enatupp Skrevet 11. august 2009 #101 Del Skrevet 11. august 2009 Hjelpes.. Det hørtes ikke særlig bra ut.. MEN.. Ikke stress for mye med det, for det kan jo også påvirke fosteret... Håper alt går bra md deg... Veldig trist om noe skal skje nå. Men jeg tror alt går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 11. august 2009 #102 Del Skrevet 11. august 2009 Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. august 2009 #103 Del Skrevet 11. august 2009 Hold motet oppe søte du! Vet det er fryktelig tungt og vanskelig nå, men som enatupp sier, stress kan fort påvirke i det negative, du må bare ta en dag av gangen og prøve så godt du kan å slappe av. Vet det er vanskelig altså..men derfor er vi KG-jenter her for å gi deg maaange ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 11. august 2009 Forfatter #104 Del Skrevet 11. august 2009 Hold motet oppe søte du! Vet det er fryktelig tungt og vanskelig nå, men som enatupp sier, stress kan fort påvirke i det negative, du må bare ta en dag av gangen og prøve så godt du kan å slappe av. Vet det er vanskelig altså..men derfor er vi KG-jenter her for å gi deg maaange ! Tusen takk:) Du er rett og slett en solstråle i mitt liv:) hihi:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 12. august 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 12. august 2009 Puste rolig nå! Prøve å tenke på noe helt annet! Seks dager igjen til UL.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 13. august 2009 #106 Del Skrevet 13. august 2009 Huff, at de lar deg leve sånn i uvissheten!! Sender deg mange Og IKKE uroe deg for mye, det er ikke bra for spiren med stress lille venn... Krysser fingrene for deg og håper og tror at alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 13. august 2009 Forfatter #107 Del Skrevet 13. august 2009 Har bestilt privat UL i morgen, greide ikke å la være:P !! Hvis alt er bra da skal jeg virkelig sette et kryss i taket!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. august 2009 #108 Del Skrevet 13. august 2009 Tusen takk:) Du er rett og slett en solstråle i mitt liv:) hihi:) Søta!! Er en glede å være - stråla di! UL imorgen Syns det er helt greit at du gjorde det jeg! Da slipper du å ha den uroheten gnagende! Skulle vært med deg jeg, du trenger noen solstråler da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 13. august 2009 Forfatter #109 Del Skrevet 13. august 2009 Søta!! Er en glede å være - stråla di! UL imorgen Syns det er helt greit at du gjorde det jeg! Da slipper du å ha den uroheten gnagende! Skulle vært med deg jeg, du trenger noen solstråler da. :) Så snill, samboeren må faktisk jobbe, han holder på å skal få fast jobb der han jobber, og de sliter egentlig litt på jobben med den beryktede finanskrisa, men snille venninna mi blir med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 13. august 2009 #110 Del Skrevet 13. august 2009 Huff, ikke noen kjekk lesing Krysser fingrene for deg i morgen!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 13. august 2009 #111 Del Skrevet 13. august 2009 Lykke til i morgen! Krysser fingerene for dere! Skjønner forresten godt at du bestilte privat UL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. august 2009 #112 Del Skrevet 13. august 2009 :) Så snill, samboeren må faktisk jobbe, han holder på å skal få fast jobb der han jobber, og de sliter egentlig litt på jobben med den beryktede finanskrisa, men snille venninna mi blir med:) Lykke til imorgen da. Jeg får tenke på deg istedet!! Dette skal gå bra vettu. Huske: Puste godt ned i magen før du går inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 14. august 2009 #113 Del Skrevet 14. august 2009 Ønsker deg masse lykke til på UL i dag. Jeg hadde også bestilt privat om jeg var i din situasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 14. august 2009 #114 Del Skrevet 14. august 2009 Lykke til i dag! og husk viktigheteb\n av en full blære Fikk en kjempe bilde av min spire bare jeg var virkelig tissetrengende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 14. august 2009 Forfatter #115 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Hjertet slo!!!! :) :) :rødme: Og det med full blære, det har jeg aldri fått beskjed om, men det sto lapp på døra at du ikke måtte gå på do skulle du på UL, det var tydligvis bra!! :D Endret 14. august 2009 av mca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 14. august 2009 #116 Del Skrevet 14. august 2009 ååååååååååååååååå såååååååååå braaaaaaaaaaaaaaaa!!! Det var deilig å slippe å ha den bekymringen hengende lengre kan jeg tenke meg!! Nå blir det nok ekstra deilig med helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 14. august 2009 #117 Del Skrevet 14. august 2009 Hjertet slo!!!! :) :) :rødme: Og det med full blære, det har jeg aldri fått beskjed om, men det sto lapp på døra at du ikke måtte gå på do skulle du på UL, det var tydligvis bra!! :D Åååå, mca, når ble jeg GLAD!! Jeg her! Dette er jo fantastiske nyheter kjære deg!! litt for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 14. august 2009 #118 Del Skrevet 14. august 2009 Å, så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 14. august 2009 #119 Del Skrevet 14. august 2009 Så godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 14. august 2009 #120 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Så utrolig gode nyheter! Sitter her med gåsehud jeg... Kjempe bra at du tok den ekstra ultralyden! Endret 14. august 2009 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå