Gå til innhold

~ Sist gang du gråt ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gråt forrige søndag jeg, fordi jeg var så fyllesyk at jeg nesten trodde at min siste dag var kommet. Kastet opp og alt mulig. Pleier ikke å ha det sånn jeg. :cry:

Sånn mer i den følelsesmessige enden tror jeg den siste gangen jeg gråt var i slutten av april da jeg holdt på å stresse meg i hjel, både på jobb og med planlegging av utdrikningslaget til min venninne. Jeg kom meg igjennom det heldigvis, mye takket være min enestående samboer.

Ellers så hender det da :oops: at jeg feller en bitteliten tåre av noe trist/lykkelig på TV, men det pleier ikke utvikle seg til gråt akkurat.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Gråt natt til 5 juli.

Da bestemte nemlig jeg og sambo oss for at om ting ikke forandrer seg så er vi historie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn i gråte-for-alt-mulig-klubben! :roll:

Gråter både av sorg og glede jeg.

Siste "ordentlige" gråt var vel for en ukes tid siden.......... kjærlighetssorg - sorg over at drømmer gikk i knas - sorg over å føle meg avvist og som en taper. :cry:

Livet er ikke bare enkelt bestandig! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gråt i dag fordi jeg hørte en sang på radioen som jeg sang for Bestefar da han lå for døden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare ti minutter siden, da jeg leste innlegget til milo på aktuelle saker om treåringen som ble påkjørt. Tragiske barneskjebner berører meg veldig.

For 5 år siden ville jeg nok svart at jeg ikke kunne huske sist gang jeg gråt. Etter at jeg ble mamma har dette forandret seg radikalt, og jeg sipper rett som det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Har grått utrolig mye i det siste. Sliten, stress, eksamen, en litt fraværende kjæreste som ble eks for to uker siden... Men sist jeg gråt var mandag kveld da jeg snakket med den samme eksen, som sa at jeg ikke måtte tro han hadde glemt meg selv om jeg ikke har hørt noe fra ham på en stund, han hadde bare funnet ut at det er best om vi ikke har så mye kontakt sånn med det første. Og det er jeg jo enig i, for jeg orker ikke å se på ham og vite at han er sammen med en annen nå, men jeg savner ham så forferdelig... Og her begynner vi å grine igjen, ja. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Jeg pleide å gråte veldig sjelden før. Hadde ikke så mye å gråte for... Da jeg ble sammen med eksen min for ca 1,5 år siden, gråt jeg gledestårer fordi jeg elsket han over alt på jord. Da det ble slutt gråt jeg som en foss fordi forholdet gikk skeis. Nå gråter jeg oftere...Gråter for Girl Interrupted, sanger som minner meg om da jeg hadde det bra, og gråter når jeg tenker på venninna mi som døde av anoreksia.

Life is a bitch :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene mine har lett for å trille - melder meg inn i klubben.

Har lett for å gråte av egne og andres sorger, men også gleder!

Sist jeg gråt var mandag, da jeg hørte at det ikke var noe håp for den norske gutten som ble slått ned i Praha. Respiratoren ble frakoblet. Forferdelig! Stakkars foreldre, søsken og venner!

For en gal, gal verden vi lever i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...