Gå til innhold

Sårende ting et vilt fremmed menneske har sagt


Gjest Jente38

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var på vorspiel hos en bekjent for noen uker siden. Jeg kjente bare de to som bodde der + kjæresten min. Vi hadde det gøy hele gjengen, og spilte buzz. Det endte med at jeg vant, og at han som kom på andre plass ble skikkelig sint. Så han ropte: "DI FITTE". Dårlig taper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc

Satt på en benk og venta på en buss på rutebilstasjonen da en dritafull kar kom bort og spørte om å bomme en røyk. Gav han rullingspakka, og han var i gang å rulle da han pluttselig stopper opp og ser dumt på meg og sier; " Du veit det at puppene dine er forskjellige? Det ser jævla ekkelt ut! "

Følte meg så utrolig stygg der og da, og har relativt dårlig samvittighet med kroppen min, blant annent puppene..

Det er jo overhode ikke så stor forskjell som han skulle ha det til. Syntes såvidt. Og hadde bare litt utrigning så skjønner ikke hvordan han kunne se det så godt.. Men det såra sikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på en benk og venta på en buss på rutebilstasjonen da en dritafull kar kom bort og spørte om å bomme en røyk. Gav han rullingspakka, og han var i gang å rulle da han pluttselig stopper opp og ser dumt på meg og sier; " Du veit det at puppene dine er forskjellige? Det ser jævla ekkelt ut! "

Følte meg så utrolig stygg der og da, og har relativt dårlig samvittighet med kroppen min, blant annent puppene..

Det er jo overhode ikke så stor forskjell som han skulle ha det til. Syntes såvidt. Og hadde bare litt utrigning så skjønner ikke hvordan han kunne se det så godt.. Men det såra sikkelig!

Utakk er verdens lønn, tydeligvis. Han så det nok ikke, men noen har lært seg kyniske fraser som "passer på de fleste", eller som de vet treffer. Sikker på at du har flotte framdeler, så ikke tenk mer på det som den dusten sa.

Å kommentere "feit rau" er jo en klassiker. Har gått opp for meg at jeg har ikke og har aldri hatt feit rau, men gjett om jeg har fått høre det oppigjennom årene. Såpass mange ganger at jeg tilslutt trodde jeg hadde det.

Noen eklinger vet akkurat hvilke knapper de skal trykke på. Vi må bare lære oss "språket", så kan vi ta igjen - eller ikke bry oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fy faen så dårlig gjort av han. Jeg har ikke ord. Dette viser at han har store problemer. Og det gjelder ikke din vekt. Fuckings drittsekk sier jeg bare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg absolutt ikke nær av hva vilt fremmede folk sier til meg... Og i allefall ikke fremmede fulle folk! Haha!

Noen er jo mer hårsåre enn andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_marita_*

Jeg jobbet på 7-eleven for noen år siden. En fredag i rushtiden sto det en dame utenfor køen, men hun var nr 2 i rekka så det ut som. Når jeg var ferdig med han før henne, sa hun at det var faktisk hun som sto foran han, jeg beklaget kjempe mye og sa at jeg ikke skjønte det siden hun på en måte ikke sto i køen. Hun svarte ganske frekt tilbake, hun sa at hun kunne skjønne at jeg ikke skjønte noe, så feit som jeg hadde latt meg selv bli, jeg veide da 58 kg og var/er 1.60 høy. Hun skjelte meg ut foran hele køen og slang en sjokolade i ansiktet på meg. Hun sa jeg var stygg og feit, og at hun syntes synd på meg siden jeg var så stygg. Til slutt nektet jeg henne å kjøpe noe i butikken, jeg kastet henne ut, hun mente at jeg ikke hadde lov til å nekte henne noe, siden hun selv jobbet på 7-eleven og at hun skulle sende klage til sjefen. Hun truet meg og sa at hun skulle vente på meg utenfor. Hun var noe med 40 år og jeg var bare 18 da.

Jeg ringte sjefen å sa ifra, og fikk lov til å dra hjem, jeg gråt hele den kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg jobbet på 7-eleven for noen år siden. En fredag i rushtiden sto det en dame utenfor køen, men hun var nr 2 i rekka så det ut som. Når jeg var ferdig med han før henne, sa hun at det var faktisk hun som sto foran han, jeg beklaget kjempe mye og sa at jeg ikke skjønte det siden hun på en måte ikke sto i køen. Hun svarte ganske frekt tilbake, hun sa at hun kunne skjønne at jeg ikke skjønte noe, så feit som jeg hadde latt meg selv bli, jeg veide da 58 kg og var/er 1.60 høy. Hun skjelte meg ut foran hele køen og slang en sjokolade i ansiktet på meg. Hun sa jeg var stygg og feit, og at hun syntes synd på meg siden jeg var så stygg. Til slutt nektet jeg henne å kjøpe noe i butikken, jeg kastet henne ut, hun mente at jeg ikke hadde lov til å nekte henne noe, siden hun selv jobbet på 7-eleven og at hun skulle sende klage til sjefen. Hun truet meg og sa at hun skulle vente på meg utenfor. Hun var noe med 40 år og jeg var bare 18 da.

Jeg ringte sjefen å sa ifra, og fikk lov til å dra hjem, jeg gråt hele den kvelden.

Shit! Jeg har selv blitt irritert over å ha blitt forbigått i køen (mest fordi det medførte at sniken fikk tatt ut penger, mens det var tomt da det ble min tur), men jeg holdt meg til å litt småsurt kommentere at det var min tur egentlig. Sikkert kjip nok kommentar for de i kassa, men hun dama der må jo ha hatt et seriøst problem... tror ikke det har mye med deg å gjøre, for å si det sånn...

og sånn er det vel med de fleste kommentarer man får av fremmede, at det er DE som har et problem. Ellers ville de verken tenkt eller sagt slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er overrasket over at så mange gutter er så direkte stygge..?! Eller er det bare tilfeldig at de fleste innlegg her handler om gutter som kommer med stygge kommentarer..?

Kanskje er det like mange jenter som er stygge, bare at de er det på en annen måte, i form av å ignorere, baksnakke, skule, osv.?

Hukser ei dame engang fortalte meg at gutter alltid forsøker å plassere jenter i en av følgende "svakhetskategorier": Stygg, feit, løs, dum.

Jeg er søt og slank, og har aldri fått negative kommentarer knyttet til det. Men gutter er veldig rask med å mistenke meg for å være dum, før de skjønner at det kommer de ingen vei med.

Det samme med løs - det er flest gutter som har forsøkt å gi meg ludderstempelet, og da gjerne etter at de selv har prøvd seg, og fått avskjed på grått papir.

Jeg tror i allefall at det er sannhet i det med "stygg, feit, løs eller dum".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Legger merke til at bare er gutter og menn som er ufine, av det som står i tråden....Er ikke overrasket over det.

Ikke jeg heller. All dritt jeg har fått høre, har jeg fått høre av gutter og menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg tror i allefall at det er sannhet i det med "stygg, feit, løs eller dum".

Og passer hun ikke i noen av disse kategoriene, er hun en "bitch". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, dette er det værste jeg har lest noen gang! fikk helt frysninger her jeg sitter... jeg kan også si ting jeg ellers ikke ville sagt når jeg har drukket, som kanskje kan såre litt. men dette er isåfall noe jeg skjønner selv, og ber om unnskylding umiddelbart! men dette er jo bare noen som er ute etter å såre andre bevisst. tror at mange av tilfellene ikke har noe med "offeret" å gjøre egentlig, men bare at de var på feil sted til feil tid når noen småfulle tapere skulle tøffe seg for vennegjengen...

ikke bry dere om det! dette er lettere sagt enn gjort, hadde det skjedd meg hadde selvtilliten min brukt lang tid på å bygge seg opp igjen. Men ikke la de idiotene av noen mannfolk ødelegge selvbildet deres :) dere er flotte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Ikke jeg heller. All dritt jeg har fått høre, har jeg fått høre av gutter og menn!

Da har dere kanskje ikke hørt godt nok etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sommerjobb i et bakeri for et par år siden.

Jeg har ALLTID vært overvektig til tross for trening og normalt kosthold og på dette tidspunktet var jeg vel 18 år og veide sikkert rundt 80kg fordelt på 166 cm.

Jeg var alene i utsalget og det var kanskje en halvtime til stengetid da en eldre herre kom inn. Han ville ha tekake, og da jeg fortalte at vi var fri for det ble han grinete og snakket surt om "ferietilstander" mens han så seg om etter noe annet. Han pekte på noen brød og spurte "Er de gode?" "Jeg har ikke smakt dem så jeg vet ikke, men vi selger en del av dem." "Huh! Du ser nå godt ut, så jeg tror du har smakt på dem." Da hadde jeg mest lyst å nekte ham å kjøpe noe og be ham gå, men turte ikke. Han kjøpte noen andre brød og gikk.

Da jeg fortalte det til sjefen dagen etter sa hun at hun ville ha kasta ham ut.

Som sagt, jeg er ikke akkurat noen nymfe, men jeg trenger virkelig ikke fremmede personer til å fortelle meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Legger merke til at bare er gutter og menn som er ufine, av det som står i tråden....Er ikke overrasket over det.

Det kan komme av at mange jenter/damer gjerne baksnakker folk, istedet for å si det direkte til dem det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
For mange år siden, faktisk var det 14. februar, satt jeg på bussen på vei hjem etter en lang dag. Jeg hadde 2 jobber på den tiden og var trøtt og sliten og ufiks...

Det kommer på en gjeng ungdommer. De har tydelig drukket, de går og setter seg bak i bussen.

Han ene sier til de andre; " Så dere hun ekle? Jeg må gå og se igjen.."

Så snubler han fremover i bussen og jeg ser ei jente foran meg krympe seg i frykt for at han skal gå bort til henne. Men han stopper ved meg. Lener seg over meg, sier ingenting, men går tilbake til gjengen sin. "Hun er faen meg griseekkel!" sier han høyt til de andre, som blir tydelig flaue.

Alle på bussen hørte dette. De i gjengen hans virket veldig flaue og prøvde få han til å sette seg ned. Jeg ble så sint og lei meg at jeg skalv og angrer den dag i dag på at jeg ikke sa noe tilbake. Han ødela kvelden min. Jeg og samboeren min skulle feire valentinsdagen, men jeg var utrøstelig. Og jeg er sikker på at han ødela mye av kvelden til vennene sine også.

Trøster meg med det jeg fant ut på ungdomsskolen at de som mobber verst er de som har det verst hjemme og er mest usikre på se selv...men det han sa satt i meg lenge lenge.

Jeg er sjokkert over at det går an! :overrasket:

Klem til deg, håper du klarer å legge denne kommentaren bak deg, han må åpenbart ha problemer han som sa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan komme av at mange jenter/damer gjerne baksnakker folk, istedet for å si det direkte til dem det gjelder.

Signerer denne. Og det gjelder i stor grad for vennene mine også. Når vi er på byen blir det mye diskusjoner og gjort observasjoner av mindre hyggelig grad, men jeg kjenner ikke ei eneste jente som ville gått opp og sagt det til ansiktet til vedkommende.

Ellers har jeg fått mindre hyggelig kommentarer om at det eneste jeg mangler er pupper, at jeg er flat som en gutt og "jeg har større boobs enn deg! haha!" (sagt at en godt overvektig gutt...) sukk :lete:

Endret av Phaedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann_21_aar

Jeg danset rekkedans på skolen med en jente mellom meg og en annen fyr da jeg sa: vi danser like dårlig begge to, tror du det er hun som er det svake leddet? Er det slike ting dere mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...