldre damer". Da får man ofte en morsomr reaksjon Javisst, det hørtes jo "fryktelig morsomt" ut. Tror du bør skaffe deg en mer givende hobby lille venn. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå