Gå til innhold

1 000 000,- for en natt?


Rapitap

Anbefalte innlegg

Hadde du takket ja til ett slikt tilbud?

Om nei, hadde du takket ja til 10 000 000,-? for en natt?

No questions asked!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interessant. Jeg tror jeg hadde sagt nei til en, og muligens sagt ja om de hadde sagt: "Ok, men om du får 10 000 000,-"

!!! ?? !!!

*Gulp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Èn mill for en natt.......Tja.....Hadde jo gjort meg gjeldfri, da :lol: Tror faktisk det hadde kommet veldig an på hvem jeg måtte tilbringt natten med.... Hadde han vært ung lekker og sexy så hadde jeg nok sagt "ja" gitt..

10 mill? Ikke med en olding på 60år eller noe iallfall... Måtte nok tiltrukket meg på ett eller annet vis for at jeg skulle gjort det uansett. Men hadde han vært pen å se på, så hadde jeg nok ikke tenkt meg så voldsomt om der, gitt... :lol: :oops:

Hadde han vært Bruce Willis, så hadde jeg gjort det gratis! :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

"Everyboy is a hooker, as long as the price is right"

Berømt sitat.

Jeg er ikke til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anafugia behersker tydeligvis utpressingens kunst.... selv tror jeg jeg hadde vært overveldet over det første beløpet uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da må jeg grense av ved å si at man må svare ja eller nei, UTEN å vite hvem dette er. Man er liksom ikke i en posisjon til å stille krav rundt selve gjerningen. Only, accept money eller ikke....

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!

Uansett hvem det var, så hadde jeg sagt nei.

I min lille verden betyr ikke penger noe særlig, så lenge man har nok til det daglige.

Sorry.. er ikke til salgs jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok' date=' da må jeg grense av ved å si at [b']man må svare ja eller nei, UTEN å vite hvem dette er. Man er liksom ikke i en posisjon til å stille krav rundt selve gjerningen. Only, accept money eller ikke....

=)

Da kommer det et høyt og tydelig NEI fra meg. Jeg puler ikke hvem som helst for hva som helst :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Everyboy is a hooker, as long as the price is right"

Berømt sitat. Jeg er ikke til salgs.

Flott! Da må du være like unik som DEKKmønsteret på biler!

=)

---------------------------------------------------------------------

Ja, du har rett, de fleste vil nok selge seg, så lenge prisen er riktig.

=(

.....men det fører jo til .....

=)

.....og vi kvinner er 'flinke' til å takle overgrep, incest, pedofili, alkoholikere, voldtekter og slike slåsskjemper av en ektemann som muligens denger deg opp fordi du glemte å stryke boxer shortsen hans. Lommepenger får du en dag i måneden...sånn 250,-. Og du vet han er utro.

Hadde ikke hun sagt ja da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Flott! Da må du være like unik som DEKKmønsteret på biler!

=)

---------------------------------------------------------------------

Ja, du har rett, de fleste vil nok selge seg, så lenge prisen er riktig.

=(

.....men det fører jo til .....

=)

.....og vi kvinner er 'flinke' til å takle overgrep, incest, pedofili, alkoholikere, voldtekter og slike slåsskjemper av en ektemann som muligens denger deg opp fordi du glemte å stryke boxer shortsen hans. Lommepenger får du en dag i måneden...sånn 250,-. Og du vet han er utro.

Hadde ikke hun sagt ja da?

Dekkmønster er ikke unikt. De dekkene jeg har brukes av millioner av mennesker over hele verden.

Jeg ser ikke poenget med personlig å gjennomføre en natt for en hel del penger - da hadde jeg heller gjort det gratis.

Uansett hvor mye penger du måtte tilby meg, så har jeg et forhold som er verd langt mer enn all verdens penger - derfor hadde det vært veldig enkelt for meg å si nei.

Og for den saks skyld, den som tilbyr meg en sånn sum penger trenger dem selv til øyekirurgi og mentalt oppbyggende tjenester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke poenget med personlig å gjennomføre en natt for en hel del penger - da hadde jeg heller gjort det gratis.

Uansett hvor mye penger du måtte tilby meg, så har jeg et forhold som er verd langt mer enn all verdens penger - derfor hadde det vært veldig enkelt for meg å si nei.

Jeg har også et forhold jeg ikke vil ødelegge for noen pris i verden - men dette spørsmålet ble vel stilt uten forbehold om forhold eller liknende? Jeg forsto det i hvert fall rent prinsipielt... (At jeg brakte samboeren inn i det, er kanskje min egen dumhet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkmønster er ikke unikt. De dekkene jeg har brukes av millioner av mennesker over hele verden.

Okey, AVLESNING /tolking av dekkmønster på bilen er unikt! Like unikt som print av din Addidas eller NIKE skosåle.....

True - true that!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem med?

Nei, det hadde du bare visst OM du tok tilbudet og ETTER at natten var over....Hvem vet...kanskje dere ikke måtte ha sex heller. Det var bare spørsmål om å ta imot penger for en natt! Men OM det var sex med i bildet så hadde du måtte gjøre det. Det kunne jo hende at han bare ville spille Quake III med deg.....og spise jordbær fra din navle....?

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine

Jeg prøver å tenke meg den mest motbydelige personen jeg vet om, og tenke meg om jeg ville ha hatt sex med han for 1 mill. Det tror jeg ikke.

Noen andre. Ja, definitivt. Jeg mener, jeg har hatt sex uten kjærlighet uten å få en million, så hvorfor skal jeg si nei hvis jeg kan få 1 mill ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kunne jo hende at han bare ville spille Quake III med deg.....og spise jordbær fra din navle....?

=)

... eller synge klisne kjærlighetssanger, spille poker eller TP, gi deg hodebunnsmassasje eller noe annet snodig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... eller synge klisne kjærlighetssanger, spille poker eller TP, gi deg hodebunnsmassasje eller noe annet snodig...

Ja!...*hahahaha!*

Han kunne vært en ekkel weirdo...

*hehehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...