Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #61 Del Skrevet 17. juli 2003 om han hadde tatt meg bakfra så jeg slapp å se han da hadde jeg gjort det for 10 mill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 17. juli 2003 #62 Del Skrevet 17. juli 2003 Ikke for en mill, men 10 mill, tja, hadde definitivt gjort det, uten tvil....Hvem byr?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. juli 2003 #63 Del Skrevet 17. juli 2003 Prisen ligger i virkeligheten på mellom 350 til 500 kroner ifølge aftenposten. Forresten er ikke millionbeløp et usannsynlig tall for en stakkars uheldig unggutt fordelt over atten år. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmia Skrevet 23. juli 2003 #64 Del Skrevet 23. juli 2003 Hvis typen ikke var totalt uspiselig så hadde jeg nokk det ja. Hvis prisen vaer riktig :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 23. juli 2003 #65 Del Skrevet 23. juli 2003 Hvis typen ikke var totalt uspiselig så hadde jeg nokk det ja. Hvis prisen vaer riktig :oops: Ingen som har sagt at du får definere "uspiselig" selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 24. juli 2003 #66 Del Skrevet 24. juli 2003 Ja, jeg hadde nok pult hvem som helst for en million kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #67 Del Skrevet 24. juli 2003 Tror jeg hadde gått for d for en mill, tror sikkert sambo hadde samtykket..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmia Skrevet 29. juli 2003 #68 Del Skrevet 29. juli 2003 Ingen som har sagt at du får definere "uspiselig" selv. Selvfølgelig får jeg definere uspislig selv.... Det er jo bare å reise seg å gå, er det ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. juli 2003 #69 Del Skrevet 29. juli 2003 Hadde du takket ja til ett slikt tilbud? Om nei, hadde du takket ja til 10 000 000,-? for en natt? No questions asked! =) He he he Hvis den mannen som spurte hadde sett ut som Robert Redford i den filmen med Demi Moore skulle jeg ha gjort d uten penger også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juli 2003 #70 Del Skrevet 30. juli 2003 Ja. Det hadde gått rett til huslånet - no questions asked. Suz - skruppelløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 1. august 2003 #71 Del Skrevet 1. august 2003 Jepp, jeg kan ikke gjøre meg selv bedre enn å si at det hadde jeg nok gjort - med to forutsetninger da: Sambis måtte ha akseptert det, og jeg hadde ikke klart å gjøre det for alle penger i verden (trur eg..) dersom jeg fant mannen direkte frastøtende fysisk...Man skal jo leve med seg selv etterpå også, enten det er med eller uten penger.. En annen ting er jo at dersom den som tilbød meg en mill for en natt var usedvanlig lekker, så hadde nok kjæresten satt ned foten! Og da hadde jeg akseptert det, og droppa hele dealen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 1. august 2003 #72 Del Skrevet 1. august 2003 Ja, selvfølgelig! -med kondom da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 3. august 2003 #73 Del Skrevet 3. august 2003 No way! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browneyes Skrevet 5. august 2003 #74 Del Skrevet 5. august 2003 Ja, selvfølgelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 7. august 2003 #75 Del Skrevet 7. august 2003 For ti millioner hadde jeg gjort det ja. Men jeg hadde nok prøvd å skjule for omverdenen at jeg plutselig hadde en masse penger, eller diktet oppen god forklaring på hvor de kom fra. Er ikke noe særlig å fortelle at jeg solgte meg selv for en natt for de pengene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 12. august 2003 #76 Del Skrevet 12. august 2003 Hmmmmm......... Tror ikke jeg helt ønsker å gå så inn i me selv at jeg finner svaret..... Tilfelle jeg ikke liker det...... 8) Men mannen har sagt at han selger meg hvis noen byr 60 millioner dollar (inspirert av "Ocean's seven eleven"). Tyder på at jeg blir her.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest craven Skrevet 12. august 2003 #77 Del Skrevet 12. august 2003 nei, jeg tar kun bra menn. de tar jeg gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisjeba Skrevet 12. august 2003 #78 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg er ikke til salgs, enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 18. august 2003 #79 Del Skrevet 18. august 2003 Tror jeg faktisk er tilsalgs for 10 mill :o Hadde ikke vært min mann i mot heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniqa Skrevet 20. august 2003 #80 Del Skrevet 20. august 2003 Hadde jeg fått en garanti på at mannen var sykdomsfri ville jeg gjort det for 1 mill ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå