Gå til innhold

utroskap


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg og kjærsten min har vært sammen i snart to år. For et halvt år siden fant jeg ut at han hadde vært utro flere ganger.. Både med eksen sin, gamle flammer og ons på byen. Jeg fant også meldinger der han og eksen skrev hvor mye de elsket hverandre og savnet hverandre. (hun flyttet til et annet land) Dette var meldinger over 1 år, fra før vi ble sammen til jeg fant ut av det.

Jeg ble sammen med denne mannen fordi jeg følte at han var et typisk trygt valg. Han var snill, god og veldig romantisk. Ikke noe typisk veldig kjekk sånn, men sjarm i og med at han var så snill og god. Men jeg var egentlig ikke forelsket, det kom først senere. Men da kom det ordentlig.

Så da jeg fant ut at han hadde vært utro mot meg både følelsesmessig og seksuelt, fikk jeg fullstendig sjokk. Nå sitter jeg her et halvt åt etter og klarer så vidt å gå til butikken. Jeg er så nedbrutt og ødelagt. Jeg prøvde å gå fra han, men det gikk ikke. Fordi jeg virkelig har fått for sterke følelser for han. Han sier at han angrer og vil ha meg mer enn noe annet.. den kjente regla rett og slett.

Jeg stoler ikke på han. Men jeg klarer ikke gå fra han. Akkurat nå er han alt jeg har. Jeg har mistet både meg som person, jobb og venniner og sosialliv pga dette. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wacmoc

:klemmer:

Stakkars deg, herlighet for en drittsekk.

Syntes med hele min kropp og sjel at du skal gå fra han. Dette er overhode ikke en mann å spare på, og ettersom hvordan han har holdt på tviler jeg veldig sterkt på at han kommer til å være trofast framover..

Ønsker deg virkelig lykke til og håper virkelig du klarer å komme deg vekk fra han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der du er nå, og det er absolutt ikke noe gøy.

Det gjør så jævlig vondt, og det er så ødeleggende. Jeg var langt langt nede, og "måtte" begynne på antidepressiva.. Men det hjalp. Jeg ble sterkere, og jeg ble kvitt drittsekken!

Jeg håper du kommer deg bort fra han, for når han har holdt på sånn i 1 1/2 av deres 2 år sammen så tror ikke JEG at det er noe håp for at han bedrer seg. JEg vet selvfølgelig ikke! Men jeg hadde aldri klart å stole på han jeg heller..

Du fortjenter bedre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest plingplong

Du sier du har mistet deg selv. Man gjør det når man møter feil personer.. DEn riktige personen skal ikke tappe deg men styrke deg og tilføre deg gode følelser og selvtillitt.

Jeg kan nesten si med 100% sikkerhet at fra den dagen du går fra kjæresten din så vil selvtillitten din og selvfølelsen din stige.

Håper du skjønner at du ikke trenger å være der. For det gjør deg ikke annet enn vondt. Du tror du trenger han. men du gjør ikke det. Du trenger å komme deg bort og sakte men sikkert bygge deg opp igjen. Så lenge du er der, så vil du ikke komme videre..

Ikke kast bort tiden din, men kom deg ut og start å blomstre litt igjen nå som er det vår og lysere tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lola y starfish

Jeg skjønner du er usikker. Fordi jeg selv er bedratt og har valgt å bli. Men, jeg har 14 års samliv med mannen min bak meg, og med all respekt for dine følelser; jeg tror det ville vært lettere å gå etter to. Jeg tror du er ganske ung..? Søk hjelp hos venner eller profesjonelt - og husk at det er bare du som vet hva som er helt riktig for deg.

http://lolaystarfish.blogspot.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode svar. Det er nok riktig at jeg burde gå når jeg prøver å se det hele fra utsiden. Men jeg bare skjønner ikke hvordan jeg skal klare det. Hvor kan jeg flytte nå som jeg har mistet jobben min? Og psykolog er noe jeg har tenkt på, men jeg er bare veldig usikker på om jeg er klar for det. Å dra frem gammelt igjen, og måtte virkelig føle på hver eneste ting igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode svar. Det er nok riktig at jeg burde gå når jeg prøver å se det hele fra utsiden. Men jeg bare skjønner ikke hvordan jeg skal klare det. Hvor kan jeg flytte nå som jeg har mistet jobben min? Og psykolog er noe jeg har tenkt på, men jeg er bare veldig usikker på om jeg er klar for det. Å dra frem gammelt igjen, og måtte virkelig føle på hver eneste ting igjen.

Har dessverre ikke så mange andre råd enn det de andre her skriver, men du har ikke familie eller liknende du kan bo hos til du får stablet deg på bena igjen?

Fyren din virker som bunnslam og du kan banne på at han gjør det igjen om han har vært utro flere ganger over en så kort periode.

Vil også legge til at du aldri vil føle deg 100 % klar for psykolog, det er nesten noe du bare må tørre å hoppe i, men det er jo absolutt verdt det :) Selvom det er hardt å grave i gamle ting vil de tingene dukke opp før eller siden uansett så å få de ut av systemet først som sist er alltid en fordel.

Det finnes jo også terapiformer som ikke graver i fortiden, men fokuserer fremover om du synes det blir for vanskelig å dra frem gamle ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...