Gå til innhold

Kykaldene, ikke forhåndsbestille hotell?


Gjest Kai og Siv

Anbefalte innlegg

Gjest Kai og Siv

Vi lurer på å kun kjøpe tur/retur flybilletter neste gang vi skal til Hellas.

Er man så godt som garantert å finne rimelig bosted hvis man går rundt og leiter i lavsesongen eller mellomsesongen?

Hva er omtrent prisen på et helt enkelt rom (med dusj og toalett) på Agios Georgios,Naxos eller Kamari,Santorini eller Parikia,Paros?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest makrell i tomat

Heisan ! Du treng ikkje gå rundt å leite etter overnatting. Dei som har rom til leige står på kaia, klar til å praie deg når du kjem med båten! Det er som regel mange å velge mellom, iallefall utenom høgsesongen. prisar hugsar eg ikkje ,er nokon år sidan eg var på øyhopping.Du kan berre glede deg, øyhopping i Hellas er supert !!!!God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiskesuppe

På flyplassen på Santorini har jeg aldri sett noen stå og tilby rom, men jeg har ikke sett etter det heller. Du kan være heldig å få rom for 300 i Perissa eller Kamari. Spør de fastboende om hvor det er lurest å høre. Pass på å ikke betale for mye hos sniker!

De andre stedene vet jeg ikke, men se på hotels.com f.eks. Der er omtrentpris, sannsynligvis litt dyrere der enn når du bare dukker opp. Kan være lurt å forhåndsbooke første (og siste) natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frida_*

Gå inn på www.islandstrolling.com. Der vil du finne masse tips om øyhopping, priser, overnatting osv.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...