Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en bifil person?


Gjest Gjest_Susanne_*

Anbefalte innlegg

Jeg tror alle mennesker er bifile i større eller mindre grad, så det er umulig å velge noen som ikke er bifil.

Men nettopp fordi dette er litt tabu er det nok mange menn som er bifile i stor grad uten at de har nevnt det for partneren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Susanne_*
Jeg tror alle mennesker er bifile i større eller mindre grad, så det er umulig å velge noen som ikke er bifil.

Men nettopp fordi dette er litt tabu er det nok mange menn som er bifile i stor grad uten at de har nevnt det for partneren sin.

Det tror jeg ikke alle folk er. Jeg er selv ei jente på 27 år, har ALDRI hatt annet enn vennskapsfølelser overfor mitt eget kjønn til nå ihvertfall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest|
Jeg tror alle mennesker er bifile i større eller mindre grad, så det er umulig å velge noen som ikke er bifil.

Men nettopp fordi dette er litt tabu er det nok mange menn som er bifile i stor grad uten at de har nevnt det for partneren sin.

Nei, det tror jeg ikke. men jeg tror langt flere enn de som innrømmer det kan ha en eller annen form for tiltrekning til samme kjønn. Noen ønsker å ligge med begge kjønn, andre har nok en mer udefinert følelse av tiltrekning. Men at alle er bifile/seksuelle det tror jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bifil: Ingen problemer

Polyamoøs: Under visse forutsetninger kunne det ha gått bra

Utro: NEI

Med andre ord, jeg godtar det samme hos en partner som jeg forventer blir godtatt hos meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...