Gå til innhold

Håpløst par: Lars Gudmestad og hun rare dama


Gjest Oppgitt

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er litt teit at de blir lovprist som så menneskelige og ekte og fine og snille og så videre langt ut i det kjedsommelige, bare fordi de er noen surrehuer. Det har vel noe å gjøre med at folk er såpass usikre på seg selv at de ikke tåler å bli påført dårlig samvittighet av folk som faktisk er i besittelse av en smule strukter og dannelse.

Misforstå meg ikke, de er sikkert helt fine folk, men det er ikke til å legge skjul på at mange av dere har mye, mye lettere for å like folk som dere føler dere "like bra" som selv. Med andre ord: Det er lett å påføre folk mindreverdighetskomplekser.

Selv synes jeg at altfor mange spiller på å være søte og surrete og gjør det nærmest til en folkesport å vite minst mulig om mest mulig. Det gjelder liksom å avvæpne seg selv før noen andre rekker å gjøre det. "Åhåhå, nei, jeg vet ikke hvordan ting funker, men jammen skal jeg sørge å le av meg selv før noen andre gjør det, knis, knis."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er litt teit at de blir lovprist som så menneskelige og ekte og fine og snille og så videre langt ut i det kjedsommelige, bare fordi de er noen surrehuer. Det har vel noe å gjøre med at folk er såpass usikre på seg selv at de ikke tåler å bli påført dårlig samvittighet av folk som faktisk er i besittelse av en smule strukter og dannelse.

Misforstå meg ikke, de er sikkert helt fine folk, men det er ikke til å legge skjul på at mange av dere har mye, mye lettere for å like folk som dere føler dere "like bra" som selv. Med andre ord: Det er lett å påføre folk mindreverdighetskomplekser.

Selv synes jeg at altfor mange spiller på å være søte og surrete og gjør det nærmest til en folkesport å vite minst mulig om mest mulig. Det gjelder liksom å avvæpne seg selv før noen andre rekker å gjøre det. "Åhåhå, nei, jeg vet ikke hvordan ting funker, men jammen skal jeg sørge å le av meg selv før noen andre gjør det, knis, knis."

Så utrolig nedlatende du er.

Og for en innstilling du har til andre mennesker. Mener du at dette paret ikke innehar en smule struktur og dannelse?

Jeg kan bare snakke for egen del, men jeg har da virkelig ikke den oppfatningen om folk som du skisserer. Det er mange jeg kan beskrive som sympatiske og søte, uten at det betyr at de nærmest er noen dumme surrehuer av den grunn? De kan derimot på alle måter være resurssterke, men de har en sympatisk/morsom/likandes oppførsel som jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...