mca Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 28. juli 2009 Tusen takk:) Tok akkurat en ny test, den var svakere enn de i går:( En god del faktisk! Håper det ikke betyr noe! Skal ta cbtest senere i dag! Uff! Håper alt er bra der inne! Jeg er faktisk litt kvalm da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
latin_8 Skrevet 28. juli 2009 #82 Del Skrevet 28. juli 2009 Tusen takk:) Tok akkurat en ny test, den var svakere enn de i går:( En god del faktisk! Håper det ikke betyr noe! Skal ta cbtest senere i dag! Uff! Håper alt er bra der inne! Jeg er faktisk litt kvalm da! Har du tatt en cbtest nå? Er spent vettu! *krysser fingrene for deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 28. juli 2009 #83 Del Skrevet 28. juli 2009 Vi venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 28. juli 2009 Tok en ny type billigtest, den var svakere enn de andre typene jeg har tatt. Så tok jeg en CBtest, og den ga klart svar:) Et skikkelig kryss!!! Jeg trur faktisk jeg er GRAVID :) :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 28. juli 2009 #85 Del Skrevet 28. juli 2009 JIPPI!!! Dette er så fantastisk at jeg finner ikke ord! Gratulere så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 28. juli 2009 #86 Del Skrevet 28. juli 2009 Det er vel ikke helt uvanlig at de strekene varierer litt i styrke, det varierer jo også hvor mye hcg du har i kroppen alt ettersom hvor mye du har drukket, hvor lenge urinen har vært i urinblæra osv. Så tror du kan slappe helt av og nyte at du er gravid! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
latin_8 Skrevet 28. juli 2009 #87 Del Skrevet 28. juli 2009 Tok en ny type billigtest, den var svakere enn de andre typene jeg har tatt. Så tok jeg en CBtest, og den ga klart svar:) Et skikkelig kryss!!! Jeg trur faktisk jeg er GRAVID :) :) GRATULERER SÅ MYE! Lykke til med graviditeten, håper jeg kommer like bak deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemora Skrevet 28. juli 2009 #88 Del Skrevet 28. juli 2009 Gratulere så mye med spiren i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. juli 2009 #89 Del Skrevet 28. juli 2009 Tok en ny type billigtest, den var svakere enn de andre typene jeg har tatt. Så tok jeg en CBtest, og den ga klart svar:) Et skikkelig kryss!!! Jeg trur faktisk jeg er GRAVID :) :) HURRA for kryss!!! Det er helt fantastisk!! Hva sier mannen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 28. juli 2009 #90 Del Skrevet 28. juli 2009 Her har det skjedd saker og ting! Gratulerer så mye med positiv test!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #91 Del Skrevet 28. juli 2009 HURRA for kryss!!! Det er helt fantastisk!! Hva sier mannen??? Min kjære bare smiler som en sol:) Han synes det er moro:) Og jeg er jo bekymra for at spiren ikke sitter, da sier han bare at hvis den ikke gjør det prøver vi bare igjen:) Han er så go' da:) Her har det skjedd saker og ting! Gratulerer så mye med positiv test!!! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. juli 2009 #92 Del Skrevet 28. juli 2009 Viktig å være positiv nå vettu! Tenke masse positive tanker og nyte hver eneste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 30. juli 2009 Viktig å være positiv nå vettu! Tenke masse positive tanker og nyte hver eneste dag. Har begynt å nye det!! :) Tenke seg til at det er noe som vokser og gror nede i magen min!! Formen er fin, litt kvalm til tider og luft i magen:P Hehe:) Har bestil ULundersøkelse til når jeg er 11+5 på vei! Det er 7 uker og en dag til!! Det virker helt utrolig lenge!! Men,det går vel fort! Tenk, banker hjertet da, er det minimalt med sjanse for at det skal skje noe galt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 1. august 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg tør ikke å flytte denne boka før jeg er 12 uker på vei, jeg er kanskje litt rar! Hehe.. Hadde en litt morsom opplevelse i går, jeg fikk melding av en gammel jobbkammerat som lurte på om vi skulle samle gamle jobbgjengen neste helg og ta en skikkelig fest.. Hihi!! Måtte lissom lure meg unna, har visst glemt å svare på siste meldinga:P Moro og ikke kunne si hva som egentlig skjer, er liksom hakket mere virkelig når jeg har kommet til stadiet hvor jeg kommer med unnskyldninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 2. august 2009 #95 Del Skrevet 2. august 2009 GRATULERER Så moro for dere!!! Og jeg er såååå glad på deres vegne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 2. august 2009 #96 Del Skrevet 2. august 2009 GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 11. august 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 11. august 2009 Nå har det vært en liten stund siden jeg har oppdatert, formen er forholdsvis fin:) Bortsett fra i går kom det brunt utflod, har fortsatt i dag, skal til legen nå!! Uff, håper det ikke er starten på en S.A.!! Trur magen min vrenger seg nå så nervøs jeg er! Gir dere en oppdatering etterpå jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 11. august 2009 #98 Del Skrevet 11. august 2009 Nå har det vært en liten stund siden jeg har oppdatert, formen er forholdsvis fin:) Bortsett fra i går kom det brunt utflod, har fortsatt i dag, skal til legen nå!! Uff, håper det ikke er starten på en S.A.!! Trur magen min vrenger seg nå så nervøs jeg er! Gir dere en oppdatering etterpå jenter Det er helt sikker ikke noe å bekymre seg over! så lenge det ikke er friskt blod vertfall men krysser fingrene allikevel jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 11. august 2009 Forfatter #99 Del Skrevet 11. august 2009 Det er helt sikker ikke noe å bekymre seg over! så lenge det ikke er friskt blod vertfall men krysser fingrene allikevel jeg Tusen takk, så snill da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 11. august 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 11. august 2009 Har vært hos legen og ul nå. Legen var koselig, fikk meg inn på ul med en gang, beroliga meg med at det helt sikkert var en normal blødning. Gynokologen på ul var ikke like positiv, bildet han så stemte ikke med hvor langt jeg var på vei. Han kunne ikke gi meg noen diagnose. Vente å se om det skjer noe i løpet av uka også skal jeg tilbake om en uke for å se om fosteret har vokst noe... Huff... Kjenner at håpet er maks et knappenålshode hvis det er så stort engang.. Forbereder meg på det værste nå.. Gråt bra når jeg kom ut i bilen, også må jeg vente en heeeeel uke!!! huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå