Gå til innhold

ARGH! Jeg er så lei av Tommy Steine


Meaty

Anbefalte innlegg

Jeg er enig at reklamene er irriterende.

Men jeg har selv Onecall og er kjempefornøyd. betaler mellom 30 og 60 kr. i måneden.

Så jeg liker at det promoteres mye for onecall, rett og slett fordi det er et godt tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir litt småkvalm hver gang jeg ser reklamen. Nå kjenner jeg ikke til denne personen fra før, men er det slik han alltid er? Eller vil telefonselskapet at han skal legge seg til en slags barneTV-stemme? Jeg blir ganske provosert av at voksne folk skal henvende seg til andre voksne folk som om de var barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg kjente meg så godt igjen i tittelen på denne tråden at jeg ikke kan la være å svare. Jeg kan godt sitte og se på reklamene i pausen, men når OneCall-reklamen kommer, er jeg lynrask med å skru av lyden og snu meg en annen vei. :fnise:

Jeg har ikke noe imot Tommy Steine som person, men synes OneCall har gjort et merkelig valg og laget en utrolig dårlig og irriterende reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame gjør meg stort sett ingenting, jeg lar meg ytterst sjelden irritere... men han trykker altså på en enorm irritasjons-knapp jeg ikke visste jeg hadde. Han er så utrolig lite troverdig, og virker altså så sleip.. Greit nok at navnet fester seg, men jeg føler ikke at jeg er noe nærmere et OneCall-abonnement bare fordi Tommy Steine anbefaler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...