Gå til innhold

Hvor mange kcal bør man spise hver dag?


Frk Johansen

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt på meg noen få kilo (ca 4 som jeg vil ha av) nå har jeg tenkt å ta rev i seilet og kutte ut all snop i uka. Trener endel og "alle" vil nok si at jeg er flott som jeg er. Er i det store og hele fornøyd men vil altså ha vekk litt til slik at jeg kommer ned i 65 kilo, er 170 høy og kraftig benbygning.

Jeg gikk for mange år siden på Grete Roede og levde da på 1250 kcal om dagen, nå som jeg løper og forbrenner ca 400 kcal 4-5 ganger pr uke er jeg usikker på hva jeg bør ligge på i uka/pr dag. Noen som har noen gode råd? Jeg er veldig opptatt av å spise nok og ofte så det er somregel Fedons Musliblanding til frokost med biola, så to skiver på jobben med makrell i tomat, vanlig middag og gjerne noen knekkebrød på kvelden. Så prøver jeg å få i meg litt frukt eller nøtter mellom her. Men synden min er altså sjokoladen og nå som jeg har bestemt meg for å skrive opp alt vet jeg at den bortfaller. Jeg har en såkalt "supervekt" som måler alt mulig, der står det stort sett at jeg forbrenner 1400 kcal i døgnet på vanlig hvile, men synes det virker rart, har altså veldig lite greie på kropp og trening og tar gjerne imot råd! Vil jo ikke trene meg dårlig heller!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...