Gå til innhold

Jeg kommer aldri til å stole på gutter!


Gjest Gjest_M.J_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_M.J_*

Alt jeg leser her inne er gutter og menn og jenter som fantaserer om andre. Det er også en debatt på Samliv hvor en mann fantaserer om dattera til kjæresten og vil at de skal ha trekant sammen!! Jeg har aldri hatt kjæreste, og må si at jeg kvier meg for å få en, når sannsynligheten er enorm for at han kommer til å fantasere om å ha sex med alle jeg kjenner og ikke kjenner, hele tiden!

Er jeg unormal som ikke fantaserer om virkelige personer? Hvorfor fantaserer alle om andre når de er sammen med noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wacmoc
Alt jeg leser her inne er gutter og menn og jenter som fantaserer om andre. Det er også en debatt på Samliv hvor en mann fantaserer om dattera til kjæresten og vil at de skal ha trekant sammen!! Jeg har aldri hatt kjæreste, og må si at jeg kvier meg for å få en, når sannsynligheten er enorm for at han kommer til å fantasere om å ha sex med alle jeg kjenner og ikke kjenner, hele tiden!

Er jeg unormal som ikke fantaserer om virkelige personer? Hvorfor fantaserer alle om andre når de er sammen med noen?

Alle er forskjellige og ikke alle fantaserer om andre. Vært sammen med min kjære i halvannet år +, og har aldri fantasert eller avset en tanke en gang om en annen gutt.

Du er overhode ikke unormal, og du kan slappe helt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å stole på jenter for noe liknende, så jeg tenker at det går begge veier. Personlig har jeg en slags psykologisk sperre for å fantasere om andre når jeg er i et forhold, klarer ikke tenne på det selv om jeg prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Alt jeg leser her inne er gutter og menn og jenter som fantaserer om andre. Det er også en debatt på Samliv hvor en mann fantaserer om dattera til kjæresten og vil at de skal ha trekant sammen!! Jeg har aldri hatt kjæreste, og må si at jeg kvier meg for å få en, når sannsynligheten er enorm for at han kommer til å fantasere om å ha sex med alle jeg kjenner og ikke kjenner, hele tiden!

Er jeg unormal som ikke fantaserer om virkelige personer? Hvorfor fantaserer alle om andre når de er sammen med noen?

Du er ung og derfor også extra sårbar og usikker - mulig overreagerer litt også ! Ta allt du leser med en klype salt og husk at ALLE ikke går rundt med sånne lyster eller fantasier .Selv om man kan fantasere sexuelt om andre enn sin partner - betyr ikke det at man virkelig vil gå inn for å gjøre dette in real life ! Fantasier er fantasier - og det er helt normalt for oss som har en livlig fantasi og bra kjønnsdrift - å bli opphissset av andre enn partner . MEN det betyr IKKE at vi vil være utroe eller noe slikt likevell . Når du selv blir eldre - kommer du helt sikkert til å føle deg tiltrukket av andre enn din faste partner - men det betyr jo ikke at du vil være utro likevell ? Ikke tenk så mye på det . Noen kvinner er mannejegere og utro akkurat som menn kan være ? Så derfor - ikke mist troen på menn . Men ha en viss sun skepsis - til dem .

Uansett menn eller kvinner .

Jeg ble utsatt for en lesbisk dame engang som prøvde seg på meg og var meget innpåsliten - helt til jeg ble irritert og sa ifra - nok er nok ! Men hallo - ALLE kvinner er jo ikke lesbiske og vil prøve seg på deg - heldigvis ...Du må ikke skjære alle over en kam .Finns drittsekker av menn og noen skikkelig bra menn .

Akkurat som det finnes helt teite kokt i hue kvinnfolk ... Husk at menn og blir forsmådd og skuffet ... av kvinner . Er ikke bare kvinner som blir skuffet av menn .Dette går begge veier faktisk . Den som mister troen - har allerede tapt .

Vil du være og oppføre deg som en taper ? Er det man gjør ...når man ikke tenker positivt ...men bare negativt . Så tenk positivt - men behold en sunn skepsis !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...