Gå til innhold

Samboer


Gjest Gjest i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest i dag

Samboeren min er helt tragisk når det gjelder å kvitte seg med alt av ting. Vi har bodd sammen ett halv års tid, og jeg finner innimellom ting jeg kunne gjerne vært foruten. Bøker som ligger bortglemt om hvordan få bedre sex (noe sånt) kjærlighetsbøker, dikt, bittesmå bøker om kyss & klem osv.

Er det ikke vanlig at en kvitter seg med sånt, eller i værste fall rydder det bort så jeg slipper å finne det når jeg rydder på toppen av kjøkkenskapet osv.?

Er så lei av å finne sånt. Mister rett å slett gnisten jeg. Er vel litt for sårbar når det gjelder sånt, men jeg prøver å komme meg videre uten å bli påmint om min samboers tidligere romantiske øyeblikk.

Noen med noen synspunkter? Please :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min er helt tragisk når det gjelder å kvitte seg med alt av ting. Vi har bodd sammen ett halv års tid, og jeg finner innimellom ting jeg kunne gjerne vært foruten. Bøker som ligger bortglemt om hvordan få bedre sex (noe sånt) kjærlighetsbøker, dikt, bittesmå bøker om kyss & klem osv.

Er det ikke vanlig at en kvitter seg med sånt, eller i værste fall rydder det bort så jeg slipper å finne det når jeg rydder på toppen av kjøkkenskapet osv.?

Er så lei av å finne sånt. Mister rett å slett gnisten jeg. Er vel litt for sårbar når det gjelder sånt, men jeg prøver å komme meg videre uten å bli påmint om min samboers tidligere romantiske øyeblikk.

Noen med noen synspunkter? Please :)

En bok om hvordan ha bedre sex er jo bare posetivt da :) Kanskje dere kan lære dere noen triks.

Syntes du kan si det til han en dag du skal bort og han skal være hjemme, og høre om han kan rydde vekk gamle kjærlighetsting fra før dere ble sammen fordi du føler deg ukomfertabel med dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig vanlig at man ikke tenker over det, og at slike ting blir liggende i hyller og skap uansett hvor mange forhold bakover det hører til. Det er nok mer latskap/glemsel enn sentimentalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er riktig å forvente at ens kjære skal "slette" fortiden sin for å tekkes sin nye kjæreste/samboer/kone. Kanskje de tingene er viktige for ham? Og ikke fordi han fortsatt tenker på xen(e), men rett og slett fordi de er en del av ham?

Du har vel en fortid du og? Har du virkelig ingen håndfaste minner fra den selv?

Er forsåvidt enig i at det går an og f.eks pakke ned tingene i en eske og legge i ett skap/en bod ol. dersom det plager kjæresten. Men mener at ingen kan forlange at noen skal kvitte seg med slikt for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...