Gå til innhold

Legger du skylden på mannen - om du ikke får orgasme ?


Gjest gjestkvinne

Anbefalte innlegg

Gjest gjestkvinne

Jeg legger aldri skylden på mannen - om jeg ikke får orgasme ! Da de aller fleste menn alltid gjør allt jeg ønsker og virker ivrige på å please meg - om jeg formidler egne ønsker ang forspill osv Som jo ofte fører til orgasme .

Om sexen ikke førte til orgasme - Da tenker jeg at det var deilig - men blir nok enda bedre neste gang . Eller jeg var ikke i helt form akkurat da eller følte ikke behov for orgasme akkurat da .Alltså jeg skylder aldri på mannen .

Det der er bare en myte - at kvinner gjør .Med mindre mannen er av den egoistiske typen da .Da kan jeg forstå det .Om kvinner legger litt skyld på mannen for det .

Hva syns dere jenter / menn ?

Jeg tror ikke kvinner legger no skyld på mannen for det .Men ser det mer som sitt eget problem / ansvar faktisk . Jeg vet jo jeg kunne fått - om jeg virkelig følte behovet for det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det er absolutt ingen myte at kvinnen har en tendens til å skylde på mannen når hun ikke kommer. Kvinnen skal liksom være så seksuelt frigjort, men stort sett bare ligger de der for å bli betjent. Ikke rart mange kvinner krever svære saker når de bare ligger der og ikke aner hvordan de skal bruke musklene sine der nede, og når de ikke kommer, så er det mannen som kom for raskt, har for liten pikk, eller var ikke stiv nok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestkvinne
Det er absolutt ingen myte at kvinnen har en tendens til å skylde på mannen når hun ikke kommer. Kvinnen skal liksom være så seksuelt frigjort, men stort sett bare ligger de der for å bli betjent. Ikke rart mange kvinner krever svære saker når de bare ligger der og ikke aner hvordan de skal bruke musklene sine der nede, og når de ikke kommer, så er det mannen som kom for raskt, har for liten pikk, eller var ikke stiv nok....

Ja ja - men noen menn er veldig raske og samleiene varer veldig kort tid - Da ER det pga mannen man faktisk ikke får tid å komme selv ... Men heldigvis - ikke alle er slik !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger aldri skylden på mannen hvis jeg ikke kommer.

Selv om selve samleiet er for kort til at man klarer å få orgasme, kan man jo gjøre andre ting som fører til at kvinnen kommer. Feks slikking og fingring.

Jeg kommer alltid hvis jeg har onanerer, men ikke alltid med en mann. Det har med dagsformen å gjøre.

Men å skylde på mannen syns jeg blir for dumt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja ja - men noen menn er veldig raske og samleiene varer veldig kort tid - Da ER det pga mannen man faktisk ikke får tid å komme selv ... Men heldigvis - ikke alle er slik !

Du har ikke tenkt på at det er pga dere at vi kommer fort? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hei og hå! så var det gjort.
Du har ikke tenkt på at det er pga dere at vi kommer fort? ;)

Jo det har jeg tenkt på veldig mange ganger, men det finnes ingen triks som stopper det desverre! Skylder ikke på mannen uansett da.. Det er bare littegranne kjipt at det tok så vanvittig lang tid før det ble noe orden på det. Tenkte liksom hver gang at jadda dette blir kjempefint :sengekos: men han kommer til å komme altfor tidlig...

...og det gjorde han.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Nei jeg legger ikke skylden på mannen min om jeg ikke får orgasme. Jeg må selv stå får den, mannen min gjør ingenting for at jeg skal få orgasme, for jeg får ikke orgasme uten klitorisstimulasjon og det gjør ikke han. Selv om jeg ikke får orgasme så er det fortsatt godt, men det mangler liksom prikken over i'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samma dama

Bliir litt dust å "fordele skyld" for sånt? En mann som ikke brydde seg om at jeg har det bra ville jeg ikke gått til sengs med. Hadde jeg gjort det ved en feiltagelse, hadde jeg i alle fall ikke gjort det igjen. Om jeg en sjelden gang ikke får orgasme med min faste og deilige partner, så legger jeg ikke "skylden" på ham, nei. Eller på meg selv for den del. Sånn var det bare denne gangen, ikke noe å bry seg om, det skjer ikke ofte, og hvem teller eller bryr seg? herregud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg sier rett ut hva jeg ønsker og mannen ikke gjør det likevel, kan det hende at jeg skylder på ham hvis jeg ikke får orgasme. Det blir som om han skulle si til meg hvordan jeg skulle behandle hans penis og jeg gjorde noe helt annet. Å ikke stimulere klitoris er som å ikke stimulere penishodet. Det er ikke alle menn som skjønner hva de bør gjøre selv om man sier det i klartekst. Dessuten er det frustrerende iblant hvis man må si en ting for 15. gang og det fortsatt ikke har gått inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...