AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #21 Skrevet 13. oktober 2011 He, he. TS ber om råd, og du svarer med "he, he"? Hva feiler det deg? 3
Anonym* Skrevet 14. oktober 2011 #22 Skrevet 14. oktober 2011 En kommer vel i kontakt med eldre kvinner de samme stedene som alle andre kvinner, på jobben, på fritidsarenaer osv.
Gjest "gjest" Skrevet 15. oktober 2011 #23 Skrevet 15. oktober 2011 TS ber om råd, og du svarer med "he, he"? Hva feiler det deg? Er du teit eller? jeg responderte til post #19.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #24 Skrevet 16. oktober 2011 Er du teit eller? jeg responderte til post #19. Hvis man skal respondere til enkeltinnlegg/poster, så skal man sitere dem. Når du bare skriver et innlegg, så er det et svar til TS (hovedinnlegg). Du skrev et enkeltinnlegg med "he, he" uten noe sitat, og da er dette et svar til TS. Såpass bør du vite når du har vært medlem her i flere år. 2
Gjest "gjest" Skrevet 16. oktober 2011 #25 Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Hvis man skal respondere til enkeltinnlegg/poster, så skal man sitere dem. Når du bare skriver et innlegg, så er det et svar til TS (hovedinnlegg). Du skrev et enkeltinnlegg med "he, he" uten noe sitat, og da er dette et svar til TS. Såpass bør du vite når du har vært medlem her i flere år. Står det i reglene for forumet at man skal det? Endret 16. oktober 2011 av "gjest" 1
Gjest Lille-pus Skrevet 1. juli 2012 #26 Skrevet 1. juli 2012 Tråden ryddet for kontaktannonse. Eventuelle spørsmål til ryddingen tas i egen tråd på Ris&Ros, alternativt i PM. Lille-pus (mod)
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. juli 2012 #27 Skrevet 1. juli 2012 Trenger vel ikke å være en MILF fordi hun er eldre vel? Da vil jeg heller kalle det cougar . En MILF er en kvinne som er mellom 35 og 50.
jessica90 Skrevet 1. juli 2012 #28 Skrevet 1. juli 2012 (endret) hvis man faktisk ikke er interessert i dem, men bare vil trolle dem, så er det fryktelig morsomt å kalle kvinner i 30-årene for "eldre damer". Da får man ofte en morsomr reaksjon Seriøs liker du å trake ned mildelsalder kvinner, gled deg når du kommer dit. Vil gjærne se utryket dit når en, 20 årings jenter sier til deg. hehehe ^^ Min mor er 56 år gammel og stefaren min er 39år gammel, ser ikke ille i det. MILF: er et amerikansk akronym, en seksualisert betegnelse på en attraktiv, godt voksen kvinne. Som yngere men jakter etter voksne kvinner. Cougar: er et amerikansk akronym, er da altså godt voksne kvinner som jakter på yngre menn. Cougar blir også kalt for puma i engelske ordet. Endret 1. juli 2012 av jessica90 1
Gjest "gjest" Skrevet 1. juli 2012 #29 Skrevet 1. juli 2012 Nei, cougar er begrepet på en eldre attraktiv barnløs kvinne.
jessica90 Skrevet 1. juli 2012 #30 Skrevet 1. juli 2012 (endret) Nei, cougar er begrepet på en eldre attraktiv barnløs kvinne. Joooooo Det har ikke noe med barn å gjøre. Det er begtengnelse for eldre voksne, kvinner som er sans for yngre menn, som er under ca 20-25 åra. Eldre voksne kvinenr å oppfører seg barnslig er i alderkrise. God eksempel er Jennifer Lopez, Madona også har hat før og flere kjendiser som er good eksempel på det. Hvis du baserer på Cougar Town så er det ikke bare basert på Cougar, det handler om en dame som er nydelig skilt og er frustrert over hun er 40 år gamel og singel.Hun vil prøve å bli 20 åra på grunn av hun fikk glip av 20 års alderen når hun tok vare på sønen sin på 17år. Hun har en vennine som er del år yngre en henne og hjelpe jules å finne menn og i mes har hun det gøy,festeleve livet, har det moro. Endret 1. juli 2012 av jessica90 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #31 Skrevet 1. juli 2012 Hvordan kommer jeg i kontakt med eldre kvinner ? Jeg mener og tror at det måt finnes noen eldre som fristes av yngre menn da. Men jeg finner da iallfall ingenting på nettet! Noen tips ??? ?? Hvor gammel er du? Kanskje jeg kan være din løsning, jeg er 40;-) Anonym poster: 68240c73b51d64faaa5d2606e3ccefd7 Anonym poster: 68240c73b51d64faaa5d2606e3ccefd7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #33 Skrevet 1. juli 2012 Joooooo Det har ikke noe med barn å gjøre. Det er begtengnelse for eldre voksne, kvinner som er sans for yngre menn, som er under ca 20-25 åra. Eldre voksne kvinenr å oppfører seg barnslig er i alderkrise. God eksempel er Jennifer Lopez, Madona også har hat før og flere kjendiser som er good eksempel på det. Hvis du baserer på Cougar Town så er det ikke bare basert på Cougar, det handler om en dame som er nydelig skilt og er frustrert over hun er 40 år gamel og singel.Hun vil prøve å bli 20 åra på grunn av hun fikk glip av 20 års alderen når hun tok vare på sønen sin på 17år. Hun har en vennine som er del år yngre en henne og hjelpe jules å finne menn og i mes har hun det gøy,festeleve livet, har det moro. Lære seg å skrive norsk kanskje? Anonym poster: 80b7e68a6e4c50383c7f2a8cdbb4bd7a
Gjest "gjest" Skrevet 3. juli 2012 #34 Skrevet 3. juli 2012 Joooooo Det har ikke noe med barn å gjøre. Det er begtengnelse for eldre voksne, kvinner som er sans for yngre menn, som er under ca 20-25 åra. Eldre voksne kvinenr å oppfører seg barnslig er i alderkrise. God eksempel er Jennifer Lopez, Madona også har hat før og flere kjendiser som er good eksempel på det. Du er feilinformert.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #35 Skrevet 3. juli 2012 Joooooo Det har ikke noe med barn å gjøre. Det er begtengnelse for eldre voksne, kvinner som er sans for yngre menn, som er under ca 20-25 åra. Eldre voksne kvinenr å oppfører seg barnslig er i alderkrise. God eksempel er Jennifer Lopez, Madona også har hat før og flere kjendiser som er good eksempel på det. Hvis du baserer på Cougar Town så er det ikke bare basert på Cougar, det handler om en dame som er nydelig skilt og er frustrert over hun er 40 år gamel og singel.Hun vil prøve å bli 20 åra på grunn av hun fikk glip av 20 års alderen når hun tok vare på sønen sin på 17år. Hun har en vennine som er del år yngre en henne og hjelpe jules å finne menn og i mes har hun det gøy,festeleve livet, har det moro. Jeg mener ikke å være uhøflig, men har noen spørsmål. Er du dyslektiker, utlending som ikke har lært norsk ordentlig ennå, eller rett og slett vært lat i norsktimene på skolen? Anonym poster: 25520f8ec101c5dfd5fc9ef94e6f8abd 2
Roba89 Skrevet 3. juli 2012 #36 Skrevet 3. juli 2012 Har hatt mindre hell i Kristiansand ihvertfall...
ParkBom Skrevet 9. juli 2012 #37 Skrevet 9. juli 2012 Jeg mener ikke å være uhøflig, men har noen spørsmål. Er du dyslektiker, utlending som ikke har lært norsk ordentlig ennå, eller rett og slett vært lat i norsktimene på skolen? Anonym poster: 25520f8ec101c5dfd5fc9ef94e6f8abd Nå må dere gi dere, er det noe farlig hun skriver feil? Har dere ikke bedre ting å gjøre? I tillegg har jessi90 riktig med det hun mener og deler. Hun ikke er så flink til å skrive norsk, og det er ikke jeg heler med å skrive norsk, men kan andre ting som jeg veder på dere ikke kan. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #38 Skrevet 9. juli 2012 Spørs hvor mye eldre du ønsker, men jeg pleier å møte damer i 40-årene (er selv 25) på f.eks. Sir Winston, eller andre steder med et litt eldre klientell. Er du den eneste unge der, er det alltid 2-3 damer som blir interesserte i løpet av kvelden. Ingen til er som fulle, kåte 40-åringer for min del, de strekker strikken mye lenger enn jenter i 20-årene. Og mange liker å "bruke deg" kun for sex, noe jeg er ute etter Anonym poster: 47b8fc1625469b2cbed5ce4150d43d46
Gjest "gjest" Skrevet 9. juli 2012 #39 Skrevet 9. juli 2012 Ingen til er som fulle, kåte 40-åringer for min del, de strekker strikken mye lenger enn jenter i 20-årene. Og mange liker å "bruke deg" kun for sex, noe jeg er ute etter Anonym poster: 47b8fc1625469b2cbed5ce4150d43d46 Gjensidig bruk da.
jessica90 Skrevet 9. juli 2012 #40 Skrevet 9. juli 2012 Jeg mener ikke å være uhøflig, men har noen spørsmål. Er du dyslektiker, utlending som ikke har lært norsk ordentlig ennå, eller rett og slett vært lat i norsktimene på skolen? Anonym poster: 25520f8ec101c5dfd5fc9ef94e6f8abd Haha du er morsom. Nei, er adoptert til Norge og har bod her siden jeg var 7 år gammel^^. Jeg kan for mange språk og Norsken og Indisk skriftlig blir dårlig. Ingen dyslektiker her. Jeg kan Engelsk, Norsk, Spansk, Portugisisk og Indisk muntlig veldig godt. (Kan bedre muntlig en skriftlig.) Men hey ,lærer bedre å skrive på KG, hvis jeg forseter å skrive. Man kan ikke være flink i alt, men man kan gjøre så godt man kan... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå