honning Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #261 Del Skrevet 12. juli 2009 Nå blir det vin på meg i ferien, og jeg skal aldri mer stole på kroppen min :gjeiper: Mensen kom i dag, som forventa igrunn. Trodde egentlig at IKM var i dag og ikke i morgen når jeg tenkte meg litt om. Jaja, da blir det dykkersertifikat i ferien og gode middager med vin. *Prøver å trøste megselv* En fin ferie skal det bli uansett, så får jeg heller grue til operasjon når høsten nærmer seg Nå har vi vært og golfa litt, og nå skal jeg male litt flere vinduskarmer igjen. Begynner å minke på de nå heldigvis. Når karmene er ferdige, så har vi et stakittgjerde som må skrapes, grunnes og males... Det kommer til å ta lang tid, men det løper jo ikke fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. juli 2009 #262 Del Skrevet 12. juli 2009 sånn sett er det jo faktisk praktisk at mensen dukka opp... dykkersertifikat, så gøy!!! Jeg tok mitt i oktober i fjor, i Thailand.. var kjempekjekt!! og vin er jo alltid kos om sommeren. Så kommer det nye sjangser til deg etter en herlig sommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. juli 2009 #263 Del Skrevet 15. juli 2009 Så dumt at tanta dukket opp da Vet du når operasjonen blir eller? Kos deg masse med god vin og dykkersertifikat da Alltid hatt lyst til å ta det selv, men aldri kommet meg så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 16. juli 2009 #264 Del Skrevet 16. juli 2009 Snart er det vår tur, Honning Og vin og dykkersertifikat er jo heller ikke å forakte. Man må ta vare på de små gledene man finner, dykking er i alle fall veldig spennende, og jeg vil gjerne ta dykkersertifikat en gang! Håper ellers at alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. juli 2009 #265 Del Skrevet 18. juli 2009 God ferie! Håpar du kjem heim med store nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. juli 2009 #266 Del Skrevet 20. juli 2009 Ja, du er vel på ferie og KOSER deg du nå, tenker jeg! Håper du finner noen fine fisker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 21. juli 2009 #267 Del Skrevet 21. juli 2009 Nå blir det vin på meg i ferien, og jeg skal aldri mer stole på kroppen min :gjeiper: Tihi, kunne ikke sagt det bedre selv..oi så mange ganger den har lurt meg det siste året! Håper du har det fint på ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. august 2009 Forfatter #268 Del Skrevet 4. august 2009 Hei alle sammen! Nå er jeg tilbake fra 3 ukers ferie, og vi har hatt det fantastisk flott. Kort sammendrag: Først var vi i en storby og kikka noen dager. Deretter på et sted med 25-30 grader, flott strand, koselig lite sted, tok dykkerlappen og såg masse flotte fisk og koraller, spiste god mat og drakk vin til, og bare nøt det. Det var en plass jeg kunne ha bodd! Til slutt var vi i en ny by noen dager, og var i bryllup der som var et utrolig morro bryllup. Har kosa meg masse med min kjære! :rødme: Jeg fikk klar beskjed om å ikke bli gravid mens vi tok dykkersertifikat av en lege der vi var (tror jeg hadde eggløsning rundt de dagene vi dykka eller like etter), mens han instruktøren vi hadde ikke mente at det var så veldig farlig (han hadde en kamerat som var lege, og kona hans slutta å dykke når hun fant ut at hun var gravid). Så vi tok det litt rolig med sengekosen til å være rundt EL, mest pga at vi var sinnsykt slitne noen kvelder og bare slokna. Tviler veldig på at det har skjedd noe denne PP, og er ikke sikker på datoen for EL heller, for jeg gadd ikke å ta med tester eller noen ting. Jeg skulle jo ha ferie 30.september skal jeg på forundersøkelse til lap'en, og da får jeg datoen for operasjonen. Noen som vet hva de gjør på forundersøkelsen? Jeg lurer også på hva jeg skal bruke som unnskyldning til hvorfor jeg er sykemeldt dagene etter lap'en. Jeg vet at jeg ikke trenger å gi grunnen, men jeg kommer til å bli spurt av de jeg jobber mest med. Gjerne å komme med tips! Jeg trenger jo ikke å si fra på forhånd om sykemeldinga til andre enn sjefen min, men lurer på hvordan jeg skal gjøre det igrunn. Har enda god tid til å tenke på det da, men har ikke lyst til å fortelle hva jeg skal.. Jeg får innom og oppdatere meg i andres dagbøker etterhvert. Får se om jeg rekker noen i kveld. Har reist i evigheter og er passe sliten nå. til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 4. august 2009 #269 Del Skrevet 4. august 2009 Så kjekt å lese om turen deres Høres helt fantastisk ut !!! Blir spennende fremover da.. Jeg aner ikke hva som skjer på forsamtale til Lap. Var ikke på det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 5. august 2009 #270 Del Skrevet 5. august 2009 Hei og velkommen hjem fra ferie honning! Åh, høres virkelig ut som du har hatt en helt fantastisk ferie. Jeg drømte meg helt bort i beskrivelsen din: Først var vi i en storby og kikka noen dager. Deretter på et sted med 25-30 grader, flott strand, koselig lite sted, tok dykkerlappen og såg masse flotte fisk og koraller, spiste god mat og drakk vin til, og bare nøt det. Det var en plass jeg kunne ha bodd! Til slutt var vi i en ny by noen dager, og var i bryllup der som var et utrolig morro bryllup. Har kosa meg masse med min kjære! :rødme: Fantastisk! Så deilig at du har fått tatt ferie fra hele prøvergreia også. Sikkert godt å få koblet av litt. Men, skulle ikke forundre meg om det er denne gangen det klaffer for dere. Det er så "typisk". Hååååper jeg har rett! Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. august 2009 #271 Del Skrevet 5. august 2009 Velkommen hjem!! Høres ut som en heeerlig ferie! Dykking og greier! Spennende å følge med fremover da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. august 2009 #272 Del Skrevet 5. august 2009 Velkommen hjem fra deilige ferie... Åhh det hørtes superdeilig ut. Så nå er du fullt ladet og klar for... hmmmm hverdagen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. august 2009 #273 Del Skrevet 6. august 2009 Velkommen hjem fra ferie Høres ut som om dere har kost dere masse! Deilig Deilig å ikke tenke så mye på prøvingen også tenker jeg, trenger å koble av litt innimellom Vet heller ikke hva som skjer på forsamtalen.... Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 6. august 2009 Forfatter #274 Del Skrevet 6. august 2009 Hei Sunny, Happy Feet, Trinemor, Aurelia og Lucky! Takk for velkomster hjem Turen var fantastisk ja. Skulle gjerne ha reist ned igjen. Har vært innom et par svineinfluensa-områder da, så jeg er litt ekstra obs på symptomer her nå, men regner med at det går greit. Orker ikke la det påvirke prøvinga mi hvertfall... Jeg får nok bare vente og se på den forsamtalen/forundersøkelsen. Virker ikke som at det er så mange som har vært på det her. Mulig det er en vanlig underlivsundersøkelse, så jeg får kanskje forberede meg på det, og heller bli positivt overraska om det blir "bare" en samtale Heldigvis så fikk jeg slappa av i prøvinga på turen ja, selv om det er umulig å la være å tenke på det, og jeg visste jo sånn ca når EL var... Men men... Jeg håper også at Happy Feet har rett forresten!! Jeg er skikkelig opplada nå, men ikke helt klar for hverdagen igjen. Uff, går treigt på jobb nå merker jeg, og sliter med å få gjort noe, men er mer enn nok å gjøre her da. Har mer ferie igjen, så jeg får tenke på at jeg har jo litt mer å se fram til (men det blir nok i høst en gang tenker jeg, ikke noe er planlagt). Ellers så har jeg ikke noe mer symptomer enn vanlig her igrunn. Ømme pupper som jeg pleier å ha, og så føles hele underlivet mitt litt anspent på en måte (veldig rart, har ikke vært sånn før), men absolutt ingen tegn på noe som helst. Så det er jeg egentlig bare glad for, for jeg har begynt å mislike de symptomene veldig. Symptomer før IKM er bare teit 2 1/2 time igjen på jobb i dag, og så en dag til så er det helg og bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. august 2009 #275 Del Skrevet 6. august 2009 Enig med du Symptomer før Ikm er bare teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. august 2009 Forfatter #276 Del Skrevet 7. august 2009 Hei Pusilus! Ja man blir litt lei av de symptomene etterhvert. Når man begynner som prøver så er det litt mer morro å kjenne etter symptomer, men etterhvert så er det bare plagsomt... Men nå er det freddan og sol og sommer!! Snart helg (bare holde ut noen timer inne først...)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. august 2009 #277 Del Skrevet 7. august 2009 Men nå er det freddan og sol og sommer!! Snart helg (bare holde ut noen timer inne først...)! Juhuuuu, det er det! Gooood helg, honning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. august 2009 Forfatter #278 Del Skrevet 7. august 2009 Juhuuuu, det er det! Gooood helg, honning! Tusen takk for det, Happy Feet! Du er like effektiv som meg på jobb i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. august 2009 #279 Del Skrevet 7. august 2009 Hehe, jepp - like effektiv. Det er jo freddan, og det er da dumt å begynne på noe som liksågodt vente til mandag. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. august 2009 Forfatter #280 Del Skrevet 7. august 2009 Hehe, jepp - like effektiv. Det er jo freddan, og det er da dumt å begynne på noe som liksågodt vente til mandag. :gjeiper: Helt enig! Hvorfor gjøre noe nå når man kan vente til mandagen! Hehe. 3 1/2 time igjen her nå... Uff, tida går så seint på fredager!! Ja til halve dager fredager! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå