Gå til innhold

Skal jeg dumpe henne for godt?


Gjest Gjest_Hope_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hope_*

Jeg har vært sammen med en fantastisk jente i 2 år, vi hadde det kjempebra når vi var alene sammen, men pga. aldersforskjell ble jeg aldri del i hennes liv/omgangskrets, hvilket er en viktig del av hennes liv. Ja, jeg elsker henne, men for to måneder siden fortalt hun meg at hun ikke så noen fremtid i vårt forhold, at følelsene for meg delvis var borte og håpet på at vi kunne være venner.

Etter dette har følgende mønster dukket opp om og om igjen. Hun ringer meg og spør om jeg ikke vil sove over hos henne, en eller to ganger i uken, og svak som jeg er gjør jeg jo det. Slik har det vært de siste 8 uker. For meg er dette en følelsesmessig berg og dal bane og jeg vet at for mitt eget beste burde jeg dumpe henne for godt, men så ringer hun meg og så er alle gode formål borte.

Vi har aldri hatt noen riktig krangel eller vært uvenner på noen måte. Vi har verdens beste sex, og jeg tror at en av grunnene for at hun ringer meg er at jeg vet at hun har særdeles godt når hun har sex med meg. Så derfor lurer jeg på to ting, når en kvinne har sex med en mann, så har jeg alltid forstått det slik at kvinner ikke har sex uten at det er følelser inne i bildet, stemmer ikke det? Så burde jeg dumpe henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok bare en myte at vi alltid blir/ er glad i den vi har sex med. (Det skjer nok oftere at jenter forelsker seg, men ikke alltid.)

I ditt tilfelle er hun kun ute etter sex med deg, og du bør bryte med henne for din egen skyld.

Det er nok vondt nå, men du vil være glad for det etter en stund.

så ja, dump henne, og ikke ha kontakt med henne. Da blir du bare en pulevenn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

He he, samme gamle leksa, hu har knulla en annen og velger å bryte før hun blir oppdaget slik at hun skal kunne lure seg unna stemplet som løs! Vel og nå er hun delevis sammen med en annen, men knuller deg.

Tipper vi her snakker om en norsk jente tidlig i tjueåra, hun flyr på byen hver helg, doller seg opp, svarer ikke på meldinger eller telefoner da dette skjer. Hun sover borte hos "venninner" fra fredag til lørdag, og lørdag til søndag. Hun hilser sjenert på mange menn utover uka, har ONS som en viktig del av vokablularet, er tidvis hos legen med urinveisinfeksjoner, samt at hun har noen mystiske turer til sykehuset.

Ligg unna single damer som har p-pillebrettet liggende på badet. Det er moralen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hope_*
He he, samme gamle leksa, hu har knulla en annen og velger å bryte før hun blir oppdaget slik at hun skal kunne lure seg unna stemplet som løs! Vel og nå er hun delevis sammen med en annen, men knuller deg.

Tipper vi her snakker om en norsk jente tidlig i tjueåra, hun flyr på byen hver helg, doller seg opp, svarer ikke på meldinger eller telefoner da dette skjer. Hun sover borte hos "venninner" fra fredag til lørdag, og lørdag til søndag. Hun hilser sjenert på mange menn utover uka, har ONS som en viktig del av vokablularet, er tidvis hos legen med urinveisinfeksjoner, samt at hun har noen mystiske turer til sykehuset.

Ligg unna single damer som har p-pillebrettet liggende på badet. Det er moralen.

Tror du ikke det er feil å generalisere utifra dine egen erfaringer? Etter 2 år så kjenner jeg en person meget godt. Så beklager, ser at du ønsker at jenter skal være slik du beskriver, men må nok skuffe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med henne. Spør hvorfor hun fortsatt har sex med deg selvom forholdet deres er slutt? Fortell også at hun leker med følelsene dine når hun gjør sånt, og at du vil vite hva det er slikt at du kan avslutte det, eller iallefall være sikkert på hva dere driver med selv. Eneste måten du kan finne ut om fortsatt har følelser på.

Jenter har også sex uten følelser, for å dekke behovet. Jeg hadde det da jeg var singel, ikke så ekstremt som gjesten over forteller om, ikke hver helg, og sjelden forskjellige.

men det dummeste jeg gjorde var å ha en envies følelseslada sexforhold. Det bare ødelegger deg, når du tror hun kanskje kan få følelser igjen. Da er det bedre med gjensidi "bruking" fra en og samme fyr hver helg uten følelser innblanda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da eksen min prøvde på det samme så kuttet jeg henne ut. Ikke finn deg i å være puledokka hennes, du ødelegger bare deg selv.

Hun kommer til å ville pule deg helt til hun finner seg ny type, da er det slutt. Som andre her så vil jeg tippe hun er i tidlig 20-årene. Jenter i den alderen er ofte umodne og hensynsløse på den måten. Dessverre.

Hun vil ha deg på gress til hun finner noe bedre. Sorry mann, men slik er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Da eksen min prøvde på det samme så kuttet jeg henne ut. Ikke finn deg i å være puledokka hennes, du ødelegger bare deg selv.

Hun kommer til å ville pule deg helt til hun finner seg ny type, da er det slutt. Som andre her så vil jeg tippe hun er i tidlig 20-årene. Jenter i den alderen er ofte umodne og hensynsløse på den måten. Dessverre.

Hun vil ha deg på gress til hun finner noe bedre. Sorry mann, men slik er det bare.

Jeg kjenner meg igjen i denne situasjonen - forde jeg har vært som henne selv - da jeg hadde min single periode som 27 åring .

Gjorde akkurat likedan med flere menn i den perioden -såret nok noen desverre .Men ønsket det selvsagt ikke . De ville også ha mitt selskap .

Jeg brukte dem som " selskaps - menn " vil jeg kalle dem . Jeg var ikke forelsket i noen av dem - men ville likevell ha dem på overnattingsbesøk og knulling . De dekte mine behov da jeg ikke hadde fast kjærest ...og jeg letet etter kjærligheten - en jeg kunne virkelig forelska meg i .. . Vanskelig ble det først når de begynte å ville " eie " meg - spørre om det var mulig at vi kunne få noe forhold osv . Da skjønte jeg at jeg måtte trekke meg litt vekk .At de hadde følelser for meg ..Tenkte ikke på at de hadde følelser - da enkelte menn liker å spille tøff og hard ..Så trodde ikke de hadde følelser .Jeg hadde ingen følelser for dem - annet en vennskapelige ok følelser .Men ville ikke ha forhold - da jeg ikke var forelsket eller betatt av dem .De greide ikke holde seg unna meg .Kom - straks jeg ringte dem .

Selv ETTER jeg sa jeg ikke vil ha forhold .

Hun er ikke forelsket i deg - men syns du er trivlig og god å elske med .Liker ditt selskap - men ikke no mer - sansynligvis .

Beklager å måtte si det . Men slik var jeg .Behandlet menn akkurat likedan .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Jeg har vært sammen med en fantastisk jente i 2 år, vi hadde det kjempebra når vi var alene sammen, men pga. aldersforskjell ble jeg aldri del i hennes liv/omgangskrets, hvilket er en viktig del av hennes liv. Ja, jeg elsker henne, men for to måneder siden fortalt hun meg at hun ikke så noen fremtid i vårt forhold, at følelsene for meg delvis var borte og håpet på at vi kunne være venner.

Etter dette har følgende mønster dukket opp om og om igjen. Hun ringer meg og spør om jeg ikke vil sove over hos henne, en eller to ganger i uken, og svak som jeg er gjør jeg jo det. Slik har det vært de siste 8 uker. For meg er dette en følelsesmessig berg og dal bane og jeg vet at for mitt eget beste burde jeg dumpe henne for godt, men så ringer hun meg og så er alle gode formål borte.

Vi har aldri hatt noen riktig krangel eller vært uvenner på noen måte. Vi har verdens beste sex, og jeg tror at en av grunnene for at hun ringer meg er at jeg vet at hun har særdeles godt når hun har sex med meg. Så derfor lurer jeg på to ting, når en kvinne har sex med en mann, så har jeg alltid forstått det slik at kvinner ikke har sex uten at det er følelser inne i bildet, stemmer ikke det? Så burde jeg dumpe henne?

Huff - du høres alltfor snill og god ut - og NAIV når det gjelder kvinner .

Siden du tror at kvinner aldri kan ha sex - uten at følelser er involvert ? Slik som menn ofte gjør , rene sporten til enkelte menn .Håper ikke alle karene jeg har hatt sex med osv - tror jeg har vært forelska og ville ha de som kjærester .Det er jo litt flaut - om de inbiller seg masse ting etterpå . Liker ikke å bli misforstått .Men forstår myter om kvinners oppførsel - lever like sterkt i dag - som for 100 år siden tydeligvis ...Er bare JEG som ikke har forstått dette - at sånn tenker menn fortsatt om kvinner .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaha?
He he, samme gamle leksa, hu har knulla en annen og velger å bryte før hun blir oppdaget slik at hun skal kunne lure seg unna stemplet som løs! Vel og nå er hun delevis sammen med en annen, men knuller deg.

Tipper vi her snakker om en norsk jente tidlig i tjueåra, hun flyr på byen hver helg, doller seg opp, svarer ikke på meldinger eller telefoner da dette skjer. Hun sover borte hos "venninner" fra fredag til lørdag, og lørdag til søndag. Hun hilser sjenert på mange menn utover uka, har ONS som en viktig del av vokablularet, er tidvis hos legen med urinveisinfeksjoner, samt at hun har noen mystiske turer til sykehuset.

Ligg unna single damer som har p-pillebrettet liggende på badet. Det er moralen.

ja, det er kun løse jenter som bruker p-piller....

jammen kan du lite om virkningene av å kutte ut piller......og jammen vet du lite om årsaken til at mange jenter bruker dette.

selv brukte jeg det før å stabilisere syklusen 3 år før jeg i det hele tatt debuterte, og andre bruker det gjerne mot hudproblemer rekvirert av legen.

og selvfølgelig slutter vi ikke etter vi har vært i et forhold - det ødelegger jo alt av hormonell balanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, samme gamle leksa, hu har knulla en annen og velger å bryte før hun blir oppdaget slik at hun skal kunne lure seg unna stemplet som løs! Vel og nå er hun delevis sammen med en annen, men knuller deg.

Tipper vi her snakker om en norsk jente tidlig i tjueåra, hun flyr på byen hver helg, doller seg opp, svarer ikke på meldinger eller telefoner da dette skjer. Hun sover borte hos "venninner" fra fredag til lørdag, og lørdag til søndag. Hun hilser sjenert på mange menn utover uka, har ONS som en viktig del av vokablularet, er tidvis hos legen med urinveisinfeksjoner, samt at hun har noen mystiske turer til sykehuset.

Ligg unna single damer som har p-pillebrettet liggende på badet. Det er moralen.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nothing
Tenkte ikke på at de hadde følelser - da enkelte menn liker å spille tøff og hard ..

Hvorfor spiller gutter tøffe og harde hvis de har følelser for dama de ligger med? Kan noen svare på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anna_*

Ja, du bør dumpe henne for godt. Bare la vær å ta telefonen, eller si du har andre planer. Så prøver du å konsentrere deg om helt andre ting. Hobbier, venner, og gå gjerne ut og flørt litt med andre damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Hvorfor spiller gutter tøffe og harde hvis de har følelser for dama de ligger med? Kan noen svare på det?

Gjør de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du bør gjøre og ikke bør gjøre er ikke opp til meg å fortelle deg. Du vet selv hva som er rett for deg.

Og når det kommer til spørsmålet om jenter kan ha sex uten følelser.. Oh yes. Det kan vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest, 37
Så derfor lurer jeg på to ting, når en kvinne har sex med en mann, så har jeg alltid forstått det slik at kvinner ikke har sex uten at det er følelser inne i bildet, stemmer ikke det?

Kan ikke snakke for andre kvinner, men jeg er blant de som ikke kan ha sex med en mann uten at jeg har nære følelser for ham. Det er uaktuelt å ha sex med en mann som jeg ikke har romantiske tanker om, en jeg er glad i og føler det store ekstra for. Kunne aldri ha hatt sex uten at jeg kunne tenke meg et forhold med mannen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...