honning Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #241 Del Skrevet 8. juli 2009 herlig at ferie nærmer seg!! sommer er så deilig... kjekt når man har litt tid til og surfe og slikt på jobb da, men litt kjedelig også når ting er så rolige.. Men nå er det jo snart ferie, så!! Har selv ferie, nyter bare livet hjemme med sambo. Life is goooood!! Hei Aurelia! Ja nå nærmer det seg virkelig ferie. Utrolig deilig! Normalt sett så har jeg det så travelt på jobb at jeg ikke har tid til å surfe, så nå nyter jeg å kjede meg på jobb for tida Veldig koselig at du nyter ferien hjemme sammen med din kjære. Det er bare å nyte de lange sommerdagene og fridagene så mye som mulig! I kveld ble det golfing på oss, og det gikk ganske bra også, så nå begynner jeg vel kanskje snart å nærme meg et handicap Er ganske så amatør ja... Men morro er det faktisk. Skulle bare ønske det var mye billigere... Ellers så har jeg prøvt å roe ned symptomjakta litt her. Fremdeles litt småmurringer nederst i magen iblant, men det er så lite at det helt sikkert ikke er noe å tenke på, så jeg prøver så godt jeg kan å overse det. Men jeg kjente faktisk småstikking nederst i magen før jeg tenkte over at det var et symptom, så akkurat det var jo litt rart da. Jaja, 5 dager igjen til IKM *hold ut, honning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. juli 2009 #242 Del Skrevet 8. juli 2009 Stay in there, you can do it! hehe... er jo snart helg og greier, dagene flyr!! Du får golfe litt mer mens du venter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #243 Del Skrevet 8. juli 2009 Stay in there, you can do it! hehe... er jo snart helg og greier, dagene flyr!! Du får golfe litt mer mens du venter... Takk Aurelia! Ja jeg får golfe litt mer og kanskje male litt (det er billigere for malinga er kjøpt inn), og begynne å pakke til tur, så er plutselig IKM her håper jeg. Får gå og legge meg nå snart, så er det plutselig bare 4 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 8. juli 2009 #244 Del Skrevet 8. juli 2009 Så stilig at du golfer! Husker pappa og lillesøster tok green card, de syns det var veldig artig..Det er jo bra du har golfing og maling til å distrahere deg i dagene frem til IKM, blir spennede Tar du ferie til helga eller? I såfall er du en heldiggris, kjære tar ferie fredag, men jeg har en hel uke igjen...Og det virker leeeenge når han har fri og ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. juli 2009 #245 Del Skrevet 9. juli 2009 klappingen på magen er mer som"åå, snart er det en liten bebis her inne!" Joda er selvfølgelig hyggelig å ha støtten til venninner, men ikke vært så pågående da. Og det topper seg når det stadig er spørsmål som "Skjer det noe eller?" Og kommer til å bli ti ganger verre nå som jeg har fått TR... "Skjer det noe der nede eller?" "NEI!!!!!" Snaaaart ferie nå honning! Skal du jobbe ut hele uka eller? Har min siste dag idag. Deilig!! Og helt greit nå som TR er her, er ikke i det beste humøret. Stakkars kundene mine idag.. ha en fin torsdag snuppa! Snart IKM hos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. juli 2009 #246 Del Skrevet 9. juli 2009 Snart ferie og fire dager til ikm Så moro med golf da, det kunne jeg tenkt meg å lært meg etterhvert også Har du holdt på lenge eller? Skjønner godt du blir litt irritert på folk som maser ja. Vet jo at de ikke mener å mase da, men det holder faktisk å spørre en gang.... Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #247 Del Skrevet 9. juli 2009 1 arbeidsdag igjen!! Så stilig at du golfer! Husker pappa og lillesøster tok green card, de syns det var veldig artig..Det er jo bra du har golfing og maling til å distrahere deg i dagene frem til IKM, blir spennede Tar du ferie til helga eller? I såfall er du en heldiggris, kjære tar ferie fredag, men jeg har en hel uke igjen...Og det virker leeeenge når han har fri og ikke jeg Hei Poizki! Ja nå tar jeg ferie til helga. Det blir deilig. Heldigvis begynner vi ferien på likt her hjemme, så vi slipper å være misunt på hverandre Er kjedelig å være den eneste som er på jobb når den andre har ferie ja. Er absolutt godt å ha noe som kan distrahere litt fram til IKM, men jeg tenker jo på at IKM nærmer seg hele tida samme hva jeg gjør klappingen på magen er mer som"åå, snart er det en liten bebis her inne!" Joda er selvfølgelig hyggelig å ha støtten til venninner, men ikke vært så pågående da. Og det topper seg når det stadig er spørsmål som "Skjer det noe eller?" Og kommer til å bli ti ganger verre nå som jeg har fått TR... : "Skjer det noe der nede eller?" "NEI!!!!!" Snaaaart ferie nå honning! Skal du jobbe ut hele uka eller? Har min siste dag idag. Deilig!! Og helt greit nå som TR er her, er ikke i det beste humøret. Stakkars kundene mine idag.. ha en fin torsdag snuppa! Snart IKM hos deg!! Hei trinemor Den type klapping ja... Uff, uansett hvilken type klapping på magen det er så er det irriterende at folk ikke kan gi seg. Det er alltid noen som ikke tenker seg om... Jeg skal jobbe ut uka ja, dvs nå er det jo bare en dag igjen!! Å så dumt at du fikk TR nå da. Da får du nyte litt vin/øl et par uker i sommer, så satser vi på at det er leeeenge til neste gang Snart ferie og fire dager til ikm Så moro med golf da, det kunne jeg tenkt meg å lært meg etterhvert også Har du holdt på lenge eller? Skjønner godt du blir litt irritert på folk som maser ja. Vet jo at de ikke mener å mase da, men det holder faktisk å spørre en gang.... Håper du får en fin kveld Hei Lucky! Golf er faktisk veldig morro ja. Hadde ikke trodd at det skulle være fullt så morro. Jeg tok grønt kort i fjor, men da spillte jeg lite. Etter at mannen tok det grønne kortet i år og ble skikkelig hekta, så har det blitt en god del mer spilling Det er bare å melde seg på kurs før magen blir for stor (for det skal den jo bli etterhvert når du blir gravid) Det holder at folk spør en gang om man vil ha barn/prøver ja. For de som ikke har hatt noe problem å få barn så er det nok ikke alltid så lett å tenke seg om. Men men, det er vel en del av det å være prøver det. Jeg gidder normalt sett ikke å irritere meg noe særs over det, men av og til når flere på rad hinter og spør, så blir jeg lei av maset merker jeg. Greit å få ut litt aggresjon her da Nå skal jeg ut og male litt tenkte jeg. Er nødt til å male et par vinduskarmer til før jeg skal på tur hvertfall, og det pirkearbeidet med å male vindu og sprosser får jeg ikke hjelp av mannen til heller... Jaja. Er greit å male, men litt tiltak å komme igang etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. juli 2009 #248 Del Skrevet 9. juli 2009 Lykke til med maling! KJekt å male, synes jeg... iallfall litt av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #249 Del Skrevet 10. juli 2009 Lykke til med maling! KJekt å male, synes jeg... iallfall litt av og til Hei Aurelia! Malinga gikk bra i går ja. Jeg sto ute i høljeregn og mala i 2 timer i går kveld (ved inngangen, og der er det et par meter tak ut fra inngangsdøra). Hihi. Litt morro ja, så lenge jeg ikke må stå i dagesvis og hele dagene, for da blir man lei Nå er det siste dag på jobb før ferien! Herlig.. Litt vanskelig å konsentrere seg om å jobbe bare Og så er det litt murringer nede i magen igjen nå, så jeg merker at nye symptomer ikke er noe gøy, for det gir meg bare forhåpninger. Må "slå" megselv litt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. juli 2009 #250 Del Skrevet 10. juli 2009 yes.. snap out of it! hehe.. uff,, han der er litt slem synes jeg.. sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 10. juli 2009 #251 Del Skrevet 10. juli 2009 Symptomer ja...tror jeg hadde alle som "kunne" tilsi graviditet, men så feil tok jeg.. Symptomer er no' shit!! Håper symptomene dine stemmer jeg! Satser på at stikking i magen var GOD stikking. Ha en fantastisk ferie!! Skal dere ut å reise? Husker ikke om du har sagt det jeg... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #252 Del Skrevet 10. juli 2009 yes.. snap out of it! hehe.. uff,, han der er litt slem synes jeg.. sorry! Takk for snapping, Aurelia! Jeg trenger det Symptomer ja...tror jeg hadde alle som "kunne" tilsi graviditet, men så feil tok jeg.. Symptomer er no' shit!! Håper symptomene dine stemmer jeg! Satser på at stikking i magen var GOD stikking. Ha en fantastisk ferie!! Skal dere ut å reise? Husker ikke om du har sagt det jeg... :klø: Symptomer er virkelig no shit ja! Det skulle ikke være mulig å få symptomer den første måneden hvertfall, så man ikke hadde sjanse til å begynne å kjenne etter Dumme tanta som kom til deg Jeg skal ut og reise langt på tirsdag, og være borte i 3 uker, så det blir en skikkelig dyr og lang ferie i år. Blir deilig! Håper på at det var god stikking her ja, men hvis ikke så får vi en fin tur uansett hvertfall. Jeg tenker litt at hvorfor i all verden skal jeg være gravid nå, når jeg ikke har blitt gravid på 16 måneder... :gjeiper: Jeg er uansett forberedt på å få TR, men kommer ikke til å stole mer på kroppen min om TR kommer 2 timer igjen til ferie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. juli 2009 #253 Del Skrevet 10. juli 2009 1 time til ferie... hurra!! så deilig, langferie og alt.. Du må ha kjempegod tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 10. juli 2009 #254 Del Skrevet 10. juli 2009 Ja jeg har ihvertfall sluttet å stole på kroppen min!! Er, er ikke, er, er ikke, er, er ikke... Så neste gang; Glem det! Skal ikke høre på et ORD kroppen sier!! Håper du får en kjempefin ferie!! Vil ha referat når du kommer hjem! Reiser selv på søndag. Har fått hus-passer, så den delen er ihvertfall trygg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #255 Del Skrevet 10. juli 2009 1 time til ferie... hurra!! så deilig, langferie og alt.. Du må ha kjempegod tur!! Tusen takk! Nå er det ferie!! Ja jeg har ihvertfall sluttet å stole på kroppen min!! Er, er ikke, er, er ikke, er, er ikke... Så neste gang; Glem det! Skal ikke høre på et ORD kroppen sier!! Håper du får en kjempefin ferie!! Vil ha referat når du kommer hjem! Reiser selv på søndag. Har fått hus-passer, så den delen er ihvertfall trygg! Ja det er bare tull å stole på kroppen sin, for vi går jo på samme smell her gang på gang alle sammen nesten, så det er ingen grunn til å begynne å tro at man er gravid før testen er positiv Mye bedre å få en positiv overraskelse. Referat fra turen skal dere få når jeg kommer hjem igjen ja Her sovna vi på sofaen begge to etter middagen i dag, og det er skjelden jeg klarer å sove etter jobb. Det gjorde veldig godt. Etterpå dro vi til svigers og har vært der fram til nå, så gikk den dagen også. Snart bare 2 dager til IKM da, så det går framover De murringene/stikkingene jeg har kjent har ikke vært så mye, så jeg prøver å se bort fra det, men det er jammen ikke lett altså. Uff, litt lei av å være prøver iblant ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. juli 2009 #256 Del Skrevet 11. juli 2009 Kanskje du også får en spennende ferie nå med IKM om hjørnet... hehe... (min ferie har vært noe preget av dette uoppklarte greiene ja...) DVS jeg håper du får en spennende ferie uansett utfall av IKM nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 11. juli 2009 #257 Del Skrevet 11. juli 2009 Heldiggrisen som har ferie nå!! Står på jobb jeg nå, OG det er fint vær ute... Men samtidig, det er godt å ta sein ferie - for da har man fortsatt ferie når de andre begynner på jobb igjen Skal dere utenlands på LangGodFerie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. juli 2009 #258 Del Skrevet 11. juli 2009 Spennende med ikm rett rundt hjørnet da Håper virkelig det er deres tur denne gangen Så deilig med ferie på deg også da, og heldiggris som skal reise så langt og lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #259 Del Skrevet 11. juli 2009 Kanskje du også får en spennende ferie nå med IKM om hjørnet... hehe... (min ferie har vært noe preget av dette uoppklarte greiene ja...) DVS jeg håper du får en spennende ferie uansett utfall av IKM nå Hadde vært morro med en god overraskelse på begynnelsen av ferien ja, men jeg skal uansett ha en topp ferie samme hvordan det går med IKM Heldiggrisen som har ferie nå!! Står på jobb jeg nå, OG det er fint vær ute... Men samtidig, det er godt å ta sein ferie - for da har man fortsatt ferie når de andre begynner på jobb igjen Skal dere utenlands på LangGodFerie? Det er kjedelig å jobbe når det er så flott vær ja, men sein ferie er deilig. Da kan du nyte ferien når vi andre er tilbake på jobb igjen Vi skal på utenlands LangGodFerie ja. 3 uker på tur Spennende med ikm rett rundt hjørnet da Håper virkelig det er deres tur denne gangen Så deilig med ferie på deg også da, og heldiggris som skal reise så langt og lenge Takk Lucky! Hadde vært morro om det ble vår tur, men tørr ikke håpe for mye Ja tanta kommer nok i morgen eller mandag nå tenker jeg. Satte IKM til å være på mandag, men er muligens i morgen. Har hun ikke dukket opp til tirsdag morgen så skal jeg ta en test før vi reiser på tur har jeg bestemt meg for. I dag har vi vært på kafe og ordna med innkjøp av litt ting til turen, og så har vi grilla masse god mat. Er stappmett enda jeg. Savna bare rødvin til maten, men den får jeg nok drøye noen dager til Har vært en fin dag, og nå er det bare sløving på sofaen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. juli 2009 #260 Del Skrevet 11. juli 2009 hehe... det ser ut som det blir en vinløs ferie på meg også, ialfall midlertidig.. Men savner det ikke stort (bare litt når jeg frika ut tidligere i kveld, hadde vært godt med et lite glass rødvin da ja.. ) hehe. Grilling er digg, har faktisk IKKE grilla ute denne sommeren.. vi griller av og til inne da, og spiser ute. ikke så koselig det, nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå