Gå til innhold

Hva synes du om å se på en (attraktiv) gutt som runker?


Gjest Gjest_Gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gutt_*

Tenk deg at du har lyst på en gutt.

En dag får du tilfeldigvis se han runke. Han oppdager deg ikke.

Hva tenker du, og hva gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Ida_*

Om jeg liker han, ville jeg vel forsøkt å få kontakt. Tror jeg ville ha sett på, men ikke ødlagt for han der og da.

Hadde kanskje blitt kåt selv og. helt sikkert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt kåt, ja! Kjempedeilig å se på at en mann man begjærer runker. Bare å forestille seg det, gjør meg kjempevåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelig å se på.

Men: om det er som du sier, at han tror han er alene...da blir det mer spennende. Jeg hadde ikke tort å forstyrre ham, for tenk om han ble sur/sint fordi noen forstyrret ham i hans private øyeblikk?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å se på mannen runke hvis han vet at jeg er der. Som en del av sexen, liksom.

Hvis jeg tilfeldigvis så han så hadde jeg syns det var litt flaut. Uansett hvor deilig jeg syns han var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg liker han, ville jeg vel forsøkt å få kontakt. Tror jeg ville ha sett på, men ikke ødlagt for han der og da.

Hadde kanskje blitt kåt selv og. helt sikkert....

Er nok ikke så uvanlig å like det. Som mann er det også en veldig tennende tanke å onanere med en tilskuer som kanskje i tillegg er litt interessert i en. Kan være spennnde med "fremmede" tilskuere også, men pirrer nok litt ekstra med ei jente man kanskje har etablert litt kontakt med, og om hun ga uttrykk for at hun har lyst til å se, ville jeg nok sagt ja til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som fantasi hadde jeg nok spurt om jeg kunne hjulpet han, men i virkeligheten hadde jeg nok kikket litt, fnist og gått bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Jeg hadde nok blitt kjempetent. Jeg elsker å se mannen min runke, spesielt om han står over meg, og kommer på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde syntes det var kjedelig å se på, og hadde vel kanksje heller prøvd meg på å få lov til å delta på en eller annen måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...