Gå til innhold

Jeg skal bli pappa!


Tidemand

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Med så mange som følger med etterhvert, så burde jeg absolutt oppdatere oftere ja... Jeg skammer meg litt nå :(

håper dere kan tilgi meg her inne...

termindatoen er som Eplefe skrev sist side den 22 oktober nå, og det vil si at hun er nå i 6 måned, uketall husker jeg desverre ikke.

begynner og merke sparkene godt, irriterer meg at jeg ikke er hjemme denne helga, siden samboeren sitter og ser magen hoppe opp og ned, og ser ganske tydelig hvor foten blir plassert når den sparker. Skal heldigvis hjem i morgen, og tror ikke det er noe hun kommer til og gi seg med, for og si det slik...

skulle gjerne skrevet mer, men er trøtt og sliten... skal heller skrive mer når jeg kommer meg hjem igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23. oktober er termin, i hvert fall (om jeg ikke husker feil, ikke skyt meg om jeg gjør det).
Han trykket feil, ikke jeg!

Edit: Jeg har tilogmed alarm på mobilen min, selv om noe sier meg at jeg kanskje ikke trenger det når vannet ditt først går.

Edit2: Og at det er langt i fra sikkert at du føder på termin...

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde ca 18. oktober eller ca 2. november, i følge min far og månefasene hans, så den alarmen blir nok unyttig, gitt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18. oktober passer bedre enn 2. november, da har jeg faktisk kanskje en sjanse til å nå det (selv om jeg må dra mandag formiddag, da). Hadde du truffet termin kunne jeg heller søkt permisjon, men når du informerer meg om at du skal bomme, så.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...