Redbird Skrevet 16. august 2009 #121 Del Skrevet 16. august 2009 Hvordan går det her da....? Tenker masse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 16. august 2009 Forfatter #122 Del Skrevet 16. august 2009 Hvordan går det her da....? Tenker masse på deg! Jo a! har vært i bryllup i helgen, måtte legge meg tidlig for jeg hadde vondt i magen..Brune gugga har ikke gitt seg og i dag kom det friskt blod, men bare en gang da.. Skjønner ingen ting, trur ikke jeg har abortert(selv om det er jo mulig) for føler meg gravid kvalm... Hmm... Godt jeg har UL på tirsdag igjen! Begynner å jobbe igjen i morgen, gruer meg litt til å fortelle det til ledelsen:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 16. august 2009 #123 Del Skrevet 16. august 2009 Ååååå, håper alt er bra! Fint det er UL igjen på tirsdag ja. Du får vente litt med å fortelle det til ledelsen da vettu. Ingen hast ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 17. august 2009 Forfatter #124 Del Skrevet 17. august 2009 Ååååå, håper alt er bra! Fint det er UL igjen på tirsdag ja. Du får vente litt med å fortelle det til ledelsen da vettu. Ingen hast ennå! Inspektøren på skolen jeg jobber fikk vite det i dag, kan jo ikke være med på noe bæring eller ommøblering og skal på ul i morgen,greit å slippe unnskyldninger + at hun er veldig grei. Så gjør ikke noe om hun vet det hvis det går galt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 17. august 2009 #125 Del Skrevet 17. august 2009 Grattis så masse med graviditeten Håper allt går bra og at ul viser tydelig liv der nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 17. august 2009 #126 Del Skrevet 17. august 2009 Inspektøren på skolen jeg jobber fikk vite det i dag, kan jo ikke være med på noe bæring eller ommøblering og skal på ul i morgen,greit å slippe unnskyldninger + at hun er veldig grei. Så gjør ikke noe om hun vet det hvis det går galt.. Ja det skjønner jeg! Har du en jobb med masse bæring så er det naturlig å si ifra ja. Fint hun er grei og forståelsesfull da! Greit å ha én på jobb som vet det. Og dette skal gå så bra så. Igjen; Trinemor har bestemt. (Bestemmer mye her på KG jeg.. ) UL imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 17. august 2009 #127 Del Skrevet 17. august 2009 Håper virkelig ikke at blødningen tyder på S/A... Krysser fingrene for at alt er i orden, og at du får dette bekreftet på UL i morgen! Tenker på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 17. august 2009 Forfatter #128 Del Skrevet 17. august 2009 Ja det skjønner jeg! Har du en jobb med masse bæring så er det naturlig å si ifra ja. Fint hun er grei og forståelsesfull da! Greit å ha én på jobb som vet det. Og dette skal gå så bra så. Igjen; Trinemor har bestemt. (Bestemmer mye her på KG jeg.. ) UL imorgen! Med de avgjørelsene du tar liker jeg at du bestemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 17. august 2009 #129 Del Skrevet 17. august 2009 Med de avgjørelsene du tar liker jeg at du bestemmer !! Alt for deg snuppa!! Jeg har en god følelse PLUSS at jeg har hovedansvaret for de store, viktige gravid-avgjørelsene i universet. Sådetså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 18. august 2009 Forfatter #130 Del Skrevet 18. august 2009 Hjertet slår enda:) Men, gynokologen jeg har er tydligvis pessimist, driver og gnir det inn at jeg har større sjanse for å miste siden jeg blør litt.. Synes det er kjipt, blir lissom ikke lettet etter jeg har vært på ul med han. Må tilbake om to uker da.. Kjenner jeg er lei av innvending ul:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 20. august 2009 #131 Del Skrevet 20. august 2009 Hjertet slår enda:) Men, gynokologen jeg har er tydligvis pessimist, driver og gnir det inn at jeg har større sjanse for å miste siden jeg blør litt.. Synes det er kjipt, blir lissom ikke lettet etter jeg har vært på ul med han. Må tilbake om to uker da.. Kjenner jeg er lei av innvending ul:P Krysser fingrene at det går bra med deg og spiren mca !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 20. august 2009 #132 Del Skrevet 20. august 2009 Får helt vondt i magen av å lese dette krysser fingrene for at alt går bra! Det MÅ det gjøre... Slapp av og hold deg i ro så skal nok dette gå bra ser du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 20. august 2009 #133 Del Skrevet 20. august 2009 Ufint av gynekologen og gjøre deg mer urolis syns jeg... Krysser fingra for at alt går bra og spiren klamrer seg fast!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. august 2009 #134 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Teite gynekologen da. Men på en annen side er det jo veldig fint at han ER pessimistisk og holder ting realistisk. ALTFOR mange leger tyller en inn i en drømmeverden av sukkerspinn og evig lykke og det er ti ganger verre da, om ting går galt. Men dette skal gå bra mca, er viktig at du holder deg positiv da! Og holder humøret oppe! Innvendig UL er drepen. :dåne: Husker jeg fikk det en gang på sykehuset og jeg fikk en brumlebass av en lege som såvidt så på meg før han begynte, bare kjørte denne grusomme, kalde, hardet apparatet opp i meg. :dåne: Grusomt..! jeg var SÅ langt fra å plassere hælen min i haka hans! Endret 20. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 20. august 2009 Forfatter #135 Del Skrevet 20. august 2009 Innvendig UL er drepen. :dåne: Husker jeg fikk det en gang på sykehuset og jeg fikk en brumlebass av en lege som såvidt så på meg før han begynte, bare kjørte denne grusomme, kalde, hardet apparatet opp i meg. :dåne: Grusomt..! jeg var SÅ langt fra å plassere hælen min i haka hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 20. august 2009 Forfatter #136 Del Skrevet 20. august 2009 I dag var jeg hos legen min, eller vikaren for legen min. Hun skrev ut en sykemelding fram til UL igjen om to uker. Syns ikke jeg skulle ha jobben å tenke på i tillegg:) Det var snilt, i tillegg til at jeg er kvalm da.. Men, er ikke noe moro å gå og vite at jeg har en truende abort som a kalte det.. Uff.. Hold deg fast lille spire - du er hjertelig velkommen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. august 2009 #137 Del Skrevet 20. august 2009 I dag var jeg hos legen min, eller vikaren for legen min. Hun skrev ut en sykemelding fram til UL igjen om to uker. Syns ikke jeg skulle ha jobben å tenke på i tillegg:) Det var snilt, i tillegg til at jeg er kvalm da.. Men, er ikke noe moro å gå og vite at jeg har en truende abort som a kalte det.. Uff.. Hold deg fast lille spire - du er hjertelig velkommen:) Jeg har nå hørt at det ikke er SÅ uvanlig å spotte litt jeg da. Brunt eller blod. Men jeg vet jo ikke. Fint du fikk sykemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 27. august 2009 #138 Del Skrevet 27. august 2009 Huff, håper alt går bra med deg. Godt at du fikk sykemelding sånn at du slipper jobben å tenke på iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 27. august 2009 Forfatter #139 Del Skrevet 27. august 2009 En liten oppdatering; Er hjemme om dagen,er en uke siden i dag jeg har blødd!! *bank i bordet* Skal på UL i morgen igjen, gleder meg. Snille jobben til samboeren min ga han betalt fri i HELE morgen for å være med meg, de regna med at jeg var nervøse. Husker ikke om jeg har skrevet her at jeg fikk diagnoens truende abort:S Men, det er en litt vanlig diagnose, så kan ikke henge med leppa:) Kommer oppdatering i morgen jenter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. august 2009 #140 Del Skrevet 27. august 2009 En liten oppdatering; Er hjemme om dagen,er en uke siden i dag jeg har blødd!! *bank i bordet* Skal på UL i morgen igjen, gleder meg. Snille jobben til samboeren min ga han betalt fri i HELE morgen for å være med meg, de regna med at jeg var nervøse. Husker ikke om jeg har skrevet her at jeg fikk diagnoens truende abort:S Men, det er en litt vanlig diagnose, så kan ikke henge med leppa:) Kommer oppdatering i morgen jenter:) Så flott at samboer fikk fri! Er nok godt å ha han der ja, kan jeg godt forstå! Så du har fått en diagnose da? Det er jo bra, for er jo litt lettere å forholde seg til det da. Dette skal gå bra!! Blir spennende å høre hvordan det går imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå