Gå til innhold

Hvem er den gutten fra Biola/Miljøagentreklamene?


Gjest Problematique

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som vet navnet på den gutten som spiller i Biola-reklamene og Miljøagentenereklamene?

Noe bedre svar enn at han heter Eilif H. N kan jeg ikke gi deg. De vil vel ikke gå ut med fullt navn på han da siden han bare er en liten guttevalp ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MåneSkygge

Aner ikke. Men jeg har hele tiden trodd han må være sønnen til Thomas Numme, de er jo så like...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Takk missluna :) Jeg lurte nå mest på om han var i slekt med noen kjente egentlig, fordi jeg har hatt følelsen av at han ligner sånn på noen.

Måneskygge: N kan jo stå for Numme da kanskje :fnise:

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MåneSkygge
Takk missluna :) Jeg lurte nå mest på om han var i slekt med noen kjente egentlig, fordi jeg har hatt følelsen av at han ligner sånn på noen.

Måneskygge: N kan jo stå for Numme da kanskje :fnise:

Det kan godt hende. Har laget en tråd om den gutten her inne tidligere også. Jeg er overbevist om at han er en Numme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende. Har laget en tråd om den gutten her inne tidligere også. Jeg er overbevist om at han er en Numme :)

Han er nok ikke sønnen vertfall, for sønnene til Thomas Numme heter Edvard og Magnus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ikke sønnen til Thomas Numme, det er jeg ganske sikker på. Hadde kanskje vært litt vanskelig å holde navnet hans anonymt i så tilfelle også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke sønnen til Thomas Numme, det er jeg ganske sikker på. Hadde kanskje vært litt vanskelig å holde navnet hans anonymt i så tilfelle også.

hum... det sa jeg vel nettopp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
Han er nok ikke sønnen vertfall, for sønnene til Thomas Numme heter Edvard og Magnus ;)

Okey :Nikke: Men de ligner ja, uten tvil.

Den gutter kommer til å bli en hjerteknuser når han vokser opp, så utrolig pen allerede i så ung alder! Tenk åssen han kommer til å bli som voksen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Men jeg har hele tiden trodd han må være sønnen til Thomas Numme, de er jo så like...

Ja! Det har jeg også tenkt! :) Utrolig søt er han i hvert fall. (gutten altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hum... det sa jeg vel nettopp ;)

Innlegget ditt var der ikke når jeg begynte å skrive svaret, og jeg var vel litt treig med å poste da, ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Åå, den gutten er nydelig :hjertesmil: Tipper han er fra Oslo vest, som de fleste andre barneskuespillere.

Fun fact: Visste dere at det er Nicolai Cleve Broch som er regissøren bak Biola-filmene? :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den samme gutten som spiller i de reklamene? Det har jeg i grunn aldri lagt merke til.

Av en eller annen grunn har jeg alltid likt gutten i Biolareklamene, mens jeg aldri har likt han som er i reklamene for Miljøagentene.

Merkelige greier, men det kan kanskje ha noe med å gjøre at reklamen for Miljøagentene er fryktelig irriterene. :sjenert:

"Jeg er ikke sint, jeg er bare veldig, veldig skuffet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg er ikke sint, jeg er bare veldig, veldig skuffet"

Syns denne uttalsen er kjempesøt jeg. Spesielt der han gutten og jenta står i døråpningen og er oppgitt over jentas far. "Ja, hva skal man si? Blir jo ikke sint heller vettu, bare veldig, veldig skuffet." Nåååh :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, den gutten er nydelig :hjertesmil: Tipper han er fra Oslo vest, som de fleste andre barneskuespillere.

Fun fact: Visste dere at det er Nicolai Cleve Broch som er regissøren bak Biola-filmene? :opplyser:

Ja han er helt nusselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gutter kommer til å bli en hjerteknuser når han vokser opp, så utrolig pen allerede i så ung alder! Tenk åssen han kommer til å bli som voksen da.

Jeg synes han ser ut som om han har et syndrom eller noe... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes han ser ut som om han har et syndrom eller noe... :sjenert:

Nå er jeg veldig spent på å høre begrunnelsen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg veldig spent på å høre begrunnelsen din!

Ja, man kan jo lure...

Kanskje gjesten er virkelighetens Helen "som i kroppsdelen" Stangeland?

Kanskje gjesten ble avvist på audition som barn?

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...