Gå til innhold

Søsken kompis med eks


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det ble slutt mellom meg og eksen min for to måneder siden, og jeg har ikke sett han siden. Vi var i et avstandsforhold, og han bor på samme sted som søstra mi og broren min. Jeg fikk vite for to dager siden at søstra mi snakker med han på MSN hver dag, og før i dag da jeg ringte henne, fikk jeg denne beskjeden: "Nei, du jeg må legge på, jeg skal møte eksen din nå". Nå skal det også sies at søstra mi er sammen med kameraten hans, men de har aldri vært mye sammen før, hun og eksen min.

Nå plutselig fikk jeg vite at eksen min er med på besøk til broren min sammen med søstra mi og kjæresten hennes. Jeg kjenner egentlig at jeg blir litt frustrert, sint og lei meg på samme gang. Jeg vet at ingen av søsknene mine hadde likt det hvis jeg hadde gjort det samme, og håpet på en måte at de kunne respektere det litt. Dessuten virker det som om at hun prøver å få oss sammen igjen, for hun sa til meg for to dager siden at "du skal være med til hove, sammen med (navn på eks) og kjæresten min. DU SKAL!". Jeg føler meg overkjørt og egentlig ganske såret, for hun vet godt hva jeg mener om både eksen min og at jeg er ufattelig glad for at det er slutt med han. Likevel prøver hun så godt hun kan... Som sagt, er det rett av meg å reagere sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, egentlig så kunne jeg ha revet av meg håret og hylt ut at jeg synes det rett og slett er respektløst. Men siden søstra mi er sammen med kompisen hans, så føler jeg på en måte jeg ikke "har lov til" å reagere sånn. Frustrerende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...