Gå til innhold

Hvem av disse guttene bør jeg satse på?


Gjest Gjest_Tullemor_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tullemor_*
Jeg syns ikke kanditat nummer 1 virker så verst :) gi han en frist. Snakk litt om andre gutter og se reaksjonen hans da. Jeg var i samme situasjon selv, og ble litt usikker på hva han egentlig ville. Noen folk er redd for å bli såret og trekker seg litt unna. Men da jeg nevnte andre gutter og viste mindre interesse for han, begynte han plutselig å vise mer interesse for meg. Gjør det du også!

Takk for tipset! Skal gjøre det :)

Kanskje jeg kan nevne for han at jeg ble kjent med en på reisen jeg var på, og at han skal vise meg litt rundt da jeg skal tilbake?

Han vet jeg har vært på tur.. For da kan han jo lure litt! Det har han faktisk grunn til også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok kontakt med gutt nr. 4 på chatten i dag, skrev ikke så mye. Han spurte hvordan byen var i går ( han visste jeg var ute), og jeg hørte hvor han skulle i dag. Visste han skal ut i dag.. Han sa han ikke visste.

Hadde han villet møte meg så hadde han vel hørt om jeg også skulle ut?? hmm!

Tenkte egentlig å høre med han om han hadde hatt lyst til å gå på kino en dag, men fikk meg ikke til å gjøre det. :sjenert: Kjenner jeg ikke orker stresse med noe.

hmm... Håper å høre fra gutt nr. 2 i morgen, da kommer han hjem fra jobb (jobbet ute, uten dekning i to dager).. Skriver ikke så ofte med han, kanskje et par kvelder i uken.

Han sier til meg at han skal finne på noe fint når jeg kommer opp!! ;) Kjenner jeg gleder meg til turen oppover. Det er også en grunn til at jeg ikke orker stresse med noen av de andre!

Nr 4 sa han ikke visste fordi han ville holde muligeten åpen for å treffe deg i steden!!! Men han turde ikke spørre. Og han ventet at du skulle spørre siden du har tatt initiativ til nå. Tror det var sånn jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tullemor_*

For å oppdatere litt her:

Gutt 1:

Sendt meg melding i dag. Skriver hyggelig om ting som har skjedd i helgen osv..

Gutt 2:

Har jeg ikke hørt noe fra, selv om jeg vet han kommer tilbake fra tur i dag. I starten sendte han mld den dagen han kom hjem, om at han har hatt fin jobbtur osv..

Gutt 3:

Han har jeg ikke, og vil ikke høre i fra (sier jo litt).. Tenker ikke på han nå kjenner jeg.

Gutt 4:

Vet jeg var ute i går, men hørte ingen ting.

Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...